FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szparag86
Wysłany: Pią 14:40, 05 Sie 2016 Temat postu:
Dziękuję, zastanawiam się nad tym, że dopiero po dmuchnięciu w jakiś wężyk zaczyna pracować na 2 cylindry.
A co powiecie o trwałości głowic. Słyszałem o problemach z wałkami i panewkami.
góri
Wysłany: Pią 13:49, 05 Sie 2016 Temat postu:
Cena na prawdę nie duża, szczególnie, że te motocykle np. w Niemczech w dobrym stanie kosztują po 4-6 tysięcy euro. Zawsze zastanawiało mnie jaki szrot muszą ściągać z zagranicy handlarze skoro po zaniżonych cenach u nas są w stanie na tym zarobić. Jesli chodzi o stronę techniczną to przy naszym moto kilka wężyków wisi luzem i są to różnego rodzaju odpowietrzenia. Jeśli pracuje nie równo, ma czkawkę może okazać się, że wystarczy przeczyścić gaźniki i zrobić synchro
szparag86
Wysłany: Pią 7:15, 05 Sie 2016 Temat postu: Rozwianie wątpliwości przed zakupowych.
Witajcie, nie miałem styczności z vx i nie znam dobrze jego bolączek i charakterystyki. Szukam dawny na bobbera:)
Mam do kupienia vx z 97 roku. Sprowadzony z belgii, za 2300 do oddania.
Moto łądnie wygląda jeśli chodzi o stronę wizualną, ale...
Zapala na strzał, ale pracuje tylko na jeden cylinder. Gdzieś przy silniku wystaje jakiś niepodpięty wężyk, w który wystarczy dmuchnąć i zaczyna od razu pracować na dwa cylindry. NA obroty wchodzi z lekką czkawką.
Motocykla jeszcze na żywo nie widziałem, planuję wybrać się tam w weekend ( mam 170km do kolesia już kiedyś kupiłęm od niego motocykl do podpicowania i nie narzekałem, facet mieszka w Belgii i od czasu do czasu jakieś moto przywozi do Polski na handel).
Czy powyższy opis coś wam mówi? Warto się zainteresować, czy wróży do spore kłopoty?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin