Autor Wiadomość
waffen99
PostWysłany: Nie 13:32, 09 Maj 2010   Temat postu:

Ropa2-nie chcę Cie martwic ale chyba faktycznie masz pierścienie już wychuśtane. Na trasie Ci nie dymi bo temperatura silnika lekko spada i wtedy jest bardziej szczelny,natomiast jadąc w mieście a w szczególności w korkach silnik nagrzewa się na maxa i popuszcza już na pierścionkach.Głównym grzechem jest ustawienie składu mieszanki na zbyt ubogą i potem lecą zawory i pierścienie.
dis
PostWysłany: Sob 21:32, 08 Maj 2010   Temat postu:

Jak już zaczyna kopcić to i tak będzie kopcić z obu kominów gdyż są one połączone a jedynie po intensywności z jednego i drugiego można zobaczyć który cylinder jest za to odpowiedzialny bo nie muszą oba naraz być winne
ropa2
PostWysłany: Sob 20:39, 08 Maj 2010   Temat postu:

U mnie dziś koledzy poinformowali mnie jadąc przez zakorkowany Toruń że kopci (dymi) z lewego komina...czyli jest wysoka temperatura silnika i kopci niemiłosiernie z lewego bardziej i z prawego o połowe mniej.
Zaś normalnie w trasie dymku nie uświadczysz....
pierscienie? Crying or Very sad
waffen99
PostWysłany: Sob 9:50, 08 Maj 2010   Temat postu:

Jak na mój rozum to jeśli kopci zaraz po uruchomieniu zimnego silnika a potem przestaje to będą uszczelniacze zaworów,a jeśli zaczyna po nagrzaniu silnika to pierścienie.Ale tak jak napisał Stefan za mało danych.
STEFAN
PostWysłany: Czw 12:26, 06 Maj 2010   Temat postu:

Napisz trochę więcej na temat tego kopcenia. Od kiedy się pojawiło, jaki jest kolor tego tego dymu, jaka intensywność, czy ukazuje się zaraz po odpaleniu, czy dopiero jak się rozgrzeje, czy zauważyłeś , że z czasem intensywność tego kopcenia zwiększała się, od kiedy masz moto, co ostatnio naprawiałeś, czy przed tą naprawą też kopcił. Pozdrawiam Stefan
ufoludek
PostWysłany: Czw 11:21, 06 Maj 2010   Temat postu: kopci się

Od jakiegoś czasu zauważyłem że z pierwszego cylindra czasami troszke się kopci. Czy to może być jakaś poważna usterka a może tak czasami ma byc?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group