FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
david.1606
Wysłany: Sob 14:16, 26 Mar 2011 Temat postu:
Widziałem już VX z 14tka jest na zdjęciu na vx800.de
Gość
Wysłany: Sob 9:37, 26 Mar 2011 Temat postu:
Trzeba by było przerabiać ramę i kto wie co jeszcze żeby wsadzić silnik z 14 do Vxa
dis
Wysłany: Pią 22:22, 25 Mar 2011 Temat postu:
Przepraszam shrequ zapędziłem się nie chodziło mi o faktory pro tylko o dynojeta czyli zestaw zmodyfikowany do gaźnika.
Silnik od 14tki ma chyba tylko 7KM więcej lecz moment obrotowy ma powalający. Problem tylko w tym że trzeba by kombinować z mocowaniem bo jest inne.
david.1606
Wysłany: Pią 20:34, 25 Mar 2011 Temat postu:
A nie lepiej Kupic silniczek z 14tki ? (intruza 1400) mocy wiele nie ma więcej ale Moment
BOhu
Wysłany: Pią 20:29, 25 Mar 2011 Temat postu:
dis napisał:
...to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy...
dis - a cóż to te faktory pro, kolego? bo zaintrygowałeś mnie
shrequ
dis
Wysłany: Pon 0:34, 24 Sty 2011 Temat postu:
Komprecha 300psi to masakryczna wartość i nie sądzę by standardowe korbowody to długo wytrzymały. Wartość 200psi to już bliżej normy która dla VX wynosi 130-160psi. 200 powinno wytrzymać.
Himit na forum intruza pisałeś iż myślisz o wykonaniu takiej przeróbki!!
W sumie wyżyłować silnik to łatwo (zwłaszcza jeśli chodzi o górę) lecz trzeba też zadbać o dół a to już cięższa sprawa. Najlepiej to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy. Ciutke mocy więcej może by było ale silnik nie stracił by na trwałości.
BOhu
Wysłany: Sob 20:12, 22 Sty 2011 Temat postu:
Gość z Malezji, mailowałem z nim już w zeszłym roku w marcu, teraz też piszę, może podeśle jakieś szczegóły, wiem, że tłoki miał Wiseco, bodajże od DR-Z, a jak obniżył grubość uszczelki pod głowicą, kompresja skoczyła ze 110psi do 300psi
co zamierzał obniżyć do 200psi
pozdrawiam
Shrequ
david.1606
Wysłany: Czw 7:41, 20 Sty 2011 Temat postu: vx 800 na vx942ccm
http://www.youtube.com/user/superturbocompound#p/u/5/qDL-L62kKeU
http://www.youtube.com/watch?v=Qj4jCsTjACk
http://www.youtube.com/watch?v=qhij3mttJk8
http://www.youtube.com/watch?v=HL0vpASvWRc&NR=1
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin