Autor |
Wiadomość |
dis
 |
Wysłany:
Śro 13:55, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
Hejka, ja także wymieniałem uszczelnienie u siebie gdyż miałem wrażenie, że puszcza i zrobiłem to dla świętego spokoju.
Ja kupowałem w larssonie zestaw ale teraz nie pamiętam czy do GSF czy GS ale pasował bez modyfikacji. |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Śro 12:26, 19 Lut 2020 Temat postu: Zestaw naprawczy kranika cd. |
|
góri napisał: |
Też tak naprawiałem kranik, dokładnie zestawem naprawczym po tym jak go przelało i paliwo zalało silnik  |
Góri, potwierdź proszę od czego był ten zestaw, chyba że zastosowałeś dedykowany do VX.  |
|
 |
góri
 |
Wysłany:
Śro 12:23, 19 Lut 2020 Temat postu: |
|
Też tak naprawiałem kranik, dokładnie zestawem naprawczym po tym jak go przelało i paliwo zalało silnik  |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Śro 0:36, 19 Lut 2020 Temat postu: Zestaw naprawczy kranika |
|
Podobno pasuje zestaw naprawczy od Suzuki Bandit. Stefan naprawił swój kranik w ten sposób. Poczekajmy może na jego komentarz.
I znalazłem. Proszę bardzo!
Kłopoty z kranikiem w VX 800 |
|
 |
wluczykij85
 |
Wysłany:
Wto 21:41, 18 Lut 2020 Temat postu: |
|
Witam, jak w temacie- problem z kranikiem. Z kranika sączy się paliwo, w czasie jazdy i na postoju, w pozycji On. Podejrzewam gumowe uszczelki w kraniku ale nigdzie nie mogę znaleźć zestawu naprawczego, Ma ktoś może dostęp do takich części?? |
|
 |
griba
 |
|
 |
Lukaas
 |
Wysłany:
Śro 22:28, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za wyczerpujący manual.
Pozdrawiam. |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Wto 21:25, 26 Mar 2013 Temat postu: Zdejmowanie zbiornika |
|
Dokładnie będzie tam przewód paliwowy z kranika, przewód podciśnienia sterujący kranikiem oraz przewód odpowietrzenia baku (znajduje się mniej więcej po przeciwnej stronie niż kranik).
Jak lekko uniesiesz zbiornik zobaczysz wszystkie przewody. Zdejmuje się go wygodnie, gdy najpierw pozbędziesz się plastiku spod siodła.
Generalnie nie ma czegoś takiego jak kranik zamknięty w wersji podciśnieniowej. Jeżeli kranik puszcza to przygotuj sobie kawałek wężyka 8 mm z opaskami zaślepionego z drugiej strony śrubą. Po zdjęciu baku nałożysz taką zaślepkę na kranik i nie będzie ciekł.
Pozdrawiam,
Griba
P.S. Jeszcze nie dotarłem do garażu (tego z motocyklem). |
|
 |
szuwar
 |
Wysłany:
Wto 16:02, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
Paliwo możesz zostawić jeśli nie będziesz otwierał kranika. Pod siedzeniem od strony baku masz dwie śrubki M6, trzeba odkręcić. Potem przy zamkniętym kraniku rozepnij przewody paliwowe, unieś bak i wysuń ciągnąc do tyłu. |
|
 |
Lukaas
 |
Wysłany:
Wto 14:04, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
Witam.
Czy mogę prosić o informację, w którym miejscu serwisówki znajduje się opis demontażu baku? Czy muszę wyciągnąć z niego całe paliwo? BTW kranik mam zwykły, bez podciśnienia.
Dzięki. |
|
 |
Lukaas
 |
Wysłany:
Wto 22:45, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
Oczywiście. Dzięki z góry.
Pozdro. |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Wto 15:12, 19 Mar 2013 Temat postu: Fotki |
|
Ok, ale musisz poczekać kilka dni - wkrótce będę robił regulację to zrobię fotki.
Pozdr,
Griba |
|
 |
Lukaas
 |
Wysłany:
Pon 10:42, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
Witam!
Jeżeli nie byłoby to uciążliwe to zdjęciami nie pogardzę. Co prawda kranik jeszcze nie przecieka więc elektrozawór poczeka ale filtr chciałbym założyć.
Pozdro. |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Sob 18:43, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
8 mm będzie ok. Zawór brałem taki pod odcięcie do alarmu w sklepiku "u pana Zdzisia", filtr w larsson ze szklaną obudową i metalowymi króćcami. Miałem taki plastikowy filtr w zestawie z zaworem ale był do niczego - opaski ściśniesz a i tak podcieka.
Elektrozawór podłączyłem pod bezpiecznik, który ma napięcie po stacyjce.
Jak chcesz fotki to chyba gdzieś mam.
Pozdr,
Griba |
|
 |
Lukaas
 |
Wysłany:
Sob 9:34, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
W porządku. Czy filtr paliwa może być dowolny czy określony (przekrój króćców)? To samo dotyczy elektrozaworu.
Pozdrawiam. |
|
 |