FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Guri54
Wysłany: Pią 12:49, 31 Lip 2020 Temat postu:
Dzieki za szybka pomoc, okazuje się jednak ze problem był znacznie banalniejszy i w zasadzie sam go stworzyłem. Problemem był brak iskry na przednim cylindrze. Przewód wysokiego napięcia nie był porządnie wkręcony i się poluzował - tak ja go wykręcałem
. Skaczący obrotomierz to tez poluzowany kabelek z tym ze w cewce są takie dwa kabelków tylu i ten jeden z mniejsza wdówka luźno latał sobie i przeczył obrotomierz skakał. Jadę sprawdzać jak jeździ
Mikele
Wysłany: Pią 11:55, 31 Lip 2020 Temat postu:
Hej. Świece dobre dobrałeś? Wrzuć stare i sprawdź czy ma takie same objawy. Sprawdź też przerwę na elektrodzie świec. Sprawdź czy któraś cewka się nie grzeje. Sprawdź też czy moduł zapłonowy się nie grzeje.
Odnośnie gaźników, jak zacznie przerywać podciągnij ssanie. Jeśli przerywanie ustanie choć na chwilę, to można też podejrzewać pompę lub gaźniki.
Guri54
Wysłany: Pią 0:11, 31 Lip 2020 Temat postu: Walka z vx
Witam
Na wstępie chce powiedzieć ze dopiero uczę się szeroko pojętej mechaniki.
Niedawno spełniłem swoje marzenie jakim był vx.
Kupiłem moto i od razu zaczęły się schody.
Nie działał na tylni cylinder
Wymieniłem aku - zwarcie na celi
Zrobiłem luzy zaworowe
Przeczyscilem gaźniki i wykonałem synchro
Zrobiłem sprzęgło( dzieki za pomoc na forum)
Jednak nadal mam kłopot
Po wymianie fajek świec, świec oraz kabli wysokiego napięcia wymianie żarówek w reflektorze, obrotomierz skacze ( zwarcie )
Prócz tego dzis pogonilem go troszkę bardziej i znów zaczął przerywać.
choć wcześniej jeździł bez problemu ( rano zrobiłem nik ze 40 km - wszystko cacy )
Wiec kilka pytań do szanownego grona
1. Czy zwarcie na cewce zapłonowej może mieć wpływ na przerywanie pracy dławienie się motocykla ? Obrotomierz wariował cały czas a mimo to moto jeździło ładnie
2. Sprawdziłem pompę paliwa i membrany wyglądają ok czy to przerywanie może być spowodowane zużyciem pompy, pomimo wyglądu membrany ok- kranik tez sprawdziłem tez jest ok ?
3. Jak sprawdzić gdzie jest to zwarcie na cewce?
4 co jeszcze może być przyczyna przerywania pracy silnika prócz pompy? Zwarcia ?
Pozdrawiam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin