FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
STEFAN
Wysłany: Pią 9:08, 08 Lut 2013 Temat postu:
góri napisał:
Czyli zależność przebarwiania się kolanek od zapłonu można uznać za mit?
Jest tak jak napisałeś.
Pozdrawiam Stefan
góri
Wysłany: Czw 21:54, 07 Lut 2013 Temat postu:
Czyli zależność przebarwiania się kolanek od zapłonu można uznać za mit?
STEFAN
Wysłany: Czw 17:32, 07 Lut 2013 Temat postu: Re: Regulacja zapłonu
wiktor napisał:
Po remoncie mojego VX są dwie sprawy z którymi musze sobie jeszcze poradzićjedna to skrzynia biegów którą postaram się dzisiaj zająć, a druga to regulacja zapłonu. Już przy kupnie kolanka mojej Suzi były fioletowe i tak bez zmian zostało teraz po odpaleniu bez tłumików okazało się że z głowicy w miejscu mocowania kolanek pojawia się ogień.
Czy jest możliwość regulacji zapłonu żeby zlikwidować ten objaw ?
Może zacznę od końca.
Tak jak koledzy już wspomieli w naszym moto nie ma możliwości zmiany zapłonu.
Zapłonem zarządza moduł zapłonowy i on steruje cewkami zaplonowymi.
Sprawa przebarwień naszych kolanek ( można inaczej określić kolektora wydechowego ) jest nieco bardziej złożona.
Spróbuję w paru zdaniach ten problem naświetlić .
Na wstępie sprawa pojawiającego się ognia z głowicy w miejscu mocowania naszego kolanka ( kolektora wydechowego ) w czasie pracy silnika.
Zawsze się bedzie pojawiał ( w miejscu wyżej okreslonym ) i w każdym silniku spalinowym ( nic nadzwyczjnego ).
Temperatura spalaninia mieszanki poliwowo powietrznej może sięgać tysiaca stopni celsjusza.
My na tą temperaturę spalania mieszanki mamy oczywiście wpływ ( w naszym przypadku )regulując i ustawiając gaźniki.
Ustawianie skład mieszanki paliwowo powietrznej , regulacje , ustawienia ( synchronizacja ) gaźników w naszym moto są dobrze opisane na naszym forum.
A teraz przebarwienia naszych kolanek czy jak kto woli kolektorów wydechowych.
Przyczyn może być naprawdę wiele.
Zacznę od tego , że orginalne kolano do Vx-sa to nie jedna rura a na zgięciu są dwie i ta część kolana zachowuje się jak termos .
Chroni zwenętrzną rurę przed bardzo wysoką temperaturą.
Jeśli wewnętrzna część została przepalona ( uszkodzona ) tak jak pięknie pokazał i opisał to nasz kolega " SuMo " na forum w dziale "Układ wydechowy" w temacie bodajże " Moja przygoda z tłumnikami" to resztę można sobie dopowiedzieć dla czego są przebarwienia.
Może być kolano dorabiane ( nie orginalne ) z nierdzewki , doberane z innego moto to też należy się spodziewać przebarwień.
Oczywiście jedną z przyczyn tego problemu może być także jak wspomniał kolega "Griba " regulacja i ustawienie gaźników.
Sposób eksploatacji również będzie miał wpływ na przebarwienia naszych kolanek ( przy wysokich temperaturach otoczenia jazda przy otwartej przepustnicy na maksa przez dłuższy czas ).
Odnośnie skrzyni biegów podejrzewam , że w czasie montażu popełniłeś jakiś drobny błąd.
Zobacz zdjęcia zrobione przez kolegę "Griba" w dziale "Zrób to sam " w temacie " Wymiana panewek w VX-sie " może znajdziesz błąd jaki popełniłeś przy składani mechanizmu zmiany biegów.
Pozdrawiam Stefan
griba
Wysłany: Wto 20:51, 05 Lut 2013 Temat postu: Zawory.
Hm, jak przy normalnej pracy cały czas to ciekawa sprawa.
Sprawdź te zawory na początek.
Pozdrawiam,
Griba
wiktor
Wysłany: Wto 20:50, 05 Lut 2013 Temat postu:
Równiez przy normalnej pracy lub przy załączonym ssaniu
Gaźników jeszcze nie regulowałem, zawory teoretycznie były dobrze, ale sprawdzić na pewno nie zaszkodzi w drugiej kolejności po regulacji
Przy przegazówce płomienie się zwiększały troche.
griba
Wysłany: Wto 20:48, 05 Lut 2013 Temat postu: Do sprawdzenia.
Hej!
Kiedy ten ogień - przy przegazówce, czy jak?
Potencjalne przyczyny:
1) Źle ustawiony luz zaworów wydechowych.
2) Zły skład mieszanki - gaźniki do regulacji.
Pozdrowienia,
Griba
wiktor
Wysłany: Wto 14:33, 05 Lut 2013 Temat postu:
Co do rozrządu to jest w najbliższym położeniu względem znaków, porównywałem ze zdjeciami na forum i jakoś tej opcji nie brałem pod uwagę.
Niestety jakaś przyczyna musi być i tzreba ja znaleźc.
Szkoda że nie zrobiłem zdjęć w jaki sposób mam ustawiony teraz rozrząd.
dis
Wysłany: Wto 14:11, 05 Lut 2013 Temat postu:
Zapłon w VX jest elektroniczny i z nim nic nie zrobisz. Może rozrząd jest nieco przesunięty i przez to pojawia się ogień. To tak przypuszczenia na szybko bo tylko na chwilę wpadłem.
wiktor
Wysłany: Wto 13:21, 05 Lut 2013 Temat postu: Regulacja zapłonu
Po remoncie mojego VX są dwie sprawy z którymi musze sobie jeszcze poradzićjedna to skrzynia biegów którą postaram się dzisiaj zająć, a druga to regulacja zapłonu. Już przy kupnie kolanka mojej Suzi były fioletowe i tak bez zmian zostało teraz po odpaleniu bez tłumików okazało się że z głowicy w miejscu mocowania kolanek pojawia się ogień.
Czy jest możliwość regulacji zapłonu żeby zlikwidować ten objaw ?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin