FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Wto 14:19, 19 Lip 2011 Temat postu:
Ja śmigałem cały sezon zanim rozebrałem silnik i zobaczyłem swój tłok więc wielkiego problemu nie ma. nawet nie wiedziałem że takie coś mam w silniku (przed kupnem nie rozbiera się go na kawałki). Ważne by nie pałować bo wtedy są wyższe obciążenia poszczególnych części materiału.
tomal
Wysłany: Wto 10:39, 19 Lip 2011 Temat postu:
dzięki za odpowiedzi
zrobiłem 100km i nic się złego nie dzieje
chyba będzie żył
pozdro
dis
Wysłany: Pią 12:21, 08 Lip 2011 Temat postu:
Dlatego jak pisałem o regulacjach gdy nie można ocenić w wizjerze punktów rt i ft sugerowałem do jego określenia wkładać w otwór po świecy słomkę, zwykłą do napojów. jak siły będą zbyt duże i by się wygięła to nie spowoduje ona żadnych strat. W moim sprzęcie jak rozbierałem zobaczyłem ze ktoś także kombinował i był ślad na tłoku jednak nie był tak długi by dochodził do obrzeża tłoka. Można wiec powiedzieć że gładź nie została uszkodzona co potwierdziłem przy rozbieraniu silnika. Najpewniej podobnie będzie w twoim przypadku. Tłok na pewno trochę potrzyma lecz to zależy jak głęboko się wbił śrubokręt. jak rysa jest niewielka to jeszcze pojeździsz bo ścianki są grube. jeśli bardzo mocno się wbił to już inna sytuacja i nie wiadomo kiedy może się coś stać.
BOhu
Wysłany: Pią 11:11, 08 Lip 2011 Temat postu:
Tłok to pół biedy, jeśli go głęboko nie zaryłeś, gorzej by było, gdybyś poharatał gładź cylindra. Pracując w Suzuki, widziałem nieraz na serwisie tłoki, które uszkodzono, zakładając np. za długą świecę
Naprawdę, są ludzie do tego zdolni! To co Ty robiłeś, wiele osób praktykuje, ja sam tak ustawiam zapłon w swojej Jawie 250, tylko, że używam długiej śruby a nie śrubokrętu.
Ergo: jeśli nie jest zbyt głęboko przeryty, nie powinieneś mieć problemu, jeśli byłoby głęboko, posypie ci się w końcu kiedyś tłok, ale kiedy, tego nikt nie powie, a wtedy remoncik bo w skrajnych przypadkach i olej ci zajara - akurat coś takiego widziałem w zarżniętym GSX-R600, musisz ocenić, najlepiej z jakimś mechesem,
pozdrawiam
shrequ
tomal
Wysłany: Pią 10:41, 08 Lip 2011 Temat postu: uszkodziłem tłok podczas regulacji zaworów...
Witam,
chciałem wszystkich przestrzec przed przypadkowym uszkodzeniem tłoka jakie mi się przytrafiło podczas regulacji zaworów...
w otwór po świecy wsadziłem śrubokręt w celu wybadania GMP, przez chwilę nie patrzyłem na niego ani nie trzymałem bo zajęty byłem kręceniem wałem i patrzeniem w okienko w celu znalezienia literek FT, RT. Wyjmuję śrubokręt z cylindra, a tu zaskocznie - skrzywił się. Musiał się oprzeć o rurę ramy kiedy tło go podnosił do góry, a siły i przełożenie są tam tak duże że w ogóle tego nie wyczułem kręcąc wałem.
Efektem jest zadarta powierzchnia tłoka, śrubokręt się lekko w niego wbił.
Mam tylko nadzieję, że to nie wyżądzi żadnych szkód w silniku podczas pracy, bo o wymianie tłoka nawet nie chcę myśleć ( za 2 tyg jadę nim do Rumunii...)
Co o tym myślicie?
pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin