Autor Wiadomość
zyski
PostWysłany: Sob 21:03, 27 Kwi 2013   Temat postu:

kamilxxv napisał:
zyski to jak wrócę z majówki to się umówimy jakoś w Bydgoszczy albo do Torunia Cie zaproszę do siebie Wink I zobaczymy co da się zrobić z moim wydechem Smile


Jasne. Smile Ja właśnie rozważam zaślepienie tych otworów aby było nieco ciszej... Very Happy W korku jest extra - nie trzeba trąbić, ale w dłuższej trasie czasem wolałbym dyskretniej.
kamilxxv
PostWysłany: Sob 14:55, 27 Kwi 2013   Temat postu:

zyski to jak wrócę z majówki to się umówimy jakoś w Bydgoszczy albo do Torunia Cie zaproszę do siebie Wink I zobaczymy co da się zrobić z moim wydechem Smile
zyski
PostWysłany: Wto 13:28, 23 Kwi 2013   Temat postu:

kamilxxv napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=TLNr0-SF12I

ja bym chciał coś takiego u siebie zrobić tylko nie wiem za bradzo jak ;(

Chodzi Ci o sposób mocowania czy gang?
Bo gang może lekko mocniejszy niż standardowe tłumiki, pewnie niewielkie dodatkowe otwory na końcu tłumika.
Ja mam kilka sporych otworów i dźwięk jest znacznie potężniejszy - tak mi się przynajmniej wydaje Smile
kamilxxv
PostWysłany: Wto 13:10, 23 Kwi 2013   Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=TLNr0-SF12I

ja bym chciał coś takiego u siebie zrobić tylko nie wiem za bradzo jak ;(
david.1606
PostWysłany: Pon 0:32, 21 Mar 2011   Temat postu:

Stary temat ale dodam coś od siebie poprzedni właściciel potraktował moje wydechy wiertłem fi30mm czyli mam dwie lochy 3cmm przez połowę tłumików jakieś 20cm wygra ma potężny Smile jak dodałem gazu w blaszaku to się ściany zatrzęsły ;D
waffen99
PostWysłany: Nie 19:05, 14 Lis 2010   Temat postu:

Tak naprawdę to nie ma już znaczenia bo sezon już się kończy a na nowy już będzie inny więc szkoda czasu na sprawdzanie. Tyle co zrobiłem to synchro i regulację gaźników.
tomek
PostWysłany: Nie 18:25, 14 Lis 2010   Temat postu:

hej...
dzwiek fajny... a czy nie ma zadnych skutkow ubocznych?? mam na mysli straty mocy, cy cus w tym stylu?
owsik
PostWysłany: Czw 12:31, 22 Lip 2010   Temat postu:

ja mam przeloty założone i na trasie nic fajnego, ciągły strach przed patrolem z decybelomierzem. faktycznie nie rozłączałem, ponieważ poprzedni właściciel stwierdził ze najlepiej tu uciąć szlifierka zaraz przy tłumikach.
ivf, dźwiękiem jest trochę różnica, chodź w porównaniu do oryginału to Twój już jest głośny i naprawdę jest ten miły dźwięk
ivf
PostWysłany: Czw 9:51, 22 Lip 2010   Temat postu:

dół faktycznie niezły. kolega owsik ma ponoć puste rury i 110 dB, ale rozłączonych wydechów chyba nie ma.. szkoda, że nie miał maszyny w jarocinie, porównałbym z chęcią puste wydechy z moimi.. mi się wydaje, że normę nieco przekraczam, ale do 110 dB raczej mi jeszcze spoooro brakuje Wink
dis
PostWysłany: Śro 18:03, 21 Lip 2010   Temat postu:

Fajnie bulgota na dole fajny dźwięk jak się wkręca i schodzi z obrotów ale trochę do całości nie pasuje ciągły dźwięk na wyższych obrotach (to moje zdanie). Jak by jeszcze ten element dało się trochę poprawić było by idealnie Smile
waffen99
PostWysłany: Śro 15:36, 21 Lip 2010   Temat postu:

To 3 i ostatni już film z modyfikacji oryginalnego tłumika. Chciałem wybebeszyć go do zera ale nie dam rady tego zrobić bez cięcia puszki. Został odcięty koniec i wyjęta rurka mufflera. Następny etap to zrobienie nowych kominów z chromo-niklówki własnego projektu. Myślę że będzie o wiele lepiej niż jest obecnie. Ale to już chyba zostawię sobie na zimę chociaż nigdy nic nie wiadomo. Zrobiłem nową synchronizacje gaźników,na 1 cylindrze (tylnym) śrubę składy mieszanki mam odkręconą o 2 obroty a na 2 (przednim) o 1 i 3/4. Ciekawe jakie wyjdzie spalanie bo Suzi wkręca sie ochoczo na obroty. Tu link do filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=64rZbT0hSjk

Miłego oglądania. Very Happy
ropa2
PostWysłany: Śro 19:11, 30 Cze 2010   Temat postu:

dekielki mam juz od jakiegoś czasu ściągniete i dowiercone dodatkowe 4 otwory na tłumik, łącznie 8 otworów .
Jest fajny dźwięk....
waffen99
PostWysłany: Śro 13:29, 30 Cze 2010   Temat postu:

Ależ skąd, to było na 3/4 bo ponieważ nie ma w VX-e odcięcia nie mam zamiaru ukręcić wału.Ale spokojnie mogę go wkręcić wyżej.

Korci mnie jeszcze rozwiercenie tych 4 nitów w dekielkach i zrobienie małej operacji w tłumikach tylko boję się że mogę przesadzić. Ale jak mnie weźmie to też Wam zaprezentuję efekty.

A tu jest filmik na którym słychać jak można zmienić nieciekawy dźwięk oryginalnych tłumików na piękny rasowy gang z opcjonalnymi kominami Cobra. Właśnie o coś takiego mi chodzi żeby moja Suzi tak gdakała.

http://www.youtube.com/watch?v=UT3cuVfJBuo

Powiedzcie sami czyż to nie piękne?
ropa2
PostWysłany: Śro 10:55, 30 Cze 2010   Temat postu:

waffen99, czy wkręcąjac zuze na obroty to były maxmalne obroty?
waffen99
PostWysłany: Wto 18:15, 29 Cze 2010   Temat postu:

Faktycznie była rozgrzana bo film kręciłem zaraz po powrocie do domu. Co do spawów to jeszcze nic nie robiłem z tym bo tyle co założone więc nie było czasu. Tak naprawdę to wcale ich nie widać i trzeba się schylić żeby to zobaczyć,prawdopodobnie ja zamaluję na czarno i będzie OK.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group