FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kedzi0r
Wysłany: Śro 12:13, 06 Maj 2009 Temat postu:
witam wszystkich
juz od dłuższego czasu obserwuje forum i wielokrotnie bardzo mi sie przydały rady z forum jak i z prywatnych rozmów GG min z MankiemVX (pozdrawiam).
wracająć do tematu ja miałem podobną przypadłość z tym że u mnie przedni gar nie chciał gadać, okazało sie ze podczas zakładania baku przycisnąłem jedem z przewodów paliwowych.
dis
Wysłany: Wto 21:59, 05 Maj 2009 Temat postu:
Mała rzecz a cieszy
Dobry sposób na zblokowanie osiągów jeśli kogoś ponoszą emocje przy większych prędkościach. Mnie niestety też teraz czeka zabawa bo nie gada mi na tylny gar ale zobaczę co to może być i jak będą problemy będę pisał w innych tematach.
Gratuluję wytrwałości przy poszukiwaniu co to może być!!
ivf
Wysłany: Wto 11:43, 05 Maj 2009 Temat postu:
dobrze więc, że o tym przestrzegasz. rzeczywiście serwisówka wskazuje na ustawienie wlotu tyłem, ciekawy jestem jak zamontowałem ten filtr u siebie.. podejrzewam jednak, że dobrze bo zrobiłem w weekend około 1k km bez problemów.. lepiej jednak sprawdzę
Janusz
Wysłany: Pon 22:00, 04 Maj 2009 Temat postu: UWAGA WSZYSCY!!! : DIABELSKA "USTERKA" VX800
Czolem Panowie!
Chcialbym Wam wszystkim naswietlic gigantyczny problem, ktory moze powstac na skutek idiotyzmu (moj wlasny).
Zaczelo sie wszystko na start sezonu w tym roku. Moja VX zimuje w moim biurze (tak, aby byc blizej z moja kochanka, trzymam ja przy sobie- biuro na parterze z wjazdem do ogrodu).
Skrupulatnie sporzadzona lista, servis, dodatkowe pierdolniki etc. zostala wcielona w zycie. Do tego programu nalezaly takie rzeczy jak wymiana plynu hamulcowego, Stahlflex+Sinter, olej wymienic wszedzie, filtry powietrza nowe, nowe swiece, dodatkowe mocowania do Navi itd.
Zimowanie motocykla odbylo sie bez zadnych "orgii" typu zalewanie cylindrow olejem, oproznianie gaznikow etc. bo przeciez zimuje moja VX w temperaturze pokojowej.
Wszystko wykonane, cacy usw.
Pierwsza jazda.
Motocykl idzie 120 kmh i na tym koniec. Pelny gaz, zachowuje sie jakby brakowalo paliwa. Przerywa, czkawka, szarpie.
Co jest?
Jasne, uklad paliwowy musi byc. Gazniki zatkane, iglice zuzyte, falszywe powietrze, kranik paliwa.
Przerobilem caly program, nic jest lepiej. Gazniki zdemontowane, do czyszczenia ultradzwiekami, pompa paliwa wypobowana na wydajnosc, caly kram jest nienaganny.
Co powiecie ? Uklad zaplonowy? Nic- iskra we wlasciwym momencie jak piorun, inny Box do sterowania zaplonem- NIC. Moze DOHC sie w magiczny sposob przestawil?
Nie, moze woda w paliwie albo benzyna od ruskich? NIC!
W tym momencie uplynelo 2 tygodnie na probach, niepowodzeniach i nerwach.
Bylem BARDZO bliski oddac te japonskie cudo do warsztatu, niech oni to usuna! Po prostu zakonczyl sie moj zasob idei, co jeszcze moze w tym
motocyklu srac? Do uzupelnienia, musze dodac, ze nie jestem motocyklowym nowicjuszem. Mialem do tej pory parenascie MZ, Jawa, GPZ, Seven-Fifty, CB, BMW, Harley, Yamahas.
Wszystko robilem "wlasnymi rekami", zadnych idiotyzmow typu NIE DZIALA, CO TERAZ? Mimo tego, czuje sie na koncu kiszki.
Wtedy bylsnela mi idea mojego S.p. Ojca- nie tracic rownowagi, spokojnie systematycznie badac zjawisko:
Przewodni (ostatni) pomysl: Ktos musial miec z VX podobny problem? Wzialem pod lupe wszyskie znane na swiecie forums od VX'a. Kupa roboty, mase materialu, wiele cennych rad i wskazowek- szukam czegos na temat. W Waszym forum rowniez niepowodzenie, moze przeoczylem. Prawie na samym koncu, znalazlem cos: Niemcy pisza, na dodatek nie wprost, ale przy innej okazji: CHWYT TYLNEGO FILTRA POWIETRZA MUSI WSKAZYWAC DO TYLU!
Zamontowalem chwyt tylniego filtra powietrza DO PRZODU! Co sie dzieje??? : Na skutek wiatru od jazdy, mieszanka tylnego cylindra zostaje zubozona- cylinder nie moze poprawnie pracowac!
Mie sie wydawalo, ze tak bedzie lepiej... Po zmianie, cala szatanska usterka jak reka odjal!
Jezeli ktos z Was ma ochote na experyment, prosze bardzo- cztery srubki od tylnego filtra odkrecis, i o 180 St. przekrecic go! Przezyjecie 7 cud Swiata!
Mam nadzieje ze moja niewprawna polszczyzna nikomu nie bedzie dokuczac,
pozdrowienia, Janusz.
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Silnik
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin