Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Wto 22:30, 15 Cze 2010   Temat postu:

Mi palił 10/100 w zeszłym sezonie i to dlatego:)
czarny
PostWysłany: Wto 18:25, 15 Cze 2010   Temat postu:

ja też zrobiłem raz 40 na rezerwie
waffen99
PostWysłany: Wto 17:28, 15 Cze 2010   Temat postu:

To ciut mało zrobiłeś na tej rezerwie. Ja robię 50 km.
dis
PostWysłany: Wto 11:01, 15 Cze 2010   Temat postu:

I jeszcze jedna dobra rada jak przełączysz na rezerwę to zawitaj od razu na pierwszą stację. ja na rezerwie przejechałem max 20km i nie wiem czemu tak mało :/ ale lepiej nie kombinować bo pojemność baku już sprawdzałem przez dopchanie sprzęta na stacje Smile
czarny
PostWysłany: Pon 21:43, 14 Cze 2010   Temat postu:

dzięki. Sorki, że was takimi problemami bombarduję, ale to moje pierwsze moto, także wszystkiego się muszę od zera uczyć Smile Dziękuję i pozdrawiam.
STEFAN
PostWysłany: Pon 21:21, 14 Cze 2010   Temat postu:

Możesz przełączać na rezerwę w trakcie jazdy. Masz na to od chwili zauważenia , że pracuje na jednym cylindrze kilkadziesiąt sekund . I nie schodząc z moto jedziesz dalej. Pozdrawiam Stefan
czarny
PostWysłany: Pon 21:19, 14 Cze 2010   Temat postu:

yyy.....serio pytam. Pierwszy raz to mi zgasł, po przełączeniu na rezerwe, to musiałem chwilę pokręcić. Ale ruszyło. Czyli można przy odpalonym silniku na pewno ? Kurcze jak ja nie lubię być takim laikiem :/
waffen99
PostWysłany: Pon 20:46, 14 Cze 2010   Temat postu:

Nawet trzeba he he,chyba że wolisz stać i kręcić rozrusznikiem.
czarny
PostWysłany: Pon 20:34, 14 Cze 2010   Temat postu:

kolejne pytanie z serii "jestem zielony" :
Jak przełączać na rezerwę? Trzeba silnik wyłączyć jeśli nie zgasł, czy można "W locie"?
Zajonc
PostWysłany: Śro 12:09, 28 Sty 2009   Temat postu:

a ja widziałem Smile kiedyś przekopując fotki na google trafiłem na zdjęcie takiego na szprychowanych kołach... wyglądał bardzo ciekawie, tak bardziej dostojnie Wink w tej chwili jakoś nie mogę odszukać tego zdjęcia ale mam je gdzieś w domu na kompie zapisane, jak wrócę to może uda mi się znaleść...
ivf
PostWysłany: Śro 9:34, 28 Sty 2009   Temat postu:

ano występują! intruderami się nazywają Wink ale VX-a z takimi kołami nie widziałem..
J.Miki
PostWysłany: Wto 22:59, 27 Sty 2009   Temat postu:

Myślałem poprostu że występują modele z kołami szprychowymi,fajnie by się prezentował motorek,dlatego pytam.
ivf
PostWysłany: Pon 12:21, 26 Sty 2009   Temat postu:

a skąd takie pytanie? przecież sam widzisz co masz Wink oryginalne koła to jednolity odlew, żadnych szprych..

z kranikiem niestety nie pomogę (jeszcze Very Happy)
J.Miki
PostWysłany: Nie 20:45, 25 Sty 2009   Temat postu:

Siemanko ja mam model 91 import Niemcy i kranik jest podciśnieniowy.A tak na marginesie to vx ma koła szprychowe?
hmersky
PostWysłany: Nie 17:41, 25 Sty 2009   Temat postu:

jak dojśc do tego kranika ? trzeba sciągać cały bak ? czy da sie jakoś normalnie bo nigdzie go tam nie widzę

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group