FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Porter
Wysłany: Śro 21:51, 16 Wrz 2015 Temat postu:
Nowa w ASO: 3212,74zł/brutto
dis
Wysłany: Śro 8:21, 16 Wrz 2015 Temat postu:
Nowa to raczej tylko ASO lub amerykański ebay (tam czasem mają nowe części) ale używek jest pełno.
Porter
Wysłany: Śro 7:46, 16 Wrz 2015 Temat postu:
Nie, nie padało wtedy...
Dziś zajechalem bez przygód. ..będę obserwował pacjenta.
Moze jednak kałuża, której nie zauważyłem 😕
Przewody suche i raczej na oko w miarę nowe....
Trochę z boku tematu - jest szansa na kupienie nowej chłodnicy (tak przyszłościowo)?
Pozdrawiam,
Porter
dis
Wysłany: Wto 23:17, 15 Wrz 2015 Temat postu:
Pierwsze pytanie padało czy było sucho? Jak padało lub wjechałeś w wodę to woda z tłumików odparowywała i stąd para.
W chłodnicy pod korek się zalewa na chłodno ale na ciepło zawsze ciut ubędzie bo przy nagrzaniu nadmiar pójdzie do zbiornika wyrównawczego. Jeśli byłoby wciąż za dużo do przez zbiornik wyrównawczy może wypłynąć przewodem spustowym pod silnik ale wtedy nie będzie widocznie parowało.
Jedyne co warto sprawdzić to połączenia rur gumowych łączących cały układ chłodzenia bo one są nasadzane na niestety stosunkowo krótkie króćce i lekko się zsuwając mogą się pocić - przerabiałem to u siebie ale to akurat łatwo zrobić - nasunąć mocniej przewód i dociągnąć opaską zaciskową.
Porter
Wysłany: Wto 23:09, 15 Wrz 2015 Temat postu: Wyrzut płynu chłodzacego???
Witam,
Dziś po przejechaniu ~10km zauważyłem kłęby pary pod moto (pomyślałem poszła chłodnica lub wąż...przerabiałem to n-razy w samochodzie), że było to prawie przed celem, doturlałem się i porzuciłem moto pod pracą...
Po południu wracam - pod moto jest sucho- stwierdziłem, że zaryzykuję spokojny powrót do domu. Zajechałem bez żadnych efektów "parowych"...
Odkręciłem korek chłodnicy i udało się dolać może pół szklanki płynu...
Pytanie...czy mógł to być taki jednorazowy wyrzut płynu przez korek?
Czy raczej trzeba będzie powoli rozglądać się za chłodnicą (węże wyglądają ok)
Pozdrawiam,
Porter
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin