Autor Wiadomość
wiktor
PostWysłany: Wto 13:08, 20 Mar 2012   Temat postu:

farba jest i właśnie na lewym deklu jest trochę zadrapań co mi najbardziej przeszkadza i przebarwione kolanka
david.1606
PostWysłany: Wto 2:17, 20 Mar 2012   Temat postu:

Wiktor nie przejmuj sie moja zuzannka po zimie pewnie wygląda podobnie jak twoja tym bardziej ze bardzo wcześnie zacząłem sezon :)jesli nadal masz farbe na silniku to spec preparaty do czyszczenia silników z oleju spryskujesz czekasz gora 10 sekund i spłukujesz z tym ze jesli masz gołe alu to środek zostawia białe wyraźne zacieki bo wchodzi e reakcje z gołym alu.
wiktor
PostWysłany: Pon 22:43, 19 Mar 2012   Temat postu:

wracając do tematu
na razie no polerowałem pokryw bo musiał bym robić to samo z cylindrami gdzie czynność nie jest taka łatwa pomiędzy żeberkami,
a jest inne pytanie czym czyścić silnik ?
jakieś specjalne preparaty czy sama woda lub jeszcze jakieś pomysły żeby efekt był jak najlepszy?

po wczorajszej przejażdżce i oglądaniu innych sprzętów mam kompleksy dotyczące wyglądy mojej maszyny
david.1606
PostWysłany: Pon 20:43, 09 Sty 2012   Temat postu:

od polerowania minęło prawie rok,jakiś mocnych zaciemnień nie widzę raz na 2m-ce można przetrzeć miękka szmatką z dodatkiem dobrej pasty polerskiej po uprzednim umyciu i wysuszeniu,brud czy ślady oleju ,błoto szybko schodzą myjką z tak gładkiej powierzchni.zestaw kupiłem specjalnie z myślą o tych kapach i wyszło jakieś 74zł w tym kilka krążków z filcu technicznego o rozmiarach ok 2.5cm i jeden 14. do tego 3 pasty stałe gradacji 400 600 i chyba 1200 ,dwie białe i zielona 1200.pasty śmierdzą krowim plackiem nie wiem czemu Smile biała 400 usuwa nawet ślady nadlewek i lakier z kap.
zielonej zostało mi z 3/5 po wypolerowaniu Vx'a kumpla virazki 535 dwa razy i Gs'a550 zatem wydajna Smile
wiktor
PostWysłany: Nie 14:26, 08 Sty 2012   Temat postu:

wiem że podstawa to żeby był czysty, ale ten błysk byłby jeszcze lepszy Very Happy
STEFAN
PostWysłany: Nie 13:39, 08 Sty 2012   Temat postu:

wiktor napisał:
i teraz pytanie co najlepiej zrobić ;/ hmm.. trzeba to dobrze przemyślec


Utrzymać w czystości korzystając z wody i czyściwa.

A doznania z jazdy będą podobne jak u naszego kolegi david.1606.



Pozdrawiam Stefan
wiktor
PostWysłany: Nie 12:51, 08 Sty 2012   Temat postu:

i teraz pytanie co najlepiej zrobić ;/ hmm.. trzeba to dobrze przemyślec
STEFAN
PostWysłany: Nie 12:41, 08 Sty 2012   Temat postu:

wiktor napisał:
david.1606 a żeby utrzymać ten efekt potrzebna jest częsta pielęgnacja ? bo z tego co mi wiadomo to aluminium się utlenia, a nie wiem jak to jest w tym przypadku.


I w tym przypadku jest tak samo.

Chcąc utrzymać ten efekt na jako takim poziomie jeśli chodzi doznania wizualne, niestety trzeba często wracać do tego tematu.

Nawet położenie na tą piękną powierzchnię lakieru na długo jej nie zabezpieczy przed codzienną eksploatacją.

Powiem więcej po lakierze i ubytkach jego na powierzchni pracy będzie więcej niż by go tam nie było.


Pozdrawiam Stefan
wiktor
PostWysłany: Sob 18:26, 07 Sty 2012   Temat postu:

david.1606 a żeby utrzymać ten efekt potrzebna jest częsta pielęgnacja ? bo z tego co mi wiadomo to aluminium się utlenia, a nie wiem jak to jest w tym przypadku.
góri
PostWysłany: Sob 11:58, 07 Sty 2012   Temat postu:

Świetny efekt! Gratuluje;)
david.1606
PostWysłany: Sob 4:16, 07 Sty 2012   Temat postu:

tak mniej więcej wyglądała wypolerowana pokrywa jak juz pisałem pasta tempo po pastach stałych tylko rysowała co widać na zdjęciu.

Image Image Image Image
wiktor
PostWysłany: Śro 19:39, 28 Gru 2011   Temat postu:

Ikis zgadzam się z tym, że jest to bardzo dobre do chromu, sam dzisiaj czyściłem ślady buta poprzedniego właściciela i wszystko ładnie zeszło bez zbędnych rys.
Co do pokryw właśnie trzeba najpierw usunąć farbę tak jak pisał david.16.06, co do dalszej pracy ciężko powiedzieć próbowałem tym czyścić obudowe silnika, ale efekt nie był najlepszy. Prawdopodobnie będę próbował czyszczenia pastą.
góri
PostWysłany: Śro 14:45, 28 Gru 2011   Temat postu:

Aaaa no właśnie lakier najpierw usunąc... to moznaby całe moto tak dopucowac; D
david.1606
PostWysłany: Śro 12:20, 28 Gru 2011   Temat postu:

góri napisał:
Pokryw od VX nie wypolerujesz tym... one sa matowe to musi byc jednak inny rodzaj metalu...

Pokrywy da wie wypolerować Smile tylko ze są pomalowane,trzeba wpierw usunąć farbę ja zrobiłem to papierem ściernym na gąbce do tynków potem filc i zielona pasta stała z allegro,efekt coś ala chrom ale innej barwy, zdjęcia na forum Smile
Po wypolerowaniu chciałem poprawić TEMPO to tylko rysowała Very Happy
Ikis
PostWysłany: Sob 16:30, 24 Gru 2011   Temat postu:

Byłem w castoramie, kupiłem spróbowałem. O polerowaniu aluminium można zapomnieć. Owszem lekko nałbyszcza ale jakies to takie... ale chromy tu inna bajka. Pięknie usuwa przypalenizny z obuwia itd. Wygląda na to że nie rysuje powierzchni ale uważać trzeba. Aha za 12 zł kupuje się ok 3 metrów takiej waty.

Strasznie się "pyli" więc trzeba uważać gdy czyści się miejsca wrazliwe na takie zanieczyszczenia.

Poszedłem za ciosem i wyczyściłem wydechy ale "watą" przeznaczoną do celów kuchennych Wink

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group