FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Sob 12:51, 12 Paź 2013 Temat postu: Czasss
Trzeba czekać. Coś na pewno będzie za jakiś czas.
ruffboy
Wysłany: Sob 11:17, 12 Paź 2013 Temat postu:
taaaak ale w tej firmie co mi podałeś maja pokrętło z kranikiem bo ktoś na stale to zrobił i chcą 100zl z przesyłka ;P
griba
Wysłany: Sob 0:06, 12 Paź 2013 Temat postu: :)
Bez komentarza.
ruffboy
Wysłany: Pią 16:27, 11 Paź 2013 Temat postu:
w serwisie 99 zł za nowe pokretło kranika
ruffboy
Wysłany: Pią 12:47, 11 Paź 2013 Temat postu:
pewnie najwięcej problemow będzie wybić stare ścieżki, coś się wymyśli
dis
Wysłany: Pią 8:20, 11 Paź 2013 Temat postu:
Same łożyska wahacza idzie wymienić znacznie łatwiej niż łożyska główki ramy (z główką bawiłem się podczas wymiany zawieszenia)
ruffboy
Wysłany: Czw 23:03, 10 Paź 2013 Temat postu:
dzięki za wyczerpująca odpowiedz, pytam na wyrost tez bo mam wrażenie ze motor czasami jedzie dwoma śladami
a wiem ze przy wybitym łożysko główki ramy i startej oponie mogą takie odczucia powstać
wszystko oczywiście idzie do wymiany jeśli to nie pomoże myślę tez o wymianie właśnie łożysk na wahaczu i psiknięciu farbą
dzięki i pozdrawiam
dis
Wysłany: Czw 21:19, 10 Paź 2013 Temat postu:
Ja to rozbierałem ale ze 3 lata temu więc nie będę wszystkiego idealnie co do detalu pamiętał.
Trzeba ściągnąć koło co w sumie nie jest trudne czy czasochłonne. Następnie można odkręcić 3 śruby mocujące dyfer do wahacza. Po odkręceniu amorków Dyfer można swobodnie wysunąć do tyłu, z silnikiem łączy go tylko krzyżak na wielowpust.
Następnie musisz ściągnąć osłonkę dyfra na wahaczu pod którą jest wspomniany wcześniej krzyżak łączący wał z silnikiem. Wyciągamy go z wałka wychodzącego z silnika przesuwając lekko ku tyłowi a następnie wyciągamy przez otwór powstały po ściągniętej ciut wcześniej metalowej osłonce wału. Teraz z prawej strony moto musisz wyjąć zaślepkę ośki wahacza. W tym momencie masz z obu stron łby: ośki wahacza i nakrętki blokującej go (po przeciwnej stronie). Odkręcasz nakrętkę i wysuwasz ośkę po czym cały wahacz masz wolny. Trzeba tylko z obu stron mieć klucze bo ośka się obraca, nie jest w żaden sposób zblokowana przed obracaniem się. Co do rozmiarów kluczy to ich dokładnie nie pamiętam ale raczej jakieś standardowe.
Po zdjęciu ośki wahacz powinieneś wysunąć bez problemów, gdyż nic więcej go nie trzyma.
Istotną kwestią (patrzę teraz na zdjęcia) jest to, iż by dostać się do śruby ośki wahacza i samej ośki musimy zdjąć także sety podnóżków (po 2 śruby każdy set)
I to chyba tyle co trzeba zrobić by zdjąć wahacz.
Wbrew pozorom nie jest z tym aż tak dużo roboty.
griba
Wysłany: Czw 20:41, 10 Paź 2013 Temat postu: ?
To jedna z tych nielicznych rzeczy, której jeszcze nie wyciągałem w VX'ie.
Pewnie troszkę roboty z tym jest, trzeba koło zrzucić, potem odkręcić mocowania wahacza, kardan rozłączyć itd.
Dis pewnie wyciągał jak ramę malował, zaraz coś Ci podpowie.
ruffboy
Wysłany: Czw 20:35, 10 Paź 2013 Temat postu:
dzięki napisałem już do nich
z innej beczki jest dużo roboty wyciągnąć tylni wahacz? bo tez zastanawiam się czy go nie przelecieć farbą jak już będę malował
Pozdrawiam
griba
Wysłany: Czw 20:28, 10 Paź 2013 Temat postu: Części
A zobacz tych > allegro / PHU-VMAX. Dis ich chwalił - mogą coś mieć.
ruffboy
Wysłany: Czw 20:24, 10 Paź 2013 Temat postu:
kranik mam teraz cały czas na rezerwie, pokrętło hmmm jakiś czas śledziłem i nigdy nie zauważyłem żeby ktoś miał
albo źle szukam
griba
Wysłany: Czw 19:59, 10 Paź 2013 Temat postu: Kranik i elektrozawór
Hej!
Elektrozawór dawałem dlatego, że kranik mi cały czas leje (niezależnie od podciśnienia) i nie chciało mi się naprawiać. Jak nie będziesz miał do niego dostępu to stracisz rezerwę. Chyba, że Ci nie zależy i od razu na tej pozycji go zostawisz.
Ja bym kupił pokrętło dowolnego koloru na allegro i już. I tak malujesz całość pod kolor.
ruffboy
Wysłany: Czw 17:54, 10 Paź 2013 Temat postu: Zaslepienie dziury po kraniku
Hejka,
Swojego VX kupiłem bez 'dekla' od kranika i jest bardzo wkur..denerwująca mnie dziura... wiec daje temat do publicznego przemyślenia
Chce swoja Zuzie pomalować (jedyny słuszny czarny mat) i przy okazji na stale zaślepić dziurę po kraniku a sam kranik zamienić na elektrozawór, wiem ze ktoś już tutaj ma elektrozawory zamiast kraników i pytanie jest to bezobsługowe? nie strzele sobie w kolano zaślepiając ta dziurę ?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin