FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zyjon
Wysłany: Czw 18:43, 14 Mar 2024 Temat postu:
Czyli regeneracja... 🥴
szuwar
Wysłany: Śro 11:24, 13 Mar 2024 Temat postu:
Tak sobie myślę, że może masz coś nie tak z tłoczkiem pompy. Miałem takie coś z pompą sprzęgłową. Ja bym wymienił elementy gumowe pompy.
Zyjon
Wysłany: Śro 10:12, 13 Mar 2024 Temat postu:
skorat napisał:
A ubywa Ci płynu? Jakieś wycieki zaobserwowałeś? Szczególnie przy pompie i zacisku.
No właśnie nie potrafię znaleźć żadnego wycieku. Do zbiorniczka mam wrażenie, że wlewam to, co upuszczę przy odpowietrzaniu. Jest to dość prosty i "krótki" układ i nie mam pomysłu co to może być.
skorat
Wysłany: Pon 15:26, 11 Mar 2024 Temat postu:
A ubywa Ci płynu? Jakieś wycieki zaobserwowałeś? Szczególnie przy pompie i zacisku.
Zyjon
Wysłany: Sob 18:27, 09 Mar 2024 Temat postu:
Cześć. Nie chcę tworzyć nowego tematu, więc chyba tutaj mój problem będzie pasował. W zeszłym roku kilka razy musiałem odpowietrzać tylny hamulec. Nie było to zbyt często, więc się tym nie przejmowałem. Jak zostawiłem moto na zimę hamulec działał. Jak końcem lutego rozpocząłem sezon okazało się, że pedał całkiem spada w dół. Odpowietrzylem i zrobiłem że 100 km - było ok na trasie i podczas wstawienia do garażu. Dzisiaj znowu wsiadam i pedały znowu spada w dół. Co może być przyczyną zapowietrzania się układu nawet podczas postoju. Pompa do regeneracji/wymiany czy może być problem w czymś innym?
judam
Wysłany: Pią 8:42, 25 Kwi 2014 Temat postu:
Cytat:
Wystarczyło pojeździć chwilkę i pohamować.
Czyli tak jak pisalem
dis
Wysłany: Pią 7:37, 25 Kwi 2014 Temat postu:
Ze 100 byś hamował to można by się odnieść do obecnych sprzętów. Niestety wzrost prędkości wydłuża drogę hamowania nieliniowo więc ciężko powiedzieć czy dobrze czy nie.
jadeMotorem
Wysłany: Pią 2:33, 25 Kwi 2014 Temat postu:
Wystarczyło pojeździć chwilkę i pohamować. Sprawdziłem przy okazji jak szybko ze 140 zahamuję i wyszło około 90m, nie wiem czy dobry wynik ale mało co na przednim kole jechałem
katoga64
Wysłany: Czw 21:14, 24 Kwi 2014 Temat postu:
U mnie ta operacja odpowietrzania po wymianie przewodow hamulcowych na Hella w oplocie i klockow trwala prawie godzine .Latwo nie bylo ale po obaleniu szesciopaka tlen ustapil i teraz heble mam jak nigdy dotad.
judam
Wysłany: Śro 20:20, 23 Kwi 2014 Temat postu:
Może po prostu musisz kilka razy nadusić na hamulec aby tłoczki z powrotem się ułożyły do grubości klocków. Po każdorazowym ruszeniu tłoczków np podczas wymiany klocków taki efekt zawsze się robi.
griba
Wysłany: Śro 19:51, 23 Kwi 2014 Temat postu: Odpowietrzanie hamulców
Hej!
Tak jak w samochodzie.
Wygodnie jak jedna osoba pompuje i zatrzymuje klamkę wciśniętą, a druga spuszcza płyn odkręcając odpowietrznik. Klamka spada, zakręcamy odpowietrznik. I znów pompujemy. I tak kilka razy.
Zauważyłem, że po zakręceniu odpowietrznika trzeba kilka razy nacisnąć klamkę, żeby pompa zaciągnęła płyn i była twarda. Płyn trzeba uzupełniać podczas odpowietrzania. Ten, który spuszczasz najlepiej kierować przez rurką do jakiegoś pojemnika.
BTW - przez samo wyjęcie klocków i włożenie nie powinno się nic zmienić. Również ruszanie tłoczkami nie powoduje zapowietrzenia układu. Sprawdź czy wszystko dobrze złożyłeś.
jadeMotorem
Wysłany: Śro 18:18, 23 Kwi 2014 Temat postu: odpowietrzanie hamulców
Witam.
Ostatnio z czystej ciekawości zdjąłem przednie szczęki, żeby zobaczyć w jakim stanie są klocki, mają około 3mm i są oryginalne co mnie zadziwiło
Narazie je zostawię, tylko, że po założeniu ich z powrotem hamulec zachowuje się jakby mocniej odbijał i właśnie nie wiem co mogłem zrobić przy ich założeniu. I pomyślałem, że może trzeba je teraz odpowietrzyć (tylko nie wiem jak to zrobić przy motorze)?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin