Autor Wiadomość
Dakos
PostWysłany: Sob 22:52, 30 Gru 2006   Temat postu:

G.T. napisał:
Witam pojawia sie kolejne pytanie poniewza nikt tego nie sprecyzowal ani na forum ani instrukcji, luz podany w instrukcji w sposob VALVE CLEARANCE IN&EX 0,08-0,13 wskazuje iz jest to zakres luzu dla zaworów ssacych i wydechowych (czyli takie same wartości dla zaworów) chyba ze sie myle ,bo nigdzie nie moge znależć informacji czy jest to luz 0,08 dla ssących a 0,13 dla wydechowych



byla juz odpowiedz na takie pytanie na tym forum, jest to luz dla ssacych i dla wydechowych -- luz dla tych i dla tych ma byc z zakresu 0,08 - 0,13 -- dla potwierdzenia -- sa takie same wartosci dla zaworow ssacych i wydechowych
masacre
PostWysłany: Czw 23:01, 28 Gru 2006   Temat postu:

no to nieźle ktoś chce Cie oskubac.... ja zapłaciłem 50 zł za regulację .....może nie wie że masz śrubki i wali Ci cene za regulację na płytkach !

pozdro...
G.T.
PostWysłany: Czw 22:56, 28 Gru 2006   Temat postu:

Witam pojawia sie kolejne pytanie poniewza nikt tego nie sprecyzowal ani na forum ani instrukcji, luz podany w instrukcji w sposob VALVE CLEARANCE IN&EX 0,08-0,13 wskazuje iz jest to zakres luzu dla zaworów ssacych i wydechowych (czyli takie same wartości dla zaworów) chyba ze sie myle ,bo nigdzie nie moge znależć informacji czy jest to luz 0,08 dla ssących a 0,13 dla wydechowych
Dakos
PostWysłany: Śro 0:17, 27 Gru 2006   Temat postu:

jesli luz ma byc z zakresu 0,08 do 0,13 to jak ustawisz 0,10 to bedzie super Very Happy

ktos juz sie wypowiadal ze wlasnie 0,10 jest najlepsza wartoscia, jak ustawisz 0,13 lub wie3cej to zawory beda klepac
G.T.
PostWysłany: Śro 0:06, 27 Gru 2006   Temat postu:

Witam jeszcze jedno czy moze byc luz wiekszy niz te 0,08 i,13 bo mam szczelino mierz z listakmi 0,10 i 0,15
G.T.
PostWysłany: Czw 13:14, 21 Gru 2006   Temat postu:

WIELKIE DZIEKI i SORRY ZE ZAWRACALEM GLOWE A SAM NIE POSZUKALEM
W
PostWysłany: Czw 5:07, 21 Gru 2006   Temat postu:

No cóż, jeśli to tak wielka prośba, to nie ma problemu, pozwolę sobie na zacytowanie szanownego forumowicza Mańka, który elegancko opiasał wszystkie czynności. W sumie wystarczyłoby trochę poszukać Wink

Maniek (09.10.2006)
"witam...niestety neipomyslalem nad tym aby robic fotki przy serwisie wiec musi wystarczyc tylko opis slowny....
zaczne od regulacji zaworow!
-zapodac na skrzyni biegow "luz"
-z lewej strony silnika odkrecic za pomoca duzej monety lub specialnego klucza zakretke walu oraz za pomaca klucza imbusowego 10 srube zaslepiajaca(lewy dekiel silnika,sruba na boku/z przodu-zalezy jak patrzec Smile
-odkrecic dekielki w pokrywach zaworow(klucz 8 oraz 10)
-przez otwor zaslepki walu wsadzic nasadowy klucz 17
-obracac walem w kierunku przeciwnym do wskazowek zegara do momentu az w okienku po srubie(tej odkrecanej imbusem) pojawi sie znak FT(przedni cylinder) lub RT(tylny cylinder)
-jesli pojawi sie ktorys z tych znakow sprawdzic na odpowiednim cylindrze(FT lub RT) czy mamy GMP(gorny martwy punkt) czyli czy wszyskie zawory sa zamkniete=> na obu dzwigienkach zaworowych jest luz
-jelsi jest luz to mamy ustwaiony GMP, jesli luz jest tylko na jednej dzwigience to mamy dolne polozenie tloka=>nalezy obrocic walem o kolejne 180st!
-jesli mamy GMP to luzujemy nakretki kontrujace na srubach regulacyjnych i ustawiamy zadany luz(0,08-0,13mm)
-czynnosc powtarzamy dla drugiego cylindra pamietajac o ponownym przekreceniu walu na zadany cylinder(czyli RT lub FT) i ustawieniu GMP...

aha i luz zaworowy ustawimy zawsze na zimnym silniku!! "


Mechanicy w 90% to złodzieje, o serwisach nie wspomnę.. :/ Także powodzenia i pozdrawiam ;D
G.T.
PostWysłany: Śro 19:44, 20 Gru 2006   Temat postu: POMOCY

MAM WIELKA PROSBE ZEBY MI KTOS OPISAL JAK USTAWIC ZAWORKI W VX BO SERWIS CHCE 280 !! A TO JAK DLA MNIE TROCHE DUZO

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group