Autor Wiadomość
Rychu
PostWysłany: Pon 14:04, 14 Lip 2008   Temat postu:

Witam
Wlałem do amorów oleju tyle ile trzeba tylko , że właśnie 15W.
Zawias się utwardził, przestał dobijać i fajnie się jeździ a sprężyny okazały się być progresywne:)
Polecam to rozwiązanie bo chyba jest najprostsze z możliwych.
nitro
PostWysłany: Pią 20:31, 11 Lip 2008   Temat postu:

Pietrucha, masz odemnie odp. na twoje pyt. temat wyżej.

Mam do was takie pytanko... Dzis wymienilem uszczelniacze w lagach i zalalem olejem 10w. Wydaje mi się ,że słabo tłumią... jak je nacisne(wyjęte z motocykla) to odskakuja wydaje mi się ,że bez zadnego zachamowania/tłumienia. Chyba powinno być tak,że po naciśnięciu powinno je lekko przytrzymać, lub czuć że olej je delikatnie "trzyma" . Może się myle i tak ma być, ale chyba zaleje 20w... Jak by nie byo huśtają się już 16lat, więc 10w na zużyte amory to chyba za mało???
pietrucha77
PostWysłany: Nie 12:01, 06 Lip 2008   Temat postu:

Witam
Polecialy mi lozyska glowki ramy i od razu chce zrobic pozadek z uszczelniaczami i olejem
Mam zapytke : ile oleju trzeba wlac do przodu?

Pozdrawiam
langer
PostWysłany: Pon 20:21, 25 Gru 2006   Temat postu:

O sprężynach już trochę dyskusji było, np. tutaj:

http://www.motorniczy.fora.pl/viewtopic.php?t=120&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
G.T.
PostWysłany: Pon 13:52, 25 Gru 2006   Temat postu:

Wielki dzieki ze wogule sie ktos zainteresowal tym , bede sie bawil w proby na zywo i zobacze co daje olej i wtedy napisze cos
W
PostWysłany: Nie 22:54, 24 Gru 2006   Temat postu:

Hehe, w sumie ładnie się wygłupiłem Very Happy Nawet nie zauważyłem, kiedy to forum się tak rozrosło Wink Rzeczywiście ciężko jest coś teraz odszukać, więc pytanie jak najbardziej uzasadnione:) Jeśli nie chcesz zmienić sprężyn na progresy (jak chociażby radzi Iwansky w swoim artykule Smile ), to rzeczywiście pozostaje Ci tylko zmiana oleju. Tylko szkoda, że nikt się nie wypowiedział, bo ja po prostu coś pamiętam z jakiegoś starego wątku i tyle - ale jak to w praktyce wygląda, to nie bardzo Smile Czytałem, że Shreku wymieniał olej w zawiechach na hydrauliczny L-HL 46, ponoć twardsze trochę się zrobiły. Miło by było, gdyby ktoś dał praktyczne wskazówki, jak to jest z tymi olejami i jaki - 15, może 20 - lepiej się w Vx-ie sprawdza - też mi się to przyda Smile Pozdrawiam i Wesołych Very Happy
G.T.
PostWysłany: Sob 0:25, 23 Gru 2006   Temat postu:

ja o to pytam dopiero pierwszy raz moze, nie chcial bym wymieniac sprezyn bo te sa ok chcial bym tylko troszke utwardzic zawias bo na duzych dziurach troche dobija
W
PostWysłany: Pią 16:42, 22 Gru 2006   Temat postu:

Hehe, widzę, że kolega dalej ambitnie po najniższej linii oporu Very Happy Wydaje mi się, że też już o tym było, z tego co pamiętam zmiana oleju jak najbardziej wpłynie na twardość zawieszenia (wtedy chyba była mowa o 15, 20 to już sporo), ale najciekawszy sposób na utwardzenie zawieszenia to zmiana sprężyn na progresywne. Zapytaj Iwanskiego, może je ma. Przy okazji polecam poczytanie tematów z forum, wiele ciekawych dyskusji juz się odbyło na jego łamach Very Happy Jestem już tak spóźniony, że chyba mnie zabiją Very Happy pozdrawiam!
GT
PostWysłany: Pią 16:23, 22 Gru 2006   Temat postu: TWARDSZE ZAWIESZENIE

Witam mam pytanie czy wymiana oleju w przednim zawiasie na z SAE 10 na SAE 20 moze dac twardsze zawieszenie

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group