Autor Wiadomość
góri
PostWysłany: Śro 0:53, 14 Gru 2011   Temat postu:

No ja sobie zdaję sprawę znalazłem sporo tych zestawów a David nie odnalazł żadnego wiec zaciekawilem sie czy mówimy o tym samym:)
dis
PostWysłany: Wto 0:59, 13 Gru 2011   Temat postu:

Góri a co do zestawu to jak dedykowany jest do VXa to musi pasować.
Ikis
PostWysłany: Nie 19:34, 11 Gru 2011   Temat postu:

Ale... gdybym miał eksperymentować to jako materiał wykorzystał bym tarczową piłę do drewna lub kamienia fi-1500 ale wycinać trzeba by było laserem itd... skórka za wyprawkę Panowie...
góri
PostWysłany: Nie 19:01, 11 Gru 2011   Temat postu:

Dokladnie o tym mowie... wiec najprawdopodobniej czeka mnie kupno nówki z EBC bo z hamulcami nie ma żartów. Używanej nie zaryzykuje z wiadomych przyczyn (grubość, musi byc prosta).
Ikis
PostWysłany: Nie 17:16, 11 Gru 2011   Temat postu:

ujmę to tak, mimo doświadczenia w dziedzinie obróbki skrawaniem nie podjął bym się wykonania tarczy hamulcowej do motocykla... Zarówno dobór materiału jak i wymagana precyzja nie jest możliwa do uzyskania w pierwszym warsztacie... Tu żartów nie ma...
góri
PostWysłany: Nie 0:17, 11 Gru 2011   Temat postu:

http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego-vz-vx-800-vl-i1980995036.html taki się nie nadaje? Dorabiane tarcze muszą być z odpowiedniej stali, hartowane itd takze jest ryzyko ze trafi sie na badziewie...
dis
PostWysłany: Śro 22:35, 07 Gru 2011   Temat postu:

Przy zacisku z tyłu może ciec przez 2 miejsca : jedno to uszczelnienia przy tłoczkach a drugie to śruba odpowietrzająca bądź na łączeniu przewód-zacisk.

Na tył można znaleźć tłoczki z uszczelniaczami np tu http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDIxNg==&bid=110360 jak będzie trzeba sprowadzą tylko cena za sztukę trochę spora tym bardziej że zacisk 2 tłoczkowy

Komplet uszczelniaczy w suzuki na 1 tłoczek (2 uszczelniacze) to ok 60zł więc na oba tłoczki wyszło by około 120zł to bez tłoczków bo z nimi cena kosmiczna (ceny na bazie http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm które odpowiadają mniej więcej tym w Polsce po przeliczeniu +-10%)

A samą tarczę to chyba najlepiej dorobić na zamówienie bądź jeśli to możliwe znaleźć dobrą używkę prostą i o odpowiedniej grubości bo nówki EBC bądź innych firm oferujących je to ok 500zł tył i od 700zł przód
david.1606
PostWysłany: Śro 21:43, 07 Gru 2011   Temat postu:

tutaj jest przód zaraz postaram sie znaleźć tył Smile
http://www.select-shop.pl/komplet-naprawczy-zaciskow-hamulcowych-suzuki-p-10829.html

30 minut później ...
Przeszukałem całego neta NIC nie ma. a jeśli jakieś były ( w archiwum allegro) to cena około 200 do 290 zł ! Shocked Shocked Shocked
zatem radze kupić cały zacisk za 50zł na allegro Smile
góri
PostWysłany: Śro 19:00, 07 Gru 2011   Temat postu:

No panowie żarty się skończyły potrzebować będę tył tarcze oraz zestaw naprawczy bo hamulec leje mi dot-a na felge i lakier złazi Sad Prosiłbym konkretne namiary najlepiej na tanie oryginały Very Happy
BOhu
PostWysłany: Wto 23:23, 04 Paź 2011   Temat postu:

Nie ma opcji - robię tarczę i koniec, zawziąłem się Smile
Shrequ
david.1606
PostWysłany: Pon 14:39, 03 Paź 2011   Temat postu:

hej Dis Smile pasuje w 100% mogłem od razu wstawić link z instrukcją Very Happy zaraz poszukam :>
Kurde szukam już z 15 minut ale nie mogę znaleźć.
wygląda to tak felga z gs ma tarcze z 2 strony,ściąga się plastikowa zaślepkę od strony ślimaka pod nią są gwintowane otwory pod drugą tarcze (nasza tarcze)i to cała przekładka Smile jak znajdę link to wstawię Very Happy
dis
PostWysłany: Pon 9:58, 03 Paź 2011   Temat postu:

David no chyba trochę przesadziłeś. GS ma koło z tarczą na prawą stronę a nie na lewą i w dodatku ma tarczę pływającą z małym otworem na ośkę a VXowa tarcza jest stała i ma znacznie większy otwór środkowy!! Już na 1 rzut oka widać że tarcza z VXa nie podpasuje do koła od GSa!! W GS licznik jest jak w VX z lewej! Zmiana koła = zmiana zacisku i lag i tarczy
david.1606
PostWysłany: Pon 3:46, 03 Paź 2011   Temat postu:

A nie prościej jest założyć koło z gs500 o mniejszej średnicy ? i tarcze z Vx'a tarcza pasuje bez problemu Smile
BOhu
PostWysłany: Wto 23:43, 27 Wrz 2011   Temat postu:

dis, pierwsza sprawa, zacisk zostaje ten sam, bo na większym ramieniu potrzebna jest mniejsza siła do tak samo skutecznego hamowania, tym samym - ten sam zacisk będzie tutaj znacznie skuteczniejszy niż teraz Smile
co do średnicy, rzeczywistość zweryfikowała mój plan, średnica wyniesie 370mm i jedynym jej minusem będzie przymusowe odkręcenie tarczy przy wymianie klocków - inaczej tarcza nie zejdzie z zacisku, mimo to podejmuję temat i do wiosny zamierzam go zrealizować,
pozdrawiam
shrequ
dis
PostWysłany: Nie 22:20, 25 Wrz 2011   Temat postu:

Shrequ a czy jakikolwiek motocykl (poza buellem) ma fabrycznie tarczę większą niż 320mm??? Buell ma mocowaną do zewnętrznego rantu felgi to może mieć taką. Średnica faktycznie może mieć wpływ na siłę hamowania ale czy warto aż tak dużą tarczę robić?? Zaciski w takim przypadku także przydały by się inne, o większej powierzchni klocków i dociskających je tłoczków. Dystanse do zacisku na taką tarczę musiały by być precyzyjnie zrobione bo najmniejszy luz i lądujesz na klacie przygnieciony przez maszynę!! Nie mniej powodzenia i jak się dobrze sprawdzi zapewne więcej osób spróbuje uskutecznić hample u siebie.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group