FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
david.1606
Wysłany: Pią 0:13, 20 Kwi 2012 Temat postu:
lużne wezyki to od "odpowietrzania" przepustnic powinny zwisać sobie luźno otwarte
ja jak dostałem Vx'a w skrzynkach uznałem ze gaźniki łączą się nimi w ten sposób zalewało mi ciągle tylny gar.. naprawa polegała na przecięciu w chuj ze tak napisze tego wężyka za co zapłaciłem 150zł plus laweta 40zł.. :]
griba
Wysłany: Czw 17:56, 19 Kwi 2012 Temat postu: Książka serwisowa.
No to wszystko jasne, w razie czego pytaj!
A tu jakby co to masz książkę serwisową z rysunkami >
http://www.vx800.net/man_eng/index.html
.
Pozdrawiam,
Griba
czarny013
Wysłany: Czw 15:58, 19 Kwi 2012 Temat postu:
Wybaczcie za chaotycznie pisanie, no fakt można sie pogubić, ale jak widzę kolega Griba wie w czym rzecz.
Odnośnie wężyków, to już wszystko jasne wężyki luzem to wspomniane odpowietrzenie komory pływakowej, a ten w kolanie też się zgadza, wybadałem dziś co i jak. Króciec przy kolanie jest klejony i to zmyliło mnie że jest coś przerabiane.
Mój model z 91' ma zwykły kranik.
Co do zaślepionego króćca to nic takiego nie znalazłem, z wszystkich króćców są odprowadzone wężyki.
Ps: Generalnie motocykl pracuje fajnie. tylko zmartwiły mnie luźne wężyki.
griba
Wysłany: Czw 11:18, 19 Kwi 2012 Temat postu: Podciśnienie.
Wężyk z kolanka gumowego przy gaźniku nr 2 - normalnie w tym kolanku jest króciec, do którego mamy wężyk podłączony idący do tyłu. Wężyk ten daje podciśnienie napędzające pompę paliwa, znajdującą się pod koszem akumulatora w okolicy osłony tylnego koła. Czyli tu masz dobrze.
Wężyk przy gaźniku nr 1 - a może jest to właśnie wspomniane odpowietrzenie komory pływakowej? Jeżeli to wężyk wyprowadzony z gaźnika u jego góry to zostaje luzem.
Z gaźnika nr 1 na odcinku przy dolocie do cylindra powinien być króciec, do którego podłączony jest wężyk z kranika podciśnieniowego (o ile 91' miał podciśnieniowy - podpowiedzcie?). Sprawdź czy z tego gaźnika nr 1 tylnego od strony długiego wydechu nie wystaje zaślepiony króciec?
Pozdrawiam,
Griba
Ikis
Wysłany: Czw 10:53, 19 Kwi 2012 Temat postu:
W gaźnikach masz 4 przewody fi-5.
1. w tylnym gażniku do kranika podciśnieniowego
2. w tylnym gazniku "odpowietrznik" komory pływakowej drugi koniec luźny
3. w przednim gaźniku do podciśnieniowej pompki paliwa
4. w przednim gaźniku "odpowietrzenie" komory pływakowej drugi koniec luźny
No i oczywiście przewody paliwowe Smile z tym że z pompki ida do tylnego z z niego do przedniego... Poszukaj (a jest) w necie katalogu części do VX-a
ps. do Moderatora: dlaczego nie mogę edytować postów w tym temacie?
dis
Wysłany: Czw 7:36, 19 Kwi 2012 Temat postu:
Powiem krótko ja się pogubiłem w opisie co i gdzie. Tak zawile napisane że zgłupiałem. Dobrze by było abyś wstawił chociaż zdjęcia o które elementy tobie chodzi i znacznie łatwiej byłoby pomóc.
czarny013
Wysłany: Śro 22:52, 18 Kwi 2012 Temat postu: Dziwne podłączenie Gaźników
Witam.
To mój pierwszy post na tej stroni, szukam odpowiedzi na moje pytanie wiec spróbuje tutaj, może ktoś poradzi coś…
Generalnie motor działa odpala itp. Posiadam model z 1991 roku.
ale zauważyłem że wąż z gaźnika pierwszego tego od strony tylnego koła ma wężyk wiszący luzem. Znajduje się on od strony prawej motocykla (z tej strony gdzie wydech jest krótszy.
w instrukcji widziałem ze ma być on podłączony z 2 gaźnikiem (tym pomiędzy cylindrami) lecz gdy to zrobię motor nie odpala gdy jest zimny mimo włączonego ssania, gdy go rozłączę pali na dotyk.
Druga sprawa związana z tym to tak, że pod gaźnikiem drugim tym pomiędzy cylindrami jest wężyk tak jakby dorabiany, tzn pod gaźnikiem jest kolano gumowe do cylindra drugiego ale obok w kolanie gumowym jest wywiercony otwór i podłączony wężyk który prowadzi do nie wiem jak to nazwać takie małe coś do czego jest wężyk podłączony znajduje się na samym dole zaraz przed kołem tylnym za osłona plastikowa. Nie wiem co to jest i dlaczego jest to tak podłączone, czy faktycznie jest tak oryginalnie?
Wężyk przy kolanie gumowym pomiędzy cylindrami był wsadzony w otwór i przyklejony sylikonem. Dowiedziałem się o nim kiedy mi wystrzelił gry połączyłem dwa gaźniki wspomnianym wcześniej luźnym wężykiem.
Proszę o pomoc…. Gaźniki ważna sprawa i nie powinno być żadnych wolnych wężyków. Po za ty kiedy się silnik zagrzał i po złączeniu dwóch gaźników motor pracował bardzo równo, po rozłączeniu ich obroty nieznacznie się wahały. Gaźniki były regulowane.
Motor działa nie ma zastrzeżeń pali na dotyk, ale nie wiem co jest nie tak z tymi wężykami…
pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin