FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Pon 20:06, 17 Cze 2013 Temat postu:
Tak też sądzę.
Świerzbi mnie trochę by wskoczyć na hamownię by wiedzieć czy te 35KM co kiedyś było się rozmnożyło do pełnej gromadki
Hamownię do motocykli mam w Poznaniu tylko jest kwestia ceny - 8 dyszek za wlot i pomiar :/ Szkoda że moto-niedzieli z BP nie ma teraz.
griba
Wysłany: Pon 19:38, 17 Cze 2013 Temat postu: Fałszywe powietrze
Kto wie, może już wcześniej coś tam przepuszczało to kolanko.
dis
Wysłany: Pon 19:14, 17 Cze 2013 Temat postu:
To nie było ruszane przez bodajże 2 czy 3 lata od poprzedniego remontu. Nie widziałem potrzeby zbyt mocnego dokręcania bo tam i tak jest oring do uszczelnienia tego elementu.
Mówi się trudno takie sytuacje się zdarzają i nic się na to nie poradzi. Musiało to postępować po trochu i mam nadzieję, że po założeniu nowego łącznika maszyna będzie pracowała jak nigdy przedtem tzn. idealnie.
griba
Wysłany: Pon 18:29, 17 Cze 2013 Temat postu: Pękniecie
Ok, już wiem o co chodzi.
No ciekawe. Może za mocno było dokręcone?
dis
Wysłany: Pon 18:19, 17 Cze 2013 Temat postu:
Ale u mnie nie poszło z prawej strony przy króćcu którym idzie podciśnienie tylko u mnie poszło z lewej strony przy śrubie i pękło dalej do kolanka którym idzie mieszanka. Tego taśmą raczej nie zakleję. Dziś zamówiłem już króciec a że jutro wyjazd służbowy i mnie cały dzień nie będzie to i płakać nie będę bo i tak bym nie pojeździł. Dziś też wrócę pewnie ok 21 do domu to fotki jak to poszło wstawię najwyżej w środę bo ich na chwilę obecną nie mam. Jak by było samo wyjście podciśnienia to bym zakleił i śmigał jakoś.
griba
Wysłany: Pon 16:30, 17 Cze 2013 Temat postu: Taśma czyni cuda
Hej!
Tajemniczy syk to właśnie fałszywe powietrze. Podobnie było np. u Czopera, gdy strzelał podczas zlotu. Wtedy po synchro spadła mu z kolanka rurka od pompy paliwa. To od razu słychać na uruchomionym silniku.
Dis, dawaj taśmę naprawczą na to i będzie ok! Przynajmniej póki nie zmienisz będziesz mógł jeździć.
dis
Wysłany: Sob 20:48, 15 Cze 2013 Temat postu:
No i żadnych sugestii ?!
Sprawa jasna - pękł mi króciec łączący gaźnik z cylindrem przy mocowaniu lewej śruby i niestety powietrze tam ciągnie - brak podciśnienia. Pęknięcie dość duże i dziwi mnie to bo nic tam nie było ruszane. Z wyjazdu do Skierniewic kicha bo nie mam zapasowego łącznika a zamówienie w poniedziałek niewiele da bo nie dam rady przełożyć do wtorku.
dis
Wysłany: Pią 22:50, 14 Cze 2013 Temat postu: Same problemy w tym tygodniu - pytania o sugestie
Wpierw zagotowało się auto żony we wtorek i odwożąc ją z autem do mechanika (pompa wody i termostat zmienione) próbuję odpalić moto i ... nie chce zakręcić. Wziąłem na pych i jakoś dojechałem do domu. Prostownik następnego dnia odzyskałem z pożyczenia lecz ładowanie nie dało efektów i aku wczoraj kupiłem nowe.
Już się chciałem cieszyć a dziś jadąc na uczelnię słyszę jakiś świst co mnie zdziwiło ale po chwili ustał i było ok., poza tym, że obroty jałowe spadły do ok 1000obr. Wracając do domu już nie było tak wesoło. Odpalając moto gasło i na jałowym nie chodziło równo często gasnąc (musiałem trzymać trochę na gazie). Dodatkowo praktycznie cały czas do ok 3500-4000obr kichał regularnie i dość mocno a czasem schodząc z obrotów nawet strzelił w wydech (szybko się ludzie usuwali z drogi).
Dokulałem się ale bardzo mnie to martwiło. Miałem wrażenie przy wolnych obrotach jak by dysza jakaś była przytkana więc sprawdziłem na nowych wakuometrach jak chodzi i z którym cylindrem/gaźnikiem są problemy. Zdziwiłem się jak po odpaleniu cylindry nagrzewały się równo (nie pracował silnik równo) lecz jeden słupek w ogóle się nie podnosił przy 1500obr - przedni cylinder. Przy podkręceniu gazu odrobinę szedł do góry lecz minimalnie, ledwie widoczne i jedynie przy puszczeniu był tylko skok i od razu spadek.
W związku z powyższym podejrzewam, że dostaje gdzieś lewe powietrze, bądź króciec ma gdzieś dziurkę i podciśnienie ucieka bokiem i nie zasysa tego co trzeba. Jest to pierwsze przypuszczenie lecz jutro jak rozbiorę po południu to będę szukał dokładnie przyczyn.
Nie mniej mam pytanie do was, czy ktoś ma wstępne pomysły co to jeszcze może być? Będę szukał w gaźnikach i doprowadzeniu mieszanki lecz czy mozę coś jeszcze wam wpadło do głowy przy okazji tego tekstu? - co kilka głów to nie jedna
Z góry dzięki za wszelkie przypuszczenia.
Jutro rajd motocyklowo - samochodowy niestety odwiedzę autem
choć dobrze, że środek zastępczy wchodzi w grę w dniu jutrzejszym.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin