FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Nie 19:42, 25 Maj 2014 Temat postu:
Ja do określenia GMP przez otwór świecy używałem słomki do napojów - w mierę sztywna i nie wygnie się jak trytytka a dodatkowo na tyle miękka że nie uszkodzi tłoka jak by się zgięła.
griba
Wysłany: Nie 19:33, 25 Maj 2014 Temat postu: GMP
Hej!
Do metody Góri'ego możesz jeszcze dołożyć sprawdzanie czy tłok jest już w GMP.
Przez otwór świecy wsuń większą i dłuższą trytkę (ale ostrożnie, żeby nie wpadła i nie zakleszczyła się między tłokiem a cylindrem!) i patrz na moment kiedy idzie w górę, a potem w dół. Zawory muszą chodzić jak Góri napisał - najpierw wydech się zamknie, potem dolot otworzy i zamknie. Od tego momentu szukasz miejsca w którym tłok jest najwyżej. To jest to położenie, gdzie krzywki są najdalej od dźwigienek zaworowych i można regulować luz na zaworach.
góri
Wysłany: Nie 18:49, 25 Maj 2014 Temat postu:
Problem z tymi śrubami jest taki, że są aluminiowe u mnie była ta sama sytuacja. Spróbuj naciąć ją szlifierką kątową a następnie przecinakiem i młotkiem poluzować. Inaczej możesz sprawdzić kręcąc wałem i obserwując moment, w którym obydwoje zaworów się zamkną a następnie próbować wyczuć luz ręcznie na nich (jeżeli takowy posiadają) to powinien być właściwy moment do regulacji
auradin
Wysłany: Sob 19:54, 24 Maj 2014 Temat postu:
Panowie, dziś miałem zamiar to wszystko zakończyć ale krew mnie zalała, im głębiej szperam tym więcej widzę jak poprzedni właściciele są upośledzeni. śruba którą sie odkręca by zobaczyć położenie tłoka do ustawienia zaworów ma kompletnie rozwalony gwint, przez to jedno gówienko nie mogę ich ustawić, Czy da się bez niej inaczej zobaczyć moment w którym trzeba ustawić ?
auradin
Wysłany: Sob 15:24, 24 Maj 2014 Temat postu:
Tak dokładnie jak mówisz
to zamknięty poziom bo zaworek domyka, a mam zboczenie , bo w ETZ sie ustawiało i wysokość na zamkniętym i znaczenie miało otwarty poziom pływaka, zaraz lece zaworki regulowac
pozdrawiam !
griba
Wysłany: Sob 12:33, 24 Maj 2014 Temat postu: Hm
Siema,
a to nie było tak, że na odwróconym gaźniku mierzyło się odległość dołu pływaka od korpusu gaźnika?
To chyba wystarczy, żeby wyregulować poziom paliwa.
auradin
Wysłany: Sob 0:02, 24 Maj 2014 Temat postu:
jeszcze pytanie mam, jaki powinien być poziom paliwa na otwartym pływaku ? tzn na zamkniętym teoretycznie 27,7 według serwisówki a na otwartym? pozdrawiam !
auradin
Wysłany: Sob 0:00, 24 Maj 2014 Temat postu:
Cześć panowie ! a więc zdemontowałem dzisiaj tylny gaźnik , poziom paliwa jest 26 mm, przedmuchałem go dodatkowo ale nie wyglądał na brudny, oznaczenie jest 45c60 czyli wersja zdławiona ale nic w gaźniku nie widze co by blokowalo ( pełne otwarcie przepustnicy ) Dysza główna ma nr 135, myśle że obniże poziom paliwa do 29,5 mm , wtedy może nie bedzie go podlewac
jutro jeszcze ustawie zawory i napisze ! pozdrawiam
STEFAN
Wysłany: Śro 16:24, 14 Maj 2014 Temat postu:
Witam.
Oring pod pokrywkę zaworów to: "Agroma" w każdym mieście wymiar: to Średnica 65X3 .
Koszt za sztukę to 2,10 zł w Mrągowie.
Pozdrawiam Stefan
góri
Wysłany: Pon 21:26, 12 Maj 2014 Temat postu:
Jeśli chodzi o uszczelki pod pokrywy zaworowe to jeżeli są w dobrym stanie to wystarczy posmarować silikonem wysokotemperaturowym i można skręcać, gdyby były potargane to oryginały kosztują ok. 10zł /sztuka jednak można dobrać i rozciągnąć inne oringi. Chłopaki już tak robili, kwestia znalezienia odpowiednich w sklepie
Co do klucza to ja kupiłem zestaw rurowych dobrałem pasujący do świecy i musiałem go obciąć, żeby podszedł
auradin
Wysłany: Pon 18:36, 12 Maj 2014 Temat postu:
Dzieki Griba ! jak tylko dostane przepustke na weekend to zdejme ten tylny gazior, i przy okazji zawory wyreguluje bo slysze ze lekko klekotają, wydechowe ustawie na 0.12 a ssace na 0.09 , wczesniej dosc duzo bawiłem się z Etz ale o 4 suwach tez mam troche pojęcia, powiedzcie mi , czy aby ustawić zawory potrzebuje potem jakies uszczelki albo oringi do pokrywy zaworowej ? jakis konkretny wymiar? a co do gazników to rzeczywiscie jest tak ze jak sa zsynchronizowane i slychac ze pracuje (Rowno) to z wydechu lewego tylko co jakis czas slychac ze poprawnie spali mieszanke , a jak rozsynchronizuje to oba gary pracuja, ale to kwestia tego gaźnika, kolejna sprawa powiedzcie mi czy potrzebuje jakiegoś specjalnego klucza do świec? bo zamówiłem denso a słyszałem ze jakieś kombinacje są z nimi
ze za krotki , za dlugi :/ zwykla 18 sstyknie? pozdrawiam !
griba
Wysłany: Pon 12:07, 12 Maj 2014 Temat postu: No to tak
No dobra, ale jak to bez synchro chodzi lepiej? Może po prostu jeden cylinder "ciągnie" za sobą drugi?
Sprawdź jak reaguje ten trefny gaźnik ruszając tylko jego przepustnicą - na mój gust w każdym przypadku ustawienia synchro powinien z tego co piszesz słabo (słabiej niż przód) reagować. I jeżeli nie pomaga odkręcenie śruby składu na 7 obrotów to może być po prostu brudna dysza biegu jałowego. Wtedy trzeba przeczyścić gaźnik - od strony komory pływakowej można tą dyszę wykręcić. Przy tej okazji ustawienie pływaka w komorze pływakowej też możesz sprawdzić.
No i sprawdzić jakie dysze główne masz wkręcone po nabitych na nich nr. Przy przelotach ludzie mówią, że ponoć dysze powinny być o większej średnicy, ale ja nie wiem, powinno się dać podregulować na serii, żeby ładnie chodził. Przy wydechu nie seryjnym na pewno jest inaczej, ale nie powinno być tak, że jeden cylinder działa a drugi nie.
auradin
Wysłany: Nie 19:24, 11 Maj 2014 Temat postu:
Cześc Griba ! dziękuje za odpowiedź , pisze tutaj z konta oficjalnego !
, Sluchaj pokombinowałem troche z tym wszystkim i powiem Ci że gdy robie synchro gaźników , waku mam dosc precyzyjne( -0,6 ) bara to wtedy owszem chodzi równo ale tylko przedni cylinder ! tylny gar poprychuje i co jakis czas sie zalaczy
a gdy go tak jakby rozsynchronizuje kompletnie, wtedy oba gary chodza idealnie tylko wskazanie jest 3.2 na jednym a na drugim 1.6 . Powiedz mi czy jest możliwość ze jezeli podczas synchronizacji tylny cylinder nie zalacza sie to czy moze być zalewany przez za wysoki poziom paliwa? bo regulacje skladu mieszanki nie przyniosly efektu, tzn przyniosly wtedy gdy na synchro sruba od tylnego garu byla wykrecona o 7 obrotów
, teraz jest przód 2.5 i tył 3. on ma przelotowe wydechy dlatego dalem troche bogatsza by zawory nie dostawały po dupie. Jedyne co obstawiam z tego wszystkiego to ten poziom paliwa tylnego gaznika, Bo nawet na wakuometrze jak ustawilem linki tak by rowno sie otwieraly to startuja tak samo, ale przedni garnek szybciej dobija do konca skali a tylni wolniej, Tak jakby go przylewało , z Gory dziekuje za odpowiedz ! pozdrawiam was
griba
Wysłany: Wto 22:22, 06 Maj 2014 Temat postu: Zrób to sam
Hej, zrób porządne synchro oraz regulację składu. Wszystko masz opisane w dziale "Zrób to sam".
Po synchro na jałowym zegary pokazują to samo. Również start przepustnić ma być taki sam - wskazówki mają iść równo i jak trzymasz obroty też mają się tak samo wychylać.
Śruby mieszanki odkręcasz tak długo, aż obroty przestaną rosnąć. Poczytaj posty - wszystko tam jest.
Jak strzela na ssaniu to może linka ssania nie do końca otwierać ssanie. Trzeba pod linkę wtedy coś podłożyć pod pancerz przy tym gaźniku gdzie strzela.
Do przeczytania:
1.
Synchronizacja gaźników by Griba
2.
Regulacja składu mieszanki by Griba
Wojak12
Wysłany: Wto 17:41, 06 Maj 2014 Temat postu: VX 800 strzela tylny gar , mieszanka
Witam panowie ,od miesiąca stałem się szczęśliwym posiadaczem VX 800 , poprzedni właściciel trochę poprzerabiał go bardziej pod cruisera co nawet mi odpowiada
, powymieniałem olej i filtr, zrobiłem synchronizacje gaźników i po niej zacząl strzelac lewy tłumik , czyli tylny cylinder. Tutaj sprawa jest taka że wydechy ma praktycznie puste od choppera , dźwięk jest piękny,ale nie chce by wypaliło mi zawór wydechowy
. Odkręciłem więc śrube o pół obrotu od mieszanki tylnego gaźnika i strzelanie ustało, Strzela jedynie na ssaniu podczas rozruchu, Kolektor wydechowy nabiera kolorów tęczy po jeździe, oczywiśćie po wszystkich tych procedurach silnik chodzi o niebo lepiej niż wcześniej bo jak podłączyłem wakuometry to na jednym gaźniku bylo 3.6 a na drugim coś lekko ponad 1,4 . Mimo iż silnik chodzi w miare równo to nie słychać wyraźnie że na lewym tłumiku czasem złapie takie przerwy, tzn nie chodzi tak równo jak na prawym, Tutaj moje pytanie się do was kieruje czy odkręcić jeszcze śrube czyli wzbogacać mieszankę? Podczas synchro , robilem tez synchro przepustnic , niepotrzebnie bawilem sie przepustnica tylnego gaznika i po jakichs tam regulacjach zrobilem tak że oby dwie równo startują ale jak dodam gazu jedna idzie szybciej do zakresu 0,6 a druga jest wtedy na 0,4 mimo iż start mają rowny, po prostu jedna wskazowka szybciej leci, czy da sie to jakos skorygowac? z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin