FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Nie 22:36, 08 Wrz 2013 Temat postu:
Po bokach może być szerzej bo jak jedzie się w trasę to i tak się tego nie pominie. Wąskich kufrów nie chcę bo mają mniejszą pojemność a przecież nie o to chodzi. Na co dzień to wiadomo tylko centralny a boczne to tylko na dłuższe wypady.
kami
Wysłany: Nie 21:12, 08 Wrz 2013 Temat postu:
czyli tak jak myślałem powodzenia przy dalszych planach życze, ja też chciałem boczne kufry awiny ale jak je podpasowałem pod moto to sie tak poszeżyło że strach orginały boczne maja inny kształt są bardziej płaskie,ogólnie to chciałem dokupić jeszcze jeden taki sam jak mam na centralnym i te dwa dać na boczne a w miejscu centralnego została by sama płyta która pełniła by funkcje platformy do bagażu takie plany ale doszłem do wniosku że nie chce szerokiego moto bo przeciskanie między puszkami to nie ułatwia, tak że ja teraz myśle nad bagażnikiem na centralnym żeby pomiescił 4 kg , mały namiot 2 śpiwory i materac welur + sakwy boczne tekstylne
dis
Wysłany: Nie 18:36, 08 Wrz 2013 Temat postu:
kami napisał:
migacze nie bedą zawadzać jak będziesz montował boczne kufry?
Migacze chwilowo są oryginalne gdyż nie mam kufrów bocznych jeszcze. Nie mniej kierunki dedykowane do wingraków mam tylko muszę nowe kable położyć od nich (kupiłem z przetartymi kablami) i wtedy boczne będą pasowały jak należy.
kami napisał:
ten centralny ma wystające zawiasy jak pasażer może się oprzeć nie perzeszkadza mu to w plecy?
Kufer ma wystające zawiasy to prawda nie mniej pasażer idealnie wpasowuje się pomiędzy nie i nie przeszkadzają one. Jednakże i w tym przypadku na nich chcę dorobić jakieś oparcie dla pasażera.
kami
Wysłany: Nie 12:34, 08 Wrz 2013 Temat postu:
migacze nie bedą zawadzać jak będziesz montował boczne kufry?
ten centralny ma wystające zawiasy jak pasażer może się oprzeć nie perzeszkadza mu to w plecy?
góri
Wysłany: Sob 18:12, 07 Wrz 2013 Temat postu:
Dis zamontował dodatkowe miejsce dla pasażera
dis
Wysłany: Pią 19:19, 06 Wrz 2013 Temat postu:
Mam zamiar z nim śmigać standardowo, gdyż można w nim schować 2 pełne kaski lub co ważne zakupy.
Sam kufer to z systemem monokey można dostać w różnych cenach to jest od ok 100zł za awinę do nawet ok 1000 za givi z najwyższej półki.
Mój z płytą kosztował 330zł. Kosztu Stelaży dokładnie nie pamiętam, lecz można je chyba łatwiej znaleźć niż krausery k2 gdyż często stosowane są w sportowych turystykach jak np XX1100 blackbird
ruffboy
Wysłany: Wto 21:09, 03 Wrz 2013 Temat postu:
co dzień nie musi z nim jeździć wiec nawet dobrze ze duży
ile taka przyjemność w komplecie?
katoga64
Wysłany: Wto 19:40, 03 Wrz 2013 Temat postu:
jak dla mnie to za duzy Moja opinia.
dis
Wysłany: Wto 17:56, 03 Wrz 2013 Temat postu:
W realu też wygląda dość masywnie
zyski
Wysłany: Wto 15:35, 03 Wrz 2013 Temat postu:
No pięknie, pięknie...
Na fotach kufer wygląda na ooooogromny...
dis
Wysłany: Wto 15:17, 03 Wrz 2013 Temat postu: Kufer na stelażach givi wingrack
Dziś chciałem przedstawić jak wygląda dość rzadka opcja w VXie a mianowicie stelaże wingrack od givi. Większość na forum ma tradycyjne stelaże z rurek pod monokey lub stelaże krausera opisane w oddzielnym temacie.
Wybierając stelaże kierowałem się wyglądem (w grę wchodziły Krausery K2 bądź właśnie Givi wingrack) a także możliwością spakowania się i dostępnością kufrów oraz ich wyglądem. Krausery są bardzo fajne jednak można do nich zastosować tylko dedykowane kufry boczne a na dodatek mają one objętość i układ ograniczone wcięciem na stelaż. Dlatego też poszukiwałem wingracków i w zeszłym roku zakupiłem. Ich plusem jest możliwość zastosowania wszystkich kufrów z mocowaniem monokey i tak też zanabyłem też w zeszłym roku kufer K-max 50L w którym bez problemu mieszczą się 2 kaski. Mocowania stelaży dorobił mi szuwar za co bardzo dziękuję. Przed zakupem bocznych kufrów (myślę o 2 awinach bo z bocznymi rzadziej się jeździ i nie potrzeba jakiś drogich) muszę tylko wyciąć jeszcze z blachy wzmocnienie pod pytę główną, którą przymocuję do uchwytu pasażera.
Obecnie zestaw który posiadam prezentuje się tak
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin