FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
tomek
Wysłany: Śro 17:29, 11 Cze 2008 Temat postu:
witam..
przyznaje ze dosc pochopnie napisalem tego posta... factem jest ze odnosil sie on bardziej do zabytkow ktorymi zajmuje sie na codzien, a nie sprawdzilem jak to w japoncu wyglada.... chcialbym jednak zwrocic uwage, iz chrom techniczny ktorym pokrywam powiezchnie restaurowanej lagi pomimo swojej twardosci rowniez ulega rysowaniu przez stosowane tam tuleje z brazu... a przy cisnieniu powstajacym podczas pracy zawieszenia kilka takich glebszych rys wystarczy do wyciekow....
jesli wprowadzilem kogos w blad to przepraszam... przyzwyczailem sie juz ze wiekszosc czesci sie dorabia, a odpukac w VXie nic sie nie psuje ...
pzdr... tomek
pablo70
Wysłany: Śro 16:42, 11 Cze 2008 Temat postu:
Myślę że nie masz racji Tomku, tulejka jest nacięta i w trakcie montażu zostaje dość ciasno osadzona i ściśle przylega do rury nośnej. Co do zużywania się powierzchni lagi też chyba nie do końca jest tak jak piszesz.
Nie bez powodu pokryta jest chromem - który jak wiadomo jest bardzo twardy, a nie np. cynkiem, który też od biedy spełniałby tam swoje zadanie.
Natomiast tulejki o które pyta Adamzap, pokryte są teflonem czyli materiałem miękkim i to właśnie on się wyciera - nacięcie w tulejce "schodzi się" i powstaje luz między lagą a tulejką, a to właśnie powoduje wycieki z uszczelniacza, przez co właśnie on obwiniany jest zazwyczaj za taki stan rzeczy. (Adam - pisałem już kiedyś o tym odpowiadając na Twój post).
- Zadzwoń do Suzuki, zamów oryginalne tulejki (2 szt. na lagę),
musisz rozebrać zawieszenie (dobrze mieć kogoś do pomocy), wszystko dokładnie wymyć (przyda się coś jak wycior do lufy, z miękką szmatką na końcu), wysuszyć - jeśli do mycia użyjesz czegoś co może powodować rozkład oleju, powoli i z rozwagą skręcić, i zalać (precyzyjnie po równo) taki olej jaki zaleca fabryka - nic nie kombinuj z jakimiś wynalazkami.
- Satysfakcja gwarantowana
tomek
Wysłany: Wto 11:04, 20 Maj 2008 Temat postu: Re: Miedziane pierścienie do wymiany?
Adamzap napisał:
tu moje pytanie ,czy ktoś z kolegów wymieniał je ,czy wogóle są one dostępne w serwisie jako część wymienna? Proszę o opinie bo pogoda coraz ładniejsza a VX nie bardzo nadaje się do jazdy na jednym kole
Pozdrawiam Adam
hej...
.. po kilkudziesieciu tys kilometrow wymiar nominalny lagi i golenia nijak sie ma do rzeczywistego.... tuleje jesli sa za luzne spowoduja uszkodzenia powiezchni lagi, za ciasnych nie zalozysz
... dlatego tez tuleje powinno sie dorabiac konkretnie pod zawieszenie... przyznaje ze w VX-sie nie robilem jeszcze, ale w innych i owszem..... coraz czesciej ostatnio tuleje wykonuje sie z boramidu... ja tez sie dalem skusic na boramid w Junaku .... jak sie sprawdzi.... obaczymy
pzdr...tomek
..:maniek:..
Wysłany: Wto 14:15, 18 Mar 2008 Temat postu:
wiesz co w VX nie wymianialem ale bylem bardzo bliski wymiany w xj750. ogolnie powinna byc to czest wymienna bo ulega normalnemu zuzyciu jak kazda inna pracujaca czesc
do xj wchodzily 4 tuleje, cena jednej to 12$.
PS.jesli nei masz luzu na goleniach to raczej nie pchaj sie w wymiane tulei bo i tak ci nie pomoga przy wyciekach oleju. u mnie byl podobny problem i pomoglo zalozenie 2 kpl. uszczelniaczy - jeden pracowal jako zasadniczy uszczelniacz, drugi komplet jako zgarniacz - zrobilem 70kkm i dalej bylo sucho!
Adamzap
Wysłany: Nie 15:38, 16 Mar 2008 Temat postu: Miedziane pierścienie do wymiany?
Witam po długiej nieobecności na forum.Mam pytanie takie jak w temacie otóż w końcu rozebrałem przednie zawieszenie w drobny mak i po wstępnych oględzinach doszedłem do wniosku ,że :
1) Simerringi nie są uszkodzone
2)rury nośne nie mają wżerów ani głębszych rys
3)golenie od wewnątrz nie są w żaden sposób uszkodzone
dlatego też (drogą eliminacji) za jedyną przyczynę wycieków oleju uznałem (nie wiem czysłusznie) zużycie miedzianych pierścieni w których pracująrury.I tu moje pytanie ,czy ktoś z kolegów wymieniał je ,czy wogóle są one dostępne w serwisie jako część wymienna? Proszę o opinie bo pogoda coraz ładniejsza a VX nie bardzo nadaje się do jazdy na jednym kole
Pozdrawiam Adam
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin