FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kami
Wysłany: Pon 16:11, 09 Wrz 2013 Temat postu:
jeżeli ta korozja jest na wylot to znaczy od środka to zardzewiałe będzie też zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych to nie dobrze bo kawałeczki rdzy mogą porobić rys na gładzi lagi i to jest juz duży problem przyczyna tej rdzy to pewnie woda pooglądaj te uszczelniacze czy dobrze dolegają do lagi możesz też je dzwignąć i zobaczyć co sie pod nimi dzieje czy nie ma tam drobinek rdzy
mikeiliman
Wysłany: Czw 18:47, 05 Wrz 2013 Temat postu:
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
mcteusz
Wysłany: Czw 9:12, 05 Wrz 2013 Temat postu:
To jest uszczelniacz przeciwpyłowy. Jego funkcja to chronienie właściwego uszczelniacza lagi. Masz go np. w tym zestawie:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIxMDA2OQ==&bid=110358
Wydaje mi się (ale niech inni ocenią), że pokazane przez Ciebie uszkodzenie nie wpływa jakoś specjalnie na jego funkcję. Jak będziesz kiedyś wymieniał olej/uszczelniacze w zawieszeniu- to będziesz musiał wymienić i ten uszczelniacz-kapturek.
Wymiana samego uszczelniacza przeciwpyłowego wiąże się z wysunięciem zawieszenia z półek.
griba
Wysłany: Czw 9:10, 05 Wrz 2013 Temat postu: Manual
A może zajrzysz tutaj >
http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/wymiana-uszczelniaczy-i-oleju-w-przednim-zawieszeniu,1919.html
?
mikeiliman
Wysłany: Śro 22:18, 04 Wrz 2013 Temat postu: Lagi i sparciała guma
Hej
Nigdy nie miałem do czynienia z tematem więc z góry wybaczcie nie fachowe słownictwo. Tak więc może prosto zapytam. Co mi się zepsuło i jak to naprawić / wymienić. Ewentualnie co się z tym wiąże:
Dziękuję
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin