Autor Wiadomość
Rafał
PostWysłany: Pią 23:08, 02 Mar 2007   Temat postu:

książka serwisowa podaje standartową kompr.1300-1600mpa natomiast limit.wyn1100mpa(łańcuch rozrządu w larsonie koszt.180pln)pozdro
Gość
PostWysłany: Pią 16:19, 16 Lut 2007   Temat postu:

Pyt. do Gumis
Kompresja w moim moto wynosi 1,3 MPa. Jak oceniasz tą wartość ?
Czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy, wystarczy aby zniwelować branie oleju (czy należy też wymienić tłoki ?)
Jak długo trwała taka naprawa ?
Pozd.
Gość
PostWysłany: Pią 16:18, 16 Lut 2007   Temat postu:

Pyt. do Gumis
Kompresja w moim moto wynosi 1,3 MPa. Jak oceniasz tą wartość ?
Czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy, wystarczy aby zniwelować branie oleju (czy należy też wymienić tłoki ?)
Jak długo trwała taka naprawa ?
Pozd.
gumis
PostWysłany: Pią 15:30, 16 Lut 2007   Temat postu:

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink acha jeszcze jedno jezdze na oleju 10W40 motul.
gumis
PostWysłany: Pią 15:29, 16 Lut 2007   Temat postu:

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink
gumis
PostWysłany: Pią 15:29, 16 Lut 2007   Temat postu:

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink
gumis
PostWysłany: Pią 15:28, 16 Lut 2007   Temat postu:

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink
gumis
PostWysłany: Pią 15:26, 16 Lut 2007   Temat postu:

Witam!!przepraszam ze tak pozno odpisuje.Koszty wymiany ;pierscienie tlokowe komplet (na jeden cylinder)160zł ,uszczelniacze zaworow 8zł szt,uszczelki pod cylinder (sztuka)55zł ,uszczelka pod glowice (sztuka)75zł ,łancuch rozrzadu (sztuka) 350zł(orginał suzuki 471zł szt!!!) Tak wiec sumujac wszystko: 1344zł (jak dobrze policzylem) Dodaje rowniez ze zaoszczedzilem na servisie bo wszystko robilem sam!!!Jesli ktos ma problemy lub chcialby zlecic robote ;chetnie sie podejme.Pozdrawiam wszystkich!!!P.S. Maszyna byla juz odpalana 4stycznia,jazde probna wykonalem i powiem szczerze ze roznica jest OGROMNA!!!! Poprawila sie kultura pracy silnika na wolnych obrotach jak rownierz zwawiej oddaje moc!Jest poprostu zajebiscie!!!!Moj nr tel. 501812343 Wink
Gość
PostWysłany: Sob 18:09, 10 Lut 2007   Temat postu:

vx to super maszyna
marekZ
PostWysłany: Wto 12:23, 26 Gru 2006   Temat postu:

Pyt. do Gumis, Ile kosztowała cię taka naprawa i gdzie ją robiłeś ?
Pozd.
gumis
PostWysłany: Wto 11:17, 26 Gru 2006   Temat postu:

To teraz was zdziwie!!!!!!!U mnie zuzycie oleju wynosilo 0,5 litra na 200 km!!!!!!!!!!!!to jest wynik a nie jakies ta 0,2 na 1000km.cisnienie mialem fatalne!!!!ale juz po krzyku!!Nowe pierscieni..uszczelniacze,lancuchy,gniazda zaworowe!teraz to jak z fabryki!!!!!pozdrawiam!!
Ewelina
PostWysłany: Nie 16:36, 03 Gru 2006   Temat postu:

Witam
Rzeczywiście zużycie oleju jest zdecydowanie za duże i nie powinna ono przekraczac 0.3 litra na 1000 km. Pozd.
Iwansky
PostWysłany: Sob 0:37, 02 Gru 2006   Temat postu:

Faktycznie trochę dużo. Ale mój VX przy ostrzejszym "odkręcaniu" też tyle palił, a pomimo to nie robiłem z tego problemu!
..:maniek:..
PostWysłany: Czw 12:17, 30 Lis 2006   Temat postu:

witam. 0,6-0,8 litra oleju na 1kkm to troche duzo!
jesli sprezanie ma w normie(niepamietam ile w vx ma byc) to do wymiany masz juz pewnie uszczleniacze zaworowe
ps.moj vx ma przebiegu oryginalnego 106kkm i oleju spala jakies 0,2l/2kkm czyli srednio wychodzi 0,1l/1kkm i takie zyzycie uwazam za calkowicie normalne...
piotr 2
PostWysłany: Śro 21:27, 29 Lis 2006   Temat postu: zużycie oleju a kompresja silnika

WITAM wszystkich posiadaczy vx-sa. Jestem posiadaczem tego moto od 2 lat, Sprzęt sprawuje się bardzo dobrze, moje jedyne wątpliwości budzi zużycie oleju, około 0,6-0,8 litra na 1000km (w zależności od stylu jazdy), używam Castrol 15W40. Sprawdzałem kompresję silnika na 2 cylindrach wynosi 1,26 MPa, przy ostrym dodaniu gazu trochę dymi (jasny, szary kolor spalin). Czy te parametry są w normie?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group