FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Nie 13:33, 22 Maj 2016 Temat postu:
A ty Krzysztof nie chciałbyś mieć dłuższego przełożenia?
KRZYSZTOF
Wysłany: Sob 23:33, 21 Maj 2016 Temat postu:
Swędzą was łapki, oj swędzą!!!
dis
Wysłany: Nie 22:40, 07 Lut 2016 Temat postu:
Wielka szkoda bo chyba nie tylko ty liczyłeś że się uda.
BOhu
Wysłany: Pią 19:19, 05 Lut 2016 Temat postu:
Z przykrości ą informuję, że projekt "dyfer" is dead...
Niestety, nikt nie chce podjąć tematu na sensownych warunkach.
Nie chodzi o cenę, tylko nikt nie chce wziąć na siebie ryzyka, że to będzie spoko hulać - ta przekładnia jest dość szybka, a zęby odpowiednio ukształtowane przez japońskie rączki i mega mózgi.
Także składam niegodziwca z powrotem.
Szkoda....
bohu
dis
Wysłany: Wto 12:26, 10 Mar 2015 Temat postu:
Ja niestety też tego nie rozbierałem i mam nadzieję, że nie będę musiał no chyba że projekt Bohu wypali to na bank rozbiorę
griba
Wysłany: Wto 11:44, 10 Mar 2015 Temat postu: Kardan
Niestety nie pomogę - to chyba jedna z niewielu części której jeszcze w VX'ie nie rozbierałem.
Gość
Wysłany: Pon 14:33, 09 Mar 2015 Temat postu:
no no, właśnie jak wspomniałem, walczę mentalnie i werbalnie ze specem od takich produkcji
tylko muszę wałek atakujący wydłubać, a nie chciałbym nic skopać przy okazji
dlatego pytam, czy ktoś to rozkręcał - ew. wskazówki??
pzdr
BOhu
dis
Wysłany: Nie 23:52, 08 Mar 2015 Temat postu:
Jak wyjdzie Bohu to też się piszę na takie kółka zębate
griba
Wysłany: Nie 22:55, 08 Mar 2015 Temat postu: Przełożenie
Hej, BOhu,
zmieniasz przełożenie w dyfrze?
BOhu
Wysłany: Nie 22:36, 08 Mar 2015 Temat postu:
Hejka, jestem na etapie pertraktacji z maszynowym mistrzem
i w międzyczasie rozbieram kardan, wykręcał ktoś kiedyś z obudowy wałek atakujący? To więksiejsze kółko już wydłubałem
pzdr
BOhu
góri
Wysłany: Sob 12:02, 27 Lip 2013 Temat postu:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSycs7jpm1iMbNZ-UNpMQzFrJKSTt1V9pigudJo5d-kxc4cwr7B
jak juz o moto guzzi
California też bajka
dis
Wysłany: Śro 13:04, 24 Lip 2013 Temat postu:
Faktycznie serwisówka podaje 3,09 a nie wiem czemu myślałem 3,39, pewnie znów gdzieś z netu jakaś wartość się zaplątała.
Przy takich przełożeniach to
3500obr - 92km/h
4000obr - 104km/h
4500obr - 116km/h
5000obr - 127km/h
Nie wiem, czy to aby trochę nie za małe obniżenie prędkości obrotowej bo ledwie ok 500 obr przy mniejszych prędkościach ( im wyższe tym bardziej zauważalna różnica)
BOhu
Wysłany: Śro 12:34, 24 Lip 2013 Temat postu:
dis napisał:
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 ....
A nie 3,09 w naszym?
pzdr
s
BOhu
Wysłany: Śro 12:27, 24 Lip 2013 Temat postu:
zefir napisał:
a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)
zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie
http://www.motoguzzi.pl/files/nowy_griso8vse.html
http://www.motoguzzi.pl/files/n_breva1200.html
A Griso fajne.... Podobuje mi się, pod dupą nie miałem. Breva natomiast jakoś mi wizualnie nie leży,
pzdr
s
dis
Wysłany: Śro 9:48, 24 Lip 2013 Temat postu:
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 dlatego poluję na kardana z gsxa ale ciężko wyczaić w przystępnej cenie bo nie będę kupował za kilka stów jak jeszcze nie wiem czy podpasuje! Już kilku obdzwoniłem w tej kwestii
Kardan to na zimę i tak bo teraz to już widzę po zawieszeniu ile mnie omija jak są małe problemy, które później okazują się znacznie większe!
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin