FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
góri
Wysłany: Śro 18:08, 03 Sie 2016 Temat postu:
Dzięki wielkie panowie! Myśle, że dwie kontry mogłyby załatwić temat bo na jednej jak sami widzieliście zrobić u mnie synchro to jakaś tragedia. Do tego ciągle się luzowało i rozjeżdżało
griba
Wysłany: Wto 23:52, 02 Sie 2016 Temat postu: Naprawa gwintu
Hej Góri,
naprawiałem takim zestawem gwint w jarzmie zacisku hamulcowego (samochód). Zestaw kupowałem na
allegro
.
Były w nim wiertło, gwintownik i sprężynki. Same sprężynki widziałem też w motoryzacyjnym. Jak masz odpowiedni gwintownik nie musisz kupować całego zestawu.
Otwór rozwiercasz. Gwintujesz gwintownikiem. Powstaje otwór większy niż oryginalny z gwintem w który wkręcasz sprężynkę. Jej wnętrze jest nowym gwintem nominalnym. Obcinasz część sprężynki wystającą ponad naprawiany element i gotowe.
A dwie kontry nie załatwią sprawy? Ostatnio dorabiałem coś takiego dla linki synchronizacyjnej. Nakrętki przeciąłem piłką do metalu i wtedy mogłem je przełożyć przez linkę i nakręcić na końcówkę pancerza.
dis
Wysłany: Wto 23:49, 02 Sie 2016 Temat postu:
Można nabyć w sklepach metalowych z tym, że tam jest drobnozwojowy gwint. Mi też to poszło i dopóki nie muszę robić synchro nowego jest ok bo ostatnie było masakrą przez ten gwint. Linkę gazu trzeba ostrożnie wykręcać.
góri
Wysłany: Wto 22:41, 02 Sie 2016 Temat postu:
Dzisiaj kumpel powiedział mi o zestawach naprawczych do gwintów. Tzn. rozwierca się dane miejsce, wkręca się "sprężynkę", która się zaklepuje a następnie wkręca się w to potrzebny gwint. Czy ktoś może korzystał z takiego patentu lub wie gdzie go można nabyć?
góri
Wysłany: Wto 15:54, 02 Sie 2016 Temat postu:
Tak jak pisałem w innym temacie, dziś dostałem się do linki gazu. Sama w sobie się nie rozerwała, tylko z trójnika wyleciała linka z końcowym zaczepem. Niestety jest to nierozbieralna część więc znów musze kupować kompletne linki. Faktycznie okazało się również, ze gwint w przednim gaźniku w miejscu osadzenia linki gazu jest zerwany więc przez to u mnie tak ciężko zrobić synchro. Generalnie jeśli nie wymiana gaźnika to będę kombinował z kolejną kontrą oraz klejem anaerobowym, żeby jakośto trzymało i ciągle sięnie rozjeżdżało
góri
Wysłany: Pon 23:45, 19 Sie 2013 Temat postu:
No tak zbiornik, rozkręcić manetkę, zdjąć przewody, założyć nowe, zrobić synchro... pare minut zejdzie
dis
Wysłany: Pon 23:21, 19 Sie 2013 Temat postu:
Tak właściwie to tylko zbiornik by wymienić przewód.
góri
Wysłany: Pon 23:07, 19 Sie 2013 Temat postu:
Dzięki Dis
tak czy siak jeżeli moja modyfikacja nie wytrzyma do końca sezonu to trochę rozbierania mnie czeka...
dis
Wysłany: Pon 23:04, 19 Sie 2013 Temat postu:
Jak rozbierzesz przy trójniku to i tak synchro może się rozjechać więc nie ma znaczenia którą opcję naprawienia linki wybierzesz bo i tak będzie trzeba zrobić co najmniej niewielką korektę. Linkę można podmienić do trójnika, zresztą jak go wyjmiesz to będziesz widział sam.
góri
Wysłany: Pon 16:52, 19 Sie 2013 Temat postu: Linka gazu
Witam, orientuje się ktoś czy da się wymienić linkę tylko do trójnika czy trzeba zmieniać komplet? Koszt na allegro ok 60zł/komplet jednak rozjedzie mi się synchro więc odrazu wakuometry bym musiał kupować stąd moje pytanie. Wczoraj miałem zaplanowany dłuższy wypad, tyle co wyjechałem z domu i manetka obleciała. Rozebrałem, rozerwała się tuż przy manetce. Wyrzuciłem regulator luzu, obciąłem kawałek poskręcałem i 200 km przelatałem wczoraj
jednak nie wiem ile to wytrzyma a nie chciałbym przykrej niespodzianki podczas wyprzedzania czy z dala od domu...
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin