FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ropa2
Wysłany: Śro 21:45, 10 Mar 2010 Temat postu:
to by się zgadzało, jeździłem cały czas na rezerwie.
Chyba jest zamienione pokrętło, jutro z rana sprawdzę.
sprawdziłem ,zamienione było...
temat zamknięty
ivf
Wysłany: Śro 14:37, 10 Mar 2010 Temat postu:
pewnie, że można pod korek, zawsze tak tankuję bo wtedy mam zawsze zatankowaną identyczną ilość czyli łatwiej mi obliczyć spalanie (może nie łatwiej, a dokładniej).
jeśli wydaje Ci się, że za dużo wchodzi paliwa to może warto przyjrzeć się bliżej stacji, na której tankujesz
dla pewności też sprawdź czy nie masz (lub źle odczytujesz) odwrotnie założonego pokrętła (kręcąc w lewo aktywujemy normalną pracę, kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara aktywujemy rezerwę)
dis
Wysłany: Śro 11:58, 10 Mar 2010 Temat postu:
Najlepiej wlewać tak by można spokojnie zamknąć
a tak na poważnie to ile wlejesz zależy w znacznej mierze jak motocykl stoi bo jeśli postawisz idealnie w pion to wejdzie inna ilość a niżeli gdy będzie stał na nóżce. 17,3l to sporo jak nie jeździłeś na rezerwie choć z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że dławił mi się na normalnym położeniu dopiero gdy miałem ok 18 litrów wypalonych czasem nawet więcej. Wtedy przełączam na rezerwę i szybko na stację bo maksimum co udało mi się wlać do baku to 18,7l (wtedy to już pchałem na stację nawet jak było na rezerwie).
Jak pokazuje nawet sam schemat baku to zawsze w baku zostanie trochę powietrza (gdy motocykl stoi idealnie pionowo na płaskim) i wtedy możesz nalać tylko tyle ile wejdzie pod kurek. Gdy byś pochylił wtedy trochę motocykl to zmieści się znowu jeszcze trochę paliwa ale nie ma co tak praktykować.
Ja w poprzednim rg80 miałem zamienione przewody on i res i wtedy miałem odwrotnie położenie kranika ale w vx jest 1 przewód a nie 2 z baku wychodzący więc tu nie ma możliwości zamiany.
ropa2
Wysłany: Śro 10:25, 10 Mar 2010 Temat postu: Zbiornik paliwa
Pytanie może troszkę dziwne, mianowicie czy można pod sam korek wlać paliwo do Vxa?
Wczoraj tankowałem weszło mi 17,3 litra a jeszcze na rezerwie nie jeździłem. Jeszcze może z litr by się zmieścił....
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin