FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
griba
Wysłany: Pią 12:22, 10 Maj 2013 Temat postu: Opony cd.
Z tego co tu było już wspominanie to są to opony podobnej klasy.
Powinny być ok.
Pozdr,
Griba
Tomek37
Wysłany: Pią 12:18, 10 Maj 2013 Temat postu:
A co myślicie o firmie SHINKO?
Znalazłem na allegro takie opony i się zastanawiam nad ich kupnem:)
griba
Wysłany: Pią 11:37, 10 Maj 2013 Temat postu: Opona 100/90/18
Tak, mieści się bez problemu - zobacz >
https://picasaweb.google.com/lh/photo/YmYHpCWo0_94aHKcq0Fo5Kx_Qob8hgX1gAqimcJm_Bc?feat=directlink
Mając szerokość mniejszą o 1cm i wyższy profil 90 obwód tej opony jest praktycznie ten sam co standardowej 110/80/18 (2 mm większy promień). Brak różnicy w prowadzeniu, optycznie również nie zauważysz braku tego 1 cm szerokości.
Pozdrawiam,
Griba
Tomek37
Wysłany: Pią 11:10, 10 Maj 2013 Temat postu:
Griba i Maxxis 100/90/18 mieści się bez problemu na przód?
griba
Wysłany: Pią 10:12, 10 Maj 2013 Temat postu: Zakupy
Hej!
Może być ciężko z "nowymi" VX.
Powodzenia w zakupach!
Pozdrawiam,
Griba
Olo_opole
Wysłany: Pią 9:05, 10 Maj 2013 Temat postu: Re: Maxxiss na przód
griba napisał:
Olo, na przód dajesz Maxxissa Promax 100/90/18 i jest idealnie.
Pozdrawiam,
Griba
Tak właśnie słyszałem. Niestety, swojego VX już sprzedałem, więc sprawa nieaktualna. Rozglądam się za Moto Guzzi Breva 750 albo BMW R850. Chyba, że się porządny VX 95-97 trafi... Tak czy inaczej, dzieki.
griba
Wysłany: Nie 17:07, 05 Maj 2013 Temat postu: Maxxiss na przód
Olo, na przód dajesz Maxxissa Promax 100/90/18 i jest idealnie.
Pozdrawiam,
Griba
tomek40
Wysłany: Pią 21:14, 03 Maj 2013 Temat postu:
Witam, do tej pory jezdziłem na oponach shinko 280- dobrze sie sprawowały ale teraz ze względu na zuzycie zmieniłem je na metzelery lasertec i sa okey, udało mi się je kupic w tej samej cenie co shinko . Polecam metzelery.W Poznani na tył mozna kupic opone w cenie 400zł z 2011r , nową.
Olo_opole
Wysłany: Pią 10:28, 03 Maj 2013 Temat postu:
Założyłem na tył 150/70-17 Maxxis 150/70/17 ProMaxx i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony. Zrobiłem na niej prawie 2 lata (i sprzedałem VXa). Opona była świetna, a najważniejsze, że nowa! Z wysyłką i założeniem zapłaciłem za wszystko 300 zł. Szkoda tylko, ze Maxxis nie sprzedaje 110/80 V18 na przód.
A jak ktoś jest zainteresowany bliższym poznaniem to na YOUTUBIE są 3 filmiki tej maszynki:
http://www.youtube.com/watch?v=S-PnEVijP9o
http://www.youtube.com/watch?v=ZzdqrVyp728[/url
hmersky
Wysłany: Śro 17:53, 03 Gru 2008 Temat postu:
no wlasnie teraz przetrzepałem forum i pocxzytałem ze wszyscy zachwalają te bridgestony, ale jak to z tym zuzywaniem ? są mega drogie ale sie szybko zuzywają ? a shreq pisał ze jeździ juz 2 czy 3 lata na nich
ogolnie szukałem narazie wstepnie na allegro tylko bo nie mam czasu jechac do sklepu nigdzie i qrde modelu bt45 w naszym vx'owym rozmiarze nie ma
maskara czy one są takie rzadkie ?
Zajonc
Wysłany: Śro 11:42, 03 Gru 2008 Temat postu:
Jak dla mnie to tylko Battlax bt45... Guma lekko miękka i szybciej się zużywa ale za co odpłaca bardzo dobrą przyczepnością. W tym sezonie zmieniłem jakiegoś innego Bridgestona na właśnie bt45 i różnica kolosalna... A tak BTW to już jakiś temat o gumach chyba jest na forum
hmersky
Wysłany: Śro 0:34, 03 Gru 2008 Temat postu: jakie opony najlepiej ?
witam to znowu ja
jakie macie oponki w swoich machinkach ?
jakie zapewniaja najlepszą przyczepnosc na suchej i mokrej jezdni ? ewentualnie na błotku
qrde bo qpilłem moj egzemplarz z nowymi gumami ale qrde panicznie się boję brać ostrzej zakręty i kałuż (w innym temacie opisana moja sytuacja z poślizgiem parkingowym na błotku zakończonym złamaną dźwignią sprzęgła)
boję się ze albo przednie koło mi "objedzie" albo przy ostrzejszym pochyle na zakręcie moto sie najnormalniej przewróci ślizgiem na bok, wiadomo ze nie kladziemy sie na kolanko jak w przypadku ścigaczy ale jakos nie potrafię się przełamać
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin