FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Pon 19:22, 18 Gru 2017 Temat postu: Ok!
Jarek napisał:
jak tylko znajdę trochę czasu to przetestuje
Ok, daj znać!
Jarek napisał:
pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów i pogodnych świąt z bogatym gwiazdorem.
Dzięki, dzięki i wzajemnie - wszystkiego najlepszego!
Jarek
Wysłany: Sob 21:50, 16 Gru 2017 Temat postu:
Witam,
pompa rozebrana, membrana cała wszystko wygląda ok. Dzięki za sugestie, jak tylko znajdę trochę czasu to przetestuje, ale chyba po świętach bo teraz to z domu nie chcą wypuścić do garażu. ciężko tylko z testowaniem na drodze bo pogoda nie sprzyja. Jak tylko coś ustalę to znowu się odezwę. pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów i pogodnych świąt z bogatym gwiazdorem.
griba
Wysłany: Sob 11:48, 16 Gru 2017 Temat postu: Sugestie
Jarek napisał:
Proszę o jakieś sugestie
Hej!
Króciec w zbiorniku VX'a to odpowietrzenie. W Intruderze może odpowietrzenie jest wyprowadzone pod korkiem? Spróbuj na wszelki wypadek jak chodzi silnik bez korka w baku, bo gdyby coś jednak było nie tak z tym odpowietrzeniem (zaślepione) to bak mógłby się zapowietrzać i nie dawać paliwa do gaźników.
Odma może być nie podłączona, ale otwór w airbox musi być zaślepiony, bo inaczej gaźnik będzie dostawał lewe powietrze.
Co do kompensacji między gaźnikami to trudno powiedzieć jak bez niego będą się zachowywać gaźniki. Połączenie może jednak być potrzebne. Dzięki niemu (tak mi się wydaje) gaźniki są podłączone tak jakby do większego airbox'u.
A pompa na pewno sprawna?
Jarek
Wysłany: Czw 22:28, 14 Gru 2017 Temat postu:
Dzięki griba za pomoc. U mnie problem polega głównie na tym że moto to mix. Silnik jak już pisałem to vx jak i cała elektryka, pompa paliwa i gaźniki. Pozostałe układy to VS800, VS1400 i LS650 + trochę własnej inwencji. Problem jest w tym że air boxy pochodzą z Intrudera i nie posiadają wyjść żeby połączyć przód z tyłem (ale to można dorobić) tylko nie wiem czy to jest konieczne. Co do zbiornika też jest z intrudera i ma zwykły kranik (nie podciśnieniowy). Widziałem że zbiornik vx ma taki mały króciec z wężykiem (nie wiem do czego, czyżby odpowietrzenie), mój tego nie ma - kranik i koniec. Teraz objawy - motor pali na dotyk tylko na wysokich obrotach (nie wiem jakich bo nie mam obrotościomierza) dochodzi do pewnego momentu i dalej ani rusz. Podczas jazdy podobnie, jak delikatnie dodaje gazu to idzie ale na 5 biegu 90 km/h i stop, dusi się. Jak otworzę przepustnice do oporu i tak trzymam to motor kilka razy szarpnie przydusi się i wyrywa do przodu. Nie wiem czy to przez ten nie podłączony wężyk odmy, czy przez brak połączenia między air boxami. Dodam że pompa sprawna, gaźniki wyczyszczone, zaworki wymienione, po synchronizacji. Świece i przewody nowe, wszystkie sugestie z forum przetestowane. kończy mi się wiedza. Proszę o jakieś sugestie
griba
Wysłany: Czw 19:08, 14 Gru 2017 Temat postu: Odma
To jest króciec do podłączenia odmy. W VX odma idzie właśnie w to miejsce do tylnego airbox'a.
Jak odmę masz już gdzieś podłączoną to możesz zaślepić ten wlot.
Jarek
Wysłany: Czw 15:44, 14 Gru 2017 Temat postu:
Witam,
Dopiszę jeszcze że nie chodzi o króciec do połączenia z przednim air boxem
Jarek
Wysłany: Czw 15:27, 14 Gru 2017 Temat postu: Air box - gdzie podłączyć węże
Witam,
przeglądałem forum, nigdzie nie było o tym. Aktualnie składam motocykl na który składają się części z różnych maszyn. najważniejsza część czyli silnik pochodzi z VX800. Mam pytanie o tylny air box. Posiada on wlot powietrza, wejście do podłączenia gaźnika, tzw. skraplacz i jeden króciec z wężykiem, którego nie ma w przednim air boxie, gdzie należy go podłączyć.
Z góry dziękuję za pomoc
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin