FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dakos
Wysłany: Sob 22:52, 30 Gru 2006 Temat postu:
G.T. napisał:
Witam pojawia sie kolejne pytanie poniewza nikt tego nie sprecyzowal ani na forum ani instrukcji, luz podany w instrukcji w sposob VALVE CLEARANCE IN&EX 0,08-0,13 wskazuje iz jest to zakres luzu dla zaworów ssacych i wydechowych (czyli takie same wartości dla zaworów) chyba ze sie myle ,bo nigdzie nie moge znależć informacji czy jest to luz 0,08 dla ssących a 0,13 dla wydechowych
byla juz odpowiedz na takie pytanie na tym forum, jest to luz dla ssacych i dla wydechowych -- luz dla tych i dla tych ma byc z zakresu 0,08 - 0,13 -- dla potwierdzenia -- sa takie same wartosci dla zaworow ssacych i wydechowych
masacre
Wysłany: Czw 23:01, 28 Gru 2006 Temat postu:
no to nieźle ktoś chce Cie oskubac.... ja zapłaciłem 50 zł za regulację .....może nie wie że masz śrubki i wali Ci cene za regulację na płytkach !
pozdro...
G.T.
Wysłany: Czw 22:56, 28 Gru 2006 Temat postu:
Witam pojawia sie kolejne pytanie poniewza nikt tego nie sprecyzowal ani na forum ani instrukcji, luz podany w instrukcji w sposob VALVE CLEARANCE IN&EX 0,08-0,13 wskazuje iz jest to zakres luzu dla zaworów ssacych i wydechowych (czyli takie same wartości dla zaworów) chyba ze sie myle ,bo nigdzie nie moge znależć informacji czy jest to luz 0,08 dla ssących a 0,13 dla wydechowych
Dakos
Wysłany: Śro 0:17, 27 Gru 2006 Temat postu:
jesli luz ma byc z zakresu 0,08 do 0,13 to jak ustawisz 0,10 to bedzie super
ktos juz sie wypowiadal ze wlasnie 0,10 jest najlepsza wartoscia, jak ustawisz 0,13 lub wie3cej to zawory beda klepac
G.T.
Wysłany: Śro 0:06, 27 Gru 2006 Temat postu:
Witam jeszcze jedno czy moze byc luz wiekszy niz te 0,08 i,13 bo mam szczelino mierz z listakmi 0,10 i 0,15
G.T.
Wysłany: Czw 13:14, 21 Gru 2006 Temat postu:
WIELKIE DZIEKI i SORRY ZE ZAWRACALEM GLOWE A SAM NIE POSZUKALEM
W
Wysłany: Czw 5:07, 21 Gru 2006 Temat postu:
No cóż, jeśli to tak wielka prośba, to nie ma problemu, pozwolę sobie na zacytowanie szanownego forumowicza Mańka, który elegancko opiasał wszystkie czynności. W sumie wystarczyłoby trochę poszukać
Maniek (09.10.2006)
"witam...niestety neipomyslalem nad tym aby robic fotki przy serwisie wiec musi wystarczyc tylko opis slowny....
zaczne od regulacji zaworow!
-zapodac na skrzyni biegow "luz"
-z lewej strony silnika odkrecic za pomoca duzej monety lub specialnego klucza zakretke walu oraz za pomaca klucza imbusowego 10 srube zaslepiajaca(lewy dekiel silnika,sruba na boku/z przodu-zalezy jak patrzec Smile
-odkrecic dekielki w pokrywach zaworow(klucz 8 oraz 10)
-przez otwor zaslepki walu wsadzic nasadowy klucz 17
-obracac walem w kierunku przeciwnym do wskazowek zegara do momentu az w okienku po srubie(tej odkrecanej imbusem) pojawi sie znak FT(przedni cylinder) lub RT(tylny cylinder)
-jesli pojawi sie ktorys z tych znakow sprawdzic na odpowiednim cylindrze(FT lub RT) czy mamy GMP(gorny martwy punkt) czyli czy wszyskie zawory sa zamkniete=> na obu dzwigienkach zaworowych jest luz
-jelsi jest luz to mamy ustwaiony GMP, jesli luz jest tylko na jednej dzwigience to mamy dolne polozenie tloka=>nalezy obrocic walem o kolejne 180st!
-jesli mamy GMP to luzujemy nakretki kontrujace na srubach regulacyjnych i ustawiamy zadany luz(0,08-0,13mm)
-czynnosc powtarzamy dla drugiego cylindra pamietajac o ponownym przekreceniu walu na zadany cylinder(czyli RT lub FT) i ustawieniu GMP...
aha i luz zaworowy ustawimy zawsze na zimnym silniku!! "
Mechanicy w 90% to złodzieje, o serwisach nie wspomnę.. :/ Także powodzenia i pozdrawiam ;D
G.T.
Wysłany: Śro 19:44, 20 Gru 2006 Temat postu: POMOCY
MAM WIELKA PROSBE ZEBY MI KTOS OPISAL JAK USTAWIC ZAWORKI W VX BO SERWIS CHCE 280 !! A TO JAK DLA MNIE TROCHE DUZO
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin