FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Qwestor
Wysłany: Pią 18:56, 13 Cze 2014 Temat postu:
Z "gumkami" to różnie bywa he he
Jak się jakoś uporam z telefonem to jakieś zdjęcia zapodam oraz może fimik jaj wydechy piętrzą
griba
Wysłany: Pią 16:27, 13 Cze 2014 Temat postu: Good job!
Good job!
A z tą spadającą gumką to też kiedyś już miałem do czynienia.
dis
Wysłany: Pią 7:57, 13 Cze 2014 Temat postu:
Wrzuć zdjęcie świecy bo na jej bazie można ocenić co się dzieje i co było przyczyną.
Gratulacje z roboty i samozadowolenia
Qwestor
Wysłany: Czw 23:50, 12 Cze 2014 Temat postu:
Cześć
Panowie dzięki waszej pomocy udało się moto odpaliło
Co i jak juz piszę:
Najpierw kupiłem klucz s sklepie mieli dwa rozmiary długości 10 i 20 wiec stwierdziłem ze dziesiątka będzie w sam raz ponieważ griba pisał ze 12 trochę przycinal ale Pan w sklepie powiedział ze może być za mały i lepiej wziąć większy i przyciąć wiec wziąłem większy.Okazalo się ze musiałem przyciąć na 10 cm ale 11 też powinno dać rade. Świeca z pierwszego gaźnika była ok z drugiego prawie też. Napotkałem tam mały problem otóż podczas wyciągania fajki jej gumowa koncowka został na świecy tak wcisnieta ze nie można było klucza wsadzić wiec aby jakimś cudem ja wyciągnąć musiałem sciagna bak. Z kolka do kluczy do domu zrobiłem haczyk i po 30 min jakoś się udało. Na świecy i w środku znalazłem szlam (jakiś syf). Nic z tym nie zrobiłem bo i tak nie wiedziałbym jak i wkrecilem nowe świec. Kupiłem także nowy aku bo tamten ani rusz (jakiś żelowy z wyświetlaczem za 110zl) poskladalem wszystko do kupy i ........... Odpaliłem
Sorki za składnię i błędy ale pisze przez zryty telefon.
Może to co napisałem jest oczywiste ale jak dla mnie laika była to ogromną frajda i jestem z siebie dumny
pozdrawiam
PS niedługo wrzucę zdjęcia po przeróbce tłumików i filmik
griba
Wysłany: Czw 12:37, 12 Cze 2014 Temat postu: ;)
Hej, Szuwar - to, że odcina moduł i cewki to sprawa oczywista.
Chodzi o to, że nie zakręcisz także rozrusznikiem, gdy go nie przełączysz.
szuwar
Wysłany: Czw 12:14, 12 Cze 2014 Temat postu:
Nie podejrzewałem Cię o ciemnotę, czasem po prostu zdarzają się zaćmienia przysłaniające istotne drobiazgi:)
Hej Griba. Ten czerwony chyba nie tylko odcina przekaźnik rozrusznika, ja nim zazwyczaj gaszę silnik.
Qwestor
Wysłany: Czw 7:49, 12 Cze 2014 Temat postu:
Szuwar - pisałem że jestem tępy ale nie aż tak
Ale dzięki za troskę hehe
Pozdro
griba
Wysłany: Czw 1:49, 12 Cze 2014 Temat postu: Hm?
Szuwar, a u Ciebie czerwony wyłącznik nie odcina przekaźnika rozrusznika?
szuwar
Wysłany: Czw 1:12, 12 Cze 2014 Temat postu:
A tak na wszelki wypadek spytam - sprawdzałeś, czy nie masz wyłączonego zapłonu?
( czerwony przełącznik na kierownicy po prawej stronie)
Qwestor
Wysłany: Śro 23:13, 11 Cze 2014 Temat postu:
Cześć
Dzięki wielkie!! (Dis, Griba)
Teraz mam instrukcje
na pewno sobie poradzę.
Pozdrawiam
griba
Wysłany: Śro 22:03, 11 Cze 2014 Temat postu: Garść informacji
Taki kupowałem w Larsson
klucz rurkowy 18 mm
.
Musiałem go nieco skrócić bo nie wchodził.
Fajka to jest to "złącze" na świecy z którego wychodzi przewód wysokiego napięcia do cewki -
przykładowa fajka
.
Świece wykręć, przeczyść lekko druciakiem, sprawdź iskrę wg przepisu podanego przez Dis'a. Ewentualnie wymień na nowe.
Sprawdź czy nic nie ruszyłeś podczas pracy np. przy module zapłonowym (czarna skrzynka pod kanapą) - może coś jest odłączone?
Qwestor
Wysłany: Śro 21:47, 11 Cze 2014 Temat postu:
Cześć
Dzięki za podpowiedzi.
Mam pytanie co to są te fajki?
Klucz do świec 18stka (to specjalny klucz do świec?)
Pozdrawiam
dis
Wysłany: Śro 20:58, 11 Cze 2014 Temat postu:
No to w punktach:
- baku nie ściągasz do sprawdzania świec
- świece są pod fajkami prawą i lewą które po pociągnięciu schodzą ze świecy i je widzisz
- aby wykręcić potrzeby jest klucz 18 długi lecz nie na tyle by wszedł w otwór - jak będzie za długi będzie blokował o bak lub ramę (z tyłu), klucze są ogólnie tanie, przy czym możesz je do woli przerabiać, ja swój musiałem przyciąć z jednej strony by był odpowiednio długi
- sprawdzić świecę można zakładając ją do fajki, przykładając gwintem do masy (może być to np. użebrowanie na cylindrze) i kręcisz patrząc czy jest iskra pomiędzy elektrodami - ważne by elektrody były oddalone możliwie od masy a gwint był na masie. Jeśli będzie iskra skakała poza elektrodami to znaczy że świeca kichowata bo jest przebicie na izolacji
- kupić można NGK dpr8ea9 lub denso (ja te wole) x24epr9u(lub u9 końcówka - nigdy nie pamiętam końcówek idealnie)
Qwestor
Wysłany: Śro 20:45, 11 Cze 2014 Temat postu: Świece - laik pyta (help?) :)
Witam
Jakiś 1,5-2 miesiące temu pierwszy raz po zimie odpaliłem moto a później przerabiałem sobie wydechy (tak jak zrobił to Alvar4).
Dzisiaj dokończyłem dzieła i próbowałem odpalić, niestety nie udało się. Rozładowałem aku, po naładowaniu kolejna próba i nic.
Poczytałem forum i stwierdziłem że spróbuję sprawdzić świece.
Jak próbowałem odpalić to silnik kręcił, ssanie działa, sprawdzałem czy gdzieś tam jest paliwo (wyczytane na forum że gdzieś tam tylni gaźnik jakaś śrubka i leci paliwo).
Zupełnie nie znam się na mechanice iitp. więc mam pytania:
1. Jak ściągnąć bak
2. Jak ściągnę bak to czy będę widział świece?
3. Jak je odkręcić (jaki klucz, gdzie kupić, czy drogi?)
4. Jak okręcę to jak sprawdzić?
5. Jak zepsute to jakie kupić?
Myślałem że znajdę na forum krok po kroku ale nie znalazłem.
Czy ktoś pomoże (UWAGA jestem naprawdę tępy w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość)
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin