FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Czoper
Wysłany: Wto 1:30, 24 Maj 2016 Temat postu:
To ja dodam od siebie, że założyłem w piątek Continental Contimotion 150 70 17 na tył.
allegro
Zrobiłem na niej w weekend 500km po krajówkach, więc bez szału zakrętowego, ale teraz pośmigałem trochę po winklach miejskich i powiem, że jestem jak na razie pod wrażeniem. Maxxisy mi jakoś nie leżały, miałem wrażenie uślizgu przy składaniu się, co skutecznie blokowało moją chęć do zamykania opony.
Wymiana była konieczna, bo jak się okazało, w maxie tylnym znajdowała się śrubka. Miałem ją tam już w poprzednim sezonie. Objawiało się to tym, że opona trzymała do jednej atmosfery, a wszystko, co powyżej, schodziło przez noc, w wyniku czego co dzień dopompowywałem
Niemniej brak przyczepności odczuwałem juz wcześniej i zastanawiałem się przez jakiś czas, czy to nie kwestia tylnego zawieszenia.
Zmiana opony - i jak ta lala -- składa się w zakrętach, że ho ho
cena wyższa niż Maxisów - 367zł z dostawą obecnie na allegro. Ja kupiłem za 384 od mojego mechanika, a właściwie jego dostawcy i miałem na następny dzień założoną na kole. Datowana na pierwszy tydzień 2016.
Maxxis Promaxx stówe taniej gdzieniegdzie - 268zł z dostawą. Datowana na mn iej więcej 10 tydzień 2015, więc rok starsza prawie.
Po zlocie będę mógł napisać coś więcej - będzie jazda z kuframi i z Kasią, to trochę dociąży (choć niewiele
) i będzie się lepiej składać. No i będzie sporo winkli do składania się
A ile bieżnik wytrzyma, to się okaże...
Na koniec jeszcze mini specyfikacja
Contimotion:
Rozmiar: 150/70 R17
Indeks nośności: 69 - 325kg
Indeks prędkości: W - 270km/h
Promaxx
Rozmiar: 150/70 R17
Indeks nośności: 69 - 325kg
Indeks prędkości: H - 210km/h
plak1989
Wysłany: Sob 16:08, 14 Maj 2016 Temat postu:
dzięki Dis będe szukał opony bo bieżnika już nie ma hehe
dis
Wysłany: Pią 20:03, 13 Maj 2016 Temat postu:
160mm to 1cm szerokości więcej więc trzeba by zmierzyć ile jest miejsca między oponą a wahaczem. Jeśli jest tam 5mm to teoretycznie powinno wejść bo felga jest przewidziana dla opon 150 i zakładając 160 bardziej się ona wygnie tak na prawdę minimalnie zmniejszając szerokość. Gorzej jak by ciśnienie było za niskie i opona by się rozeszła bo wtedy prawie murowane że by ocierała. Ja bym nie kombinował przy naszym wahaczu z szerszą oponą.
plak1989
Wysłany: Pią 17:16, 13 Maj 2016 Temat postu:
właśnie i to mnie najbardziej interesuje czy zmieści sie między wahacz bo przy rozmiarze 150 jest tam może pół centymetra
griba
Wysłany: Pią 15:13, 13 Maj 2016 Temat postu: Opona cd.
Dis ma rację - o tym w ogóle nie pomyślałem. A miejsca na szerokość to za wiele tam nie ma.
dis
Wysłany: Pią 13:50, 13 Maj 2016 Temat postu:
O dobicie to ty się nie martw jak mi siadło zawieszenie to przy całkowitym sprasowaniu sprężyny było jeszcze sporo miejsca nad błornikiem i całą resztą.
Nie mniej rozmiar może być za duży bo jak zobaczysz na oryginalnej oponie odległość pomiędzy oponą a wahaczem z lewej strony jest minimalna i przy szerszej oponie to w tym miejscu może ocierać choć przy większej szerokości opona stanie się bardziej jajowata i moze miejsca starczy. To tak na dwoje babka wróżyła.
griba
Wysłany: Czw 23:28, 12 Maj 2016 Temat postu: Chyba tak ;)
Zobacz tu -
Kalkulator opon - metoda druga
.
Z obliczeń wynika, że promień tej opony będzie większy od dedykowanej o 7 mm. Więc powinna zmieścić się bez problemów. Wydaje mi się, że jest to raczej niemożliwe, żeby przy dobiciu ocierała o błotnik, ale lepiej zmierz od niego odległość oryginalnej opony. Skok tylnego zawieszenia wynosi (o ile mnie pamięć nie myli) 12 cm.
plak1989
Wysłany: Czw 22:40, 12 Maj 2016 Temat postu: opona na tył
siemka moge mieć nową opone do suzi tylko że rozmiar 160 reszta sie zgadza. no i pytanie zmieci sie czy nie ?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin