FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dis
Wysłany: Śro 15:14, 23 Wrz 2009 Temat postu:
ivf napisał:
150 km/h? faktycznie trochę mało.. na niższych biegach jesteś w stanie dojść obrotomierzem do czerwonej czy 6 tys. to max? nie wiem czy to możliwe, ale osobiście najpierw dla pewności spróbowałbym karnąć się z kimś obok, dla sprawdzenia czy licznik dobrze wskazuje..
Sprawdzę na A2 po zamknięciu sezonu z innym moto Vmax. Na innych biegach wchodzi wyżej niż 6k obr (ok 7,5 sprawdzone)ale do czerwonego nigdy nawet nie próbowałem dociągnąć.
ivf napisał:
jeśli licznik dobry to następnie zaczynając od najprostszych rzeczy - próbowałbym wyregulować skład mieszanki, sprawdziłbym filtry powietrza i sposób ułożenia ich wlotów. później trzebaby chyba wziąć się za coś poważniejszego i sprawdzić poziom paliwa, a po nim ponownie regulacja składu mieszanki.. jakby to wszystko nie pomogło to pozostałoby chyba tylko czyszczenie gaźników.
Wszystko z tego zrobione poza czyszczeniem gdyż nie mogłem odkręcić śrub na gaźniku a wolę nie ryzykować w sezonie że coś mi pójdzie i gazior do kombinacji
ivf napisał:
ewentualnie, jak juz wspominano w innych wątkach - sprawdzić czy nie luźny wyłącznik przy stopce.. jak wynika z opisów, to najbardziej błachy powód zmniejszenia maksymalnej prędkości
Kiedyś miałem że mi gasł przy 90 ale to było czuć że gaśnie i była to wina stopki lecz wtedy szarpało a teraz normalnie jak się jedzie 150 to nie ma żadnych szarpnięć.
Chętnie sprawdził bym kompresję gdyż jak mi się nagrzeje to dymi z jednego wydechu (tylny cylek) co oznacza że mogą to być uszczelniacze zaworowe lub pierścienie. Jeśli to pierścienie to może być słabsza kompresja i przez to ciągnie słabiej.
Jak się uda to zmierzę się w sobotę na zakończeniu z jakimś intruzem i sprawdzimy czy nadąże za nim
ivf
Wysłany: Śro 10:32, 23 Wrz 2009 Temat postu:
150 km/h? faktycznie trochę mało.. na niższych biegach jesteś w stanie dojść obrotomierzem do czerwonej czy 6 tys. to max? nie wiem czy to możliwe, ale osobiście najpierw dla pewności spróbowałbym karnąć się z kimś obok, dla sprawdzenia czy licznik dobrze wskazuje..
jeśli licznik dobry to następnie zaczynając od najprostszych rzeczy - próbowałbym wyregulować skład mieszanki, sprawdziłbym filtry powietrza i sposób ułożenia ich wlotów. później trzebaby chyba wziąć się za coś poważniejszego i sprawdzić poziom paliwa, a po nim ponownie regulacja składu mieszanki.. jakby to wszystko nie pomogło to pozostałoby chyba tylko czyszczenie gaźników.
ewentualnie, jak juz wspominano w innych wątkach - sprawdzić czy nie luźny wyłącznik przy stopce.. jak wynika z opisów, to najbardziej błachy powód zmniejszenia maksymalnej prędkości
dis
Wysłany: Nie 23:11, 20 Wrz 2009 Temat postu:
Ja w tym roku dopiero kupiłem maszynę. Olej zmieniony na półsyntetyk 10W40 taki jaki trzeba. Uszczelniacze to niewielki koszt więc można to zrobić tylko nigdy jeszcze nie ściągałem głowicy w 4T i boję się że ciężko będzie mi ustawić odpowiednio łańcuszek jak go ściągnę. A osiągi odrobinkę mnie dziwią takie niskie.
ars74
Wysłany: Nie 12:26, 20 Wrz 2009 Temat postu:
wiele może być czynnikow słabych osiągów ale co do dymienia jesli rzeczywiscie bierze olej to uszczelniacze wydaja się bardziej prawdopodobne, no chyba ze twoje moto ma spory przebieg - pozatym jaki olej uzywasz??? jesli uszczelniacze puszczaja to robi sie nagar na zaworach!!! Pierścienie moga byc zapieczone w wyniku nagaru jaki sie tworzy dosc szybko przy zaniedbaniach z wymiana oleju, lub niewlaściwym olejem. ja wlewam pełny syntetyk i zmieniam przynajmniej 2razy na rok, no ale tez duzo jeżdżę.
dis
Wysłany: Pią 23:54, 18 Wrz 2009 Temat postu: Co może być nie tak?
Na początku napiszę iż nie przeszkadza mi to za bardzo lecz warto by popracować nad tym po sezonie.
Czytając posty z tego forum wynika, iż VX mogą bez problemów śmigać 180km/h nawet w wersji 50konnej. Mój VX na autostradzie jechał maksimum 150 i dalej nic nie chciał się ruszyć a mam według opisu gaźników wersję 60 konną.
Możliwości silnika określają czy wszystko jest w porządku czy też jest z nim coś poważnego nie tak.
W moim VX gdy silnik się rozgrzeje występuje dymienie z tylnego cylindra (wydechu) i nie wiem czy to może być jakoś powiązane z osiągami maszyny. O tym dymieniu myślę że może trochę palić olej tylko problem gdzie ten olej może podawać ( pierścienie czy uszczelniacze zaworowe).
Chciałbym doprowadzić maszynę do stanu idealnego lecz trochę mi to zajmie a początkowo chciałbym aby technicznie dorównywał innym VX-om.
Jeśli ktoś miał by sugestie czemu VX osiąga taką małą prędkość i jak określić przyczynę dymienia to byłbym bardzo wdzięczny.
Dodam iż mimo dymienia na ciepłym silniku chodzi on równiutko i nie czuć w trakcie jazdy jakiegoś szarpania ani dławienia się nawet na trochę wyższych obrotach ( ok 6k - rzadko dochodzę tam)
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin