FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szuwar
Wysłany: Czw 23:34, 01 Sie 2024 Temat postu:
Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach
Też po kilku latach pyrkania odkryłem, że oring dyszy był zjechany
))
neo.vin
Wysłany: Wto 20:16, 16 Lip 2024 Temat postu:
Sorki, że dopiero dziś ale ostatnio z czasem słabo. Problem rozwiązałem dwa tygodnie temu. Przyczyna? Jakiś geniusz ujebał dyszę od wolnych obrotów - samą końcóweczkę i ona zapychała dolot. Po którymś razie dopiero się skapnąłem, że kurcze w jednym wchodzi więcej ta dysza w drugim gaźniku mniej, ale że to różne gaźniki to mówię, chyba tak musi być. Dopiero jak już nie wiedzieć co i jak zacząłem ponownie sprawdzać okazało się, że tam kawałek siedzi. za cholerę to nie chciało wyjść. ani od strony gardzieli kawałkiem wiertła wygiętego ani sprężarką. Dopiero trochę podgrzałem opalarką, i znowu wiertełko i sprężarka i wylazło.
Teraz to inna bajka. Synchro znowu zrobiłem i jest git, dysze na ucho i też imho jest git. Jeździ nie prycha.
Co prawda nadal jest paskudna ale kurde no mam jeszcze V-stroma i Trampka i żony CB500 ale to to się fajnie zbiera a będzie jeszcze fajniej, jak sobie sprzęgło wymienie ale to zimą albo wiosną
neo.vin
Wysłany: Pią 15:48, 05 Lip 2024 Temat postu:
szuwar napisał:
Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka.
Dzięki, zawory ogarnąłem od razu po zakupie podobnie jak czyszcenie gaźników.
Trochę to strzały zminimalizowalem regulacją gaźników, bo kupilem normalne waku zamiast patentów z ururką ale nadal są i wkurzają ;/
Jak na złosć po wymianie oleju dzień później benzyna mi się dostała do silnika przez gaźnik.
Żeby było śmieszniej to kilka dni wcześniej wymieniłem zestaw naprawczy kranika i ch!
Teraz już zamówiłem elektrozawór a póki co zrobilem sobie zawór ręczny i w weekend znowu będę dziada atakował z tym waleniem w tłumik. Jak się nie uda to wurzucę
szuwar
Wysłany: Śro 12:49, 03 Lip 2024 Temat postu:
Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka.
neo.vin
Wysłany: Czw 21:53, 20 Cze 2024 Temat postu:
Odkopię trupa. Kupilem VX800 tydzień temu w słaby stanie. Strzelało sporadycznie w prawy tłumik więc przedni cylinder. Gość mówi, że tak zaczęło się niedawno dziać. Dojechalem do domu pomimo teo strzelania przy odpuszczaniu gazu.
Rozebrałem i wczyściłem gaźniki. Okazało sie, że w przednim gaźniku - tym problematycznym ta regulacja z iglicą od skłądu mieszanki nie miała ani igły, ani oringa ani podkładki. Zamówiłem nową i wymieniłem ale problem nie został rozwiazany.
Zawory wyrególowałem na 10 wszsytkie, ale tam chyba tylko w dwóch było delikatnie ciaśniej niż powinno.
Te strzały są jak się rozgrzeje i jak sie doda gazu i odpusci. Dodakowo jak się przygazuje to z tego właśnie wydechy puści chmurke spalin.
Na mój chłopski rozum to jakby za dużo dostawał paliwa ale kurcze już nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić.
Fakt, że moto jest do ogarnięcia, ale bez rozwiązania tego problemu nie mam ochoty brać sie za rozwiązywanie kolejnych :/
slawek17m
Wysłany: Czw 14:19, 23 Kwi 2009 Temat postu:
Dzięki bardzo. Pozdrawiam
griba
Wysłany: Czw 12:07, 23 Kwi 2009 Temat postu: Śruby regulacyjne...
Dokręcasz - uboższa mieszanka.
Tylko ostrożnie z tym dokręcaniem, żeby nie uszkodzić iglicy która jest na końcu wkrętu.
Rozgrzej silnik i na biegu jałowym spróbuj pokręcić śrubą - najpierw jeden gaźnik,potem drugi. Zapamiętaj położenia wyjściowe. Zobaczysz jak będzie się zachowywał, czy obroty będą rosły z odkręcaniem itd.
Pozdrawiam,
Griba
slawek17m
Wysłany: Śro 17:54, 22 Kwi 2009 Temat postu:
Sorki, mam jeszcze jedno pytanko. Czy jak wkręcam ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ), to uboga mieszanka, czy bogata ? Dzięki
slawek17m
Wysłany: Pon 22:08, 20 Kwi 2009 Temat postu:
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Ostatnio trochę brak czasu, ale przy najbliższej okazji będę ekspeymentował. Jeszcze raz wielkie dzięki
ivf
Wysłany: Pon 11:45, 20 Kwi 2009 Temat postu:
niestety usunąłem resztę zdjęć, jedno tylko mi zostało w dużym zbliżeniu - to bodajże przedni gaźnik
to ta śruba na środku zdjęcia głęboko wkręcona, drugi gaźnik ma identyczną, łatwo rozpoznać
griba
Wysłany: Nie 23:00, 19 Kwi 2009 Temat postu: Manual...
Zerknij tutaj.
http://www.vx800.net/man_eng/index.html
Polecam "Fuel and Lubrication System" - masz tam co nieco rozrysowane.
strona 6-4 - przedni gaźnik nr 2 - nie zaznaczone :/
strona 6-5 - tylny gaźnik nr 1 - [17] Pilot screw
Jak będe u siebie w garażu to mogę Ci foto przygotować ze strzałkami pokazującymi co i jak...
Pozdrawiam,
Griba
slawek17m
Wysłany: Pią 16:21, 17 Kwi 2009 Temat postu:
Dziękuję za rady. Mam pytanie o tę śrubę do składu mieszanki - a która to ? Czy jest szansa na fotkę ?
Z góry dziękuje
griba
Wysłany: Pią 10:51, 17 Kwi 2009 Temat postu: Regulacja mieszanki...
Spróbuj zmienić ustawienia śruby regulującej skład mieszanki biegu jałowego.
Odkręć może z pół obrotu na gaźniku cylindra który strzela w wydech.
Pozdrawiam,
Griba
Zajonc
Wysłany: Czw 22:15, 16 Kwi 2009 Temat postu:
zobacz czy jest dobrze dokręcony do cylindra
slawek17m
Wysłany: Śro 16:55, 15 Kwi 2009 Temat postu:
Witam wszystkich forumowiczów a przede wszystkim posiadaczy VX-ów.
Chociaż czytam to forum już bardzo długo, to dopiero teraz odważyłem się zabrać głos. Mam podobny problem, jeśli chodzi o strzelanie, tylko on u mnie objawia się inaczej. Są strzaly, ale tylko podczas jazdy, jak puszcze gaz i wrzucę na luz. Inaczej rzecz opisująć, jak jade na luzie, np. dojeżdżając do skrzyżowania. Strzały są z lewego tłumika. Przy rozruchu tego nie ma. Czy ktoś może miał podobny problem? Cz regulacja gaźnika wystarczy, czy może to wina kabli od świec ? Ktoś ma doświadczenia w tej materii ?
Pozdrawiam
________
VX 800 `92
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin