Autor |
Wiadomość |
dis
 |
Wysłany:
Pią 14:01, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
Takie są ceny tych filtrów i jak dla mnie to trochę bez sensu przy cenie maszyny rzędu 5tyl zł inwestować w same filtry warte prawie 10% wartości maszyny. Już wolę inne elementy które mi pozostały do zrobienia z wizualki bo fabryki nie ma i tak co za bardzo poprawiać bo i po co torpedy nam chyba nie potrzeba a jeśli ktoś chce torpede to taniej wyjdzie kupić plastika. |
|
 |
david.1606
 |
Wysłany:
Pią 1:16, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
Jak widziałem aukcje K&N to każdy typ był od 230 do 250 wszystkie sprowadzane. |
|
 |
SuMo
 |
Wysłany:
Czw 22:40, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
Jak na razie jeden z filtrów znalazłem za ponad 230 zł
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś tańszego, bo jednak 460 zł (+ wysyłka) za komplet filtrów powietrza to zdecydowanie za dużo.... |
|
 |
david.1606
 |
Wysłany:
Czw 22:16, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
daj znać jak będziesz znał ceny jak ci zależny na wymiarach to mogę zaraz zejść i zmierzyć w garażu  |
|
 |
SuMo
 |
Wysłany:
Czw 21:29, 17 Mar 2011 Temat postu: |
|
Sprawdziłem - K&N nie posiada w swojej ofercie dedykowanego filtru powietrza do VX'a (tzn. w ich katalogach nie ma takiego motocykla).
... ale na jednej z anglojęzycznych stron znalazłem informacje, że pasuje filtr powietrza od VZ800
Chyba się skuszę (jeśli cena nie będzie zaporowa).
Nie chodiz mi o wzrost mocy, ale raczej o lepsze brzmienie przy mocniejszym odkręcaniu manetki. Postaram się też kupić zestaw dysz Dynojeta.
Edit:
Znalazłem takie oznaczenia filtrów, które podobno podchodzą do VX'a:
RU-0160
SU0009
SU-5589
Zna ktoś możę dokładne wymiary oryginalnego filtra powietrza ? |
|
 |
david.1606
 |
Wysłany:
Wto 20:26, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
Jasne ze tak daj jakieś świece irydowe ,dobre przewody W.napięcia  |
|
 |
hubert1503
 |
Wysłany:
Wto 19:40, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
widze ze najlepszym sposobem aby nie przedobrzyc i nie zniszczyc silnika jest wrzucic dobre swiece i pare podstawowych rzeczy i korzystac z tego co daje nam fabryka. |
|
 |
david.1606
 |
Wysłany:
Wto 14:48, 15 Mar 2011 Temat postu: |
|
hubert1503 napisał: |
Silnik mam wymieniony, z przebiegiem 6tys km takze nawet nie ma sensu go rozbierac, dlatego tez szukam wszelkich innych sposobow aby troszke poprawic jego prace i "przyspieszyc" go odrobine. Wiem ze jest wiele sposobow ale chcialbym zaczac od najprostszych tzn. filtry , swiece, przewody, mysle o zmianie dysz w gaznikach i wypolerowaniu kanalow dol i wyl plus jakies wydechy sportowe. |
Hej ,ze swojego doświadczenia( i na pewno potwierdzą to koledzy ) wiem ze jeśli motor jest po regulacjach i wszystko chodzi jak powinno to niema sensu go ulepszać ,nie wiemy jak zareaguje wał czy korbowody na szybsze napełnianie cylindrów mieszanką poprzez wypolerowanie kanałów , jak dasz puste albo przelotowe wydechy to zawory dostaną tez po dupie.. Vx nie nadaje się za bardzo do tuningów silnika. kup może jakiś dedykowany zestaw jest tego trochę.jak nie daj boże zacznie ci się silnik sypać to zobaczysz jakiego syfu w silniku możne jakaś błahostka narobić. mnie same części i to nie nowe uczyniły około 1850zł. to prawie połowa tego co płaciłem za motor. |
|
 |
beatles
 |
Wysłany:
Pon 11:08, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
Skąd wiesz, że ten silnik ma przebieg 6000km? Jestem pewny, że stożki bez airboxu będą miały mniejszą sprawność wyłapywania syfu niż oryginały, więc na pewno coś się zmieni - żywotność silnika. |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Nie 23:13, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
W sensie przyspieszyć mas zna myśli prędkość maksymalną czy przyspieszenie? VX ma wystarczająco mocy i momentu obrotowego by pociągnąć trochę szybciej ale ograniczają go przełożenia. Jest kilka sposobów na podniesienie prędkości i obniżenie obrotów silnika: wymiana opony na taką o wyższym profilu (tylko 130/90 mają wyższy profil od obecnych co wejdą), zmiana przełożeń w skrzyni (sporo roboty i chyba nikt tego jeszcze nie robił) a także zmiana przełożenia końcowego, tzn. dyferencjału np. od VS1400 lecz wymaga to przeprowadzenia kilku przeróbek. Większej prędkości nie uzyskasz przez stożki i wydechy gdyż bez tego VX na 5 biegu dochodzi pod czerwone pole a dalej nie pójdziesz. |
|
 |
hubert1503
 |
Wysłany:
Nie 22:20, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Silnik mam wymieniony, z przebiegiem 6tys km takze nawet nie ma sensu go rozbierac, dlatego tez szukam wszelkich innych sposobow aby troszke poprawic jego prace i "przyspieszyc" go odrobine. Wiem ze jest wiele sposobow ale chcialbym zaczac od najprostszych tzn. filtry , swiece, przewody, mysle o zmianie dysz w gaznikach i wypolerowaniu kanalow dol i wyl plus jakies wydechy sportowe. |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Nie 20:45, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz aby moto jeździło jak nowe rozbierz go w zimie na składniki pierwsze a później wymień wszystko co zużyte bo same filtry to nic nie dadzą. |
|
 |
hubert1503
 |
Wysłany:
Nie 14:04, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Z czystej ciekawosci, niegdy nie wiadomo a noz cos sie zmieni w moto i zacznie jezdzic jak nowy  |
|
 |
beatles
 |
Wysłany:
Nie 11:40, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
Jest jeszcze jedno pytanie: po co zmieniać filtr na stożkowy? oryginał sprawuje się doskonale. |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Pią 9:33, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
Przeglądając strony nie zwracałem zbyt dużo uwagi na filtry k&n, tak naprawdę chyba tylko raz czy dwa zajrzałem gdzieś czy mają lecz to na bank nie był cały asortyment. Możliwe że są a jeśli ich nie ma do VXa to na bank da radę od czegoś podobnego dopasować. |
|
 |