Autor |
Wiadomość |
dis
|
Wysłany:
Nie 13:33, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
A ty Krzysztof nie chciałbyś mieć dłuższego przełożenia? |
|
|
KRZYSZTOF
|
Wysłany:
Sob 23:33, 21 Maj 2016 Temat postu: |
|
Swędzą was łapki, oj swędzą!!! |
|
|
dis
|
Wysłany:
Nie 22:40, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
Wielka szkoda bo chyba nie tylko ty liczyłeś że się uda. |
|
|
BOhu
|
Wysłany:
Pią 19:19, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
Z przykrości ą informuję, że projekt "dyfer" is dead...
Niestety, nikt nie chce podjąć tematu na sensownych warunkach.
Nie chodzi o cenę, tylko nikt nie chce wziąć na siebie ryzyka, że to będzie spoko hulać - ta przekładnia jest dość szybka, a zęby odpowiednio ukształtowane przez japońskie rączki i mega mózgi.
Także składam niegodziwca z powrotem.
Szkoda....
bohu |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 12:26, 10 Mar 2015 Temat postu: |
|
Ja niestety też tego nie rozbierałem i mam nadzieję, że nie będę musiał no chyba że projekt Bohu wypali to na bank rozbiorę |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 11:44, 10 Mar 2015 Temat postu: Kardan |
|
Niestety nie pomogę - to chyba jedna z niewielu części której jeszcze w VX'ie nie rozbierałem. |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:33, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
no no, właśnie jak wspomniałem, walczę mentalnie i werbalnie ze specem od takich produkcji tylko muszę wałek atakujący wydłubać, a nie chciałbym nic skopać przy okazji dlatego pytam, czy ktoś to rozkręcał - ew. wskazówki??
pzdr
BOhu |
|
|
dis
|
Wysłany:
Nie 23:52, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
Jak wyjdzie Bohu to też się piszę na takie kółka zębate |
|
|
griba
|
Wysłany:
Nie 22:55, 08 Mar 2015 Temat postu: Przełożenie |
|
Hej, BOhu,
zmieniasz przełożenie w dyfrze? |
|
|
BOhu
|
Wysłany:
Nie 22:36, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
Hejka, jestem na etapie pertraktacji z maszynowym mistrzem
i w międzyczasie rozbieram kardan, wykręcał ktoś kiedyś z obudowy wałek atakujący? To więksiejsze kółko już wydłubałem
pzdr
BOhu |
|
|
góri
|
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 13:04, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
Faktycznie serwisówka podaje 3,09 a nie wiem czemu myślałem 3,39, pewnie znów gdzieś z netu jakaś wartość się zaplątała.
Przy takich przełożeniach to
3500obr - 92km/h
4000obr - 104km/h
4500obr - 116km/h
5000obr - 127km/h
Nie wiem, czy to aby trochę nie za małe obniżenie prędkości obrotowej bo ledwie ok 500 obr przy mniejszych prędkościach ( im wyższe tym bardziej zauważalna różnica) |
|
|
BOhu
|
Wysłany:
Śro 12:34, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
dis napisał: |
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 .... |
A nie 3,09 w naszym?
pzdr
s |
|
|
BOhu
|
Wysłany:
Śro 12:27, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
A Griso fajne.... Podobuje mi się, pod dupą nie miałem. Breva natomiast jakoś mi wizualnie nie leży,
pzdr
s |
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 9:48, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 dlatego poluję na kardana z gsxa ale ciężko wyczaić w przystępnej cenie bo nie będę kupował za kilka stów jak jeszcze nie wiem czy podpasuje! Już kilku obdzwoniłem w tej kwestii
Kardan to na zimę i tak bo teraz to już widzę po zawieszeniu ile mnie omija jak są małe problemy, które później okazują się znacznie większe! |
|
|