FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pon 15:12, 27 Maj 2013 Temat postu:
Buty chcę tej firmy, gdyż opinie o wyrobach tego producenta w jakiejkolwiek prasie motocyklowej są zawsze na wysokim poziomie jeśli nie na wysokim to znacznie powyżej średniej.
Obecnie śmigam na mieście w butach trekingowych z decatlonu i jest w nich ciepło a mają membranę także i sznurowadła czasem już miałem zahaczone o dźwigienki.
Zastanawia mnie tylko czy buty niskie wykorzystywałbym tylko do pracy i na mieście czy też np. na letnie przeloty, gdzie pogoda może ulec zmianie i co wtedy.
Jest tu wielki dylemat odnośnie funkcjonalności bo albo dobra wentylacja i przewiewne ale nie wodoodporne albo grzejące lecz na każdą pogodę w tym na mokre i chłodniejsze dni.
Prosiłbym o pomoc bo dziś już nie podjadę po buty ale jutro idę kupić na bank i wciąż jest dylemat.
zyski
Wysłany: Pon 13:45, 27 Maj 2013 Temat postu:
Ja używam na motocykl butów trekkingowych z membraną sympatex. Mniej więcej coś takiego
http://www.zalando.pl/dachstein-outdoor-gear-cross-tex-trzewiki-trekkingowe-niebieski-d1441a00h-502.html
ale kupowane 15 lat temu - na prawdę trwały but potrafi tyle wytrzymać
Wodoszczelność rewelacja. Wygoda rewelacja.
Zmieniam biegi a śladu na bucie zbytnio nie widać - więc jak materiał jest porządny to żadne dodatkowe nakładki nie sa potrzebne na lewym bucie.
Co do grzania to odczuwa się je faktycznie przy normalnym chodzeniu. W czasie jazdy jest piękny komfort bo właśnie membrana jest oddychająca nawet bardziej niż skóra naturalna.
Ta membrana która jest użyta w drugim bucie to niestety nieznany mi wynalazek - jak znajdziesz Gore-Tex albo SympaTex to mogę ręczyć że noga nie zmoknie nawet po tygodniu trzymania w wodzie ale toto....
Dodatkowo buty trekkingowe mają znacznie fajniejszą i trwalszą jak sądzę podeszkę i traper.
Sam but jest na tyle zabudowany że o dobrym wietrzeniu nie może być mowy - więc do siedzenia parę godzin w robocie albo gdziekolwiek indziej w pomieszczeniu, trzeba zmienić obuwie i tyle.
Jest jednak spora zaleta tych butów modeki w porównaniu do trekkingowych tzn. ten rzep u góry przytrzymujący sznurówki - ja nie miałem nigdy z tym problemów ale zawsze mam wrażenie że luźno latające sznurowadło może być źródłem kłopotów.
dis
Wysłany: Nie 20:31, 26 Maj 2013 Temat postu: Buty na miasto
Mam do was pytanie czy może używacie obuwia tzw. niskiego czyli bardziej zbliżonego do tradycyjnych butów powyżej kostki? Mam zamiar kupić takowe buciki do jazdy po mieście tzn. z pracy i do pracy tak by można w nich spokojnie chodzić i normalnie funkcjonować bez zmiany obuwia.
Mam upatrzone dwa modele Modeki to jest Le Mans i City Rider(to nowość). Linki do nich:
City rider :
http://www.modeka.pl/pl/produkty/#
!box/city_rider/314//
Le Mans :
http://www.modeka.pl/pl/produkty/#
!box/le_mans/133/5/
Różnica tak jak na zdjęciach czyli niewielka i trochę w odcieniu lecz nie o to mi chodzi podobnie jak o cenę bo 20zł różnicy między nimi jest.
Pytanie dotyczy kwestii membrany - KUPOWAĆ Z MEMBRANĄ CZY BEZ? Podobno z membraną noga w ciepłe dni bardziej się grzeje ale za to jest but wodoodporny więc nie byłyby to buty typowo letnie i na chłodniejsze czy bardziej niepewne dni też by się nadawały.
Mam pytanie do osób, które posiadają buty z membraną, czy faktycznie tak mocno w nich się noga grzeje jak jest trochę cieplej, bo niby skóra może oddychać.
Pytanie o poradę bo w poniedziałek bądź wtorek idę na zakupy.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin