Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 13:33, 22 Maj 2016   Temat postu:

A ty Krzysztof nie chciałbyś mieć dłuższego przełożenia?
KRZYSZTOF
PostWysłany: Sob 23:33, 21 Maj 2016   Temat postu:

Swędzą was łapki, oj swędzą!!!
dis
PostWysłany: Nie 22:40, 07 Lut 2016   Temat postu:

Wielka szkoda bo chyba nie tylko ty liczyłeś że się uda.
BOhu
PostWysłany: Pią 19:19, 05 Lut 2016   Temat postu:

Z przykrości ą informuję, że projekt "dyfer" is dead...
Niestety, nikt nie chce podjąć tematu na sensownych warunkach.
Nie chodzi o cenę, tylko nikt nie chce wziąć na siebie ryzyka, że to będzie spoko hulać - ta przekładnia jest dość szybka, a zęby odpowiednio ukształtowane przez japońskie rączki i mega mózgi.
Także składam niegodziwca z powrotem.
Szkoda....
bohu
dis
PostWysłany: Wto 12:26, 10 Mar 2015   Temat postu:

Ja niestety też tego nie rozbierałem i mam nadzieję, że nie będę musiał no chyba że projekt Bohu wypali to na bank rozbiorę Smile
griba
PostWysłany: Wto 11:44, 10 Mar 2015   Temat postu: Kardan

Niestety nie pomogę - to chyba jedna z niewielu części której jeszcze w VX'ie nie rozbierałem. Wink
Gość
PostWysłany: Pon 14:33, 09 Mar 2015   Temat postu:

no no, właśnie jak wspomniałem, walczę mentalnie i werbalnie ze specem od takich produkcji Smile tylko muszę wałek atakujący wydłubać, a nie chciałbym nic skopać przy okazji Smile dlatego pytam, czy ktoś to rozkręcał - ew. wskazówki??
pzdr
BOhu
dis
PostWysłany: Nie 23:52, 08 Mar 2015   Temat postu:

Jak wyjdzie Bohu to też się piszę na takie kółka zębate Smile
griba
PostWysłany: Nie 22:55, 08 Mar 2015   Temat postu: Przełożenie

Hej, BOhu,

zmieniasz przełożenie w dyfrze?
BOhu
PostWysłany: Nie 22:36, 08 Mar 2015   Temat postu:

Hejka, jestem na etapie pertraktacji z maszynowym mistrzem Smile
i w międzyczasie rozbieram kardan, wykręcał ktoś kiedyś z obudowy wałek atakujący? To więksiejsze kółko już wydłubałem Smile
pzdr
BOhu
góri
PostWysłany: Sob 12:02, 27 Lip 2013   Temat postu:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSycs7jpm1iMbNZ-UNpMQzFrJKSTt1V9pigudJo5d-kxc4cwr7B jak juz o moto guzzi Very Happy California też bajka Very Happy
dis
PostWysłany: Śro 13:04, 24 Lip 2013   Temat postu:

Faktycznie serwisówka podaje 3,09 a nie wiem czemu myślałem 3,39, pewnie znów gdzieś z netu jakaś wartość się zaplątała.

Przy takich przełożeniach to
3500obr - 92km/h
4000obr - 104km/h
4500obr - 116km/h
5000obr - 127km/h

Nie wiem, czy to aby trochę nie za małe obniżenie prędkości obrotowej bo ledwie ok 500 obr przy mniejszych prędkościach ( im wyższe tym bardziej zauważalna różnica)
BOhu
PostWysłany: Śro 12:34, 24 Lip 2013   Temat postu:

dis napisał:
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 ....

A nie 3,09 w naszym?
pzdr
s
BOhu
PostWysłany: Śro 12:27, 24 Lip 2013   Temat postu:

zefir napisał:
a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)

zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie Smile

http://www.motoguzzi.pl/files/nowy_griso8vse.html
http://www.motoguzzi.pl/files/n_breva1200.html




A Griso fajne.... Podobuje mi się, pod dupą nie miałem. Breva natomiast jakoś mi wizualnie nie leży,
pzdr
s
dis
PostWysłany: Śro 9:48, 24 Lip 2013   Temat postu:

W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 dlatego poluję na kardana z gsxa ale ciężko wyczaić w przystępnej cenie bo nie będę kupował za kilka stów jak jeszcze nie wiem czy podpasuje! Już kilku obdzwoniłem w tej kwestii Smile
Kardan to na zimę i tak bo teraz to już widzę po zawieszeniu ile mnie omija jak są małe problemy, które później okazują się znacznie większe!

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group