FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
remol
Wysłany: Pon 0:21, 30 Mar 2009 Temat postu:
Dziś pierwszy długi space z suzi
,dobrze się składa z zakręty, nie ma żadnych problemów, jeśli są koleiny czuć że zawiecha jest miękka, ale jak gładko trzyma się jak na szynach. Inaczej się jeździ niż sportowym turystykiem, oczywiście wygodniej i przyjemniej
- ta praca silnika !!!
griba
Wysłany: Nie 14:12, 29 Mar 2009 Temat postu: Przeciwskręt...
Polecam zapoznanie się z zasadami przeciwskrętu.
Nie wierzyłem, dopóki nie spróbowałem.
Opisane w książce: Motocyklista doskonały, autor Houhg David L.
Oczywiście zbyt duże pochylanie VX wywołuje u mnie lekkiego cykora, ale myślę, że to kwestia ilości km żeby wyczuć czy da radę zamknąć opony.
Co do ciśnienia ja ładuje wg manuala. Jest ok. Warto sprawdzić ustawienia twardości i tłumienia tyłu. U mnie było źle ustawione i motorek twardy był za bardzo.
Pozdrawiam,
Griba
Seba_Gdynia
Wysłany: Sob 20:51, 28 Mar 2009 Temat postu:
Ja zawsze mam 3 bary, wiem, że to inaczej niż zalecane, ale wtedy najlepiej mi się trzyma drogi. Pewnie jest to związane z przebiegiem zawieszenia - najmłodsze już nie jest
hmersky
Wysłany: Sob 12:19, 28 Mar 2009 Temat postu:
3 atmosfery i z prsodu i z tyłu ?
wg serwisówki z przodu powinno byc 2,25 a z tyłu 2,5 ;>
Seba_Gdynia
Wysłany: Wto 0:37, 17 Mar 2009 Temat postu:
hmersky skoro trzepie tobą powyżej 100km/h to może problem leży w ciśnieniu opon? Ja staram się utrzymywać 3 atmosfery, wtedu w/g mnie jest najlepiej.
remol
Wysłany: Pon 21:00, 16 Mar 2009 Temat postu:
mój VX dopiero w trakcie rejestracji, również nie mogę się doczekać pierwszych winkielków
a co do szybki mam prostą kierownicę i jakoś to nie bardzo pasuje...jak wielka jest różnica pomiędzy z szybką i bez, chodzi mi o montowaną na reflektorze ?
hmersky
Wysłany: Pon 15:02, 16 Mar 2009 Temat postu:
aaa hehe źle przeczytałem
spoko
ivf
Wysłany: Pon 14:45, 16 Mar 2009 Temat postu:
żartuję przecież
napisałem LANSIARSTWO czyli jazda specjalnie wolna i głośna żeby panny zwróciły uwagę i jednocześnie nadążyły wzrokiem
hmersky
Wysłany: Pon 11:45, 16 Mar 2009 Temat postu:
nie leniarstwo tylko brak doświadczenia, a niechce skończyć na czyimś płocie...
ivf
Wysłany: Pon 11:11, 16 Mar 2009 Temat postu:
nie trzeba wcale jeździć szybko, każdy jeździ jak lubi, ale przykład który podałeś (20km zamiast 70) to już.. typowe lansiarstwo hehehe
hmersky
Wysłany: Pon 10:29, 16 Mar 2009 Temat postu:
ogólnie ponad 100km/h juz za bardzo mną trzepie i rzadko przekraczam tą granice, przynajmniej do puki nie zamontuje z powrotem szybkę, - małe gówienko ale duzo daje i zmniejsza jednak dobrze ten opór powietrza że moża duzo więcej pociągnąć
nie podoba mi sie wygląd motorów z owiewkami i szybkami no ale cóż, na długich trasach liczy się wygoda
ivf
Wysłany: Pon 8:46, 16 Mar 2009 Temat postu:
dobrze, że to V-ka i pozwala na tak wolną jazdę bez wywoływania śmiechu
hmersky
Wysłany: Pią 16:53, 13 Mar 2009 Temat postu:
Seba_Gdynia napisał:
w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h.
hehe to jaj mam troszke inny problem
w zakręty które MÓGŁBYM wchodzić 70 to wchodze 20
Seba_Gdynia
Wysłany: Pią 16:24, 13 Mar 2009 Temat postu:
Tak jak napisał IVF VX ładnie składa się w zakręty, ale bardzo ważne są przy tym opony. Sam miałem ten sam problem, jak kupiłem ten moto, ale szybko stwierdziłem, że nie ma się czego bać i tak przykładowo w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h. Pozdrawiam i jeszcze raz uczulam na opony. Jak są zjechane albo firmy "krzak" to lepiej dalej zwalniaj.
hmersky
Wysłany: Pią 15:05, 13 Mar 2009 Temat postu:
no piasek to wiadomo, mówie teraz o idyliczynch warunkach i jezdni
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin