Autor Wiadomość
david.1606
PostWysłany: Śro 22:52, 14 Mar 2012   Temat postu:

Wiesz i tak muszę zrobić coś z tym chlaniem oleju i gotowaniem się silnika :/ ale bynajmniej o jedno mam mniej Smile)
griba
PostWysłany: Śro 21:08, 14 Mar 2012   Temat postu: Kompresja.

Heja!

Super, cieszę się że pomogłem i obędzie się bez ingerencji w silnik. Smile

Kompresja praktycznie wzorcowa. Wink

Pozdrawiam,
Griba
dis
PostWysłany: Śro 20:37, 14 Mar 2012   Temat postu:

Podsumowując: koniec remontu Smile
david.1606
PostWysłany: Śro 19:05, 14 Mar 2012   Temat postu:

Griba co ja bym bez ciebie zrobił Wink dziś w przerwie odpaliłem motocykl chodził może ponad 5 minut i jak wcześniej bez Manety full i na zimnym było front 6 na 11-13 tył 8 na 11-13 tak teraz uwaga.... front 13 na 11-13 tył 12 na 11-13 Smile))))
david.1606
PostWysłany: Wto 21:23, 13 Mar 2012   Temat postu:

Dziś nie miałem jak sprawdzić męczymy się już 3miesiąc z hondą XX spadek ciśnienia oleju przy nagrzaniu ale dziś przełom Smile. jutro nie będzie szefa to zdarzę sprawdzić,mysle ze na ciepłym powinno być lepiej, oczywiście dam znać jaki wynik Smile
griba
PostWysłany: Pon 22:45, 12 Mar 2012   Temat postu: Zmiana.

Do testu silnik rozgrzany, akumulator naładowany (co by kręcił odpowiednio szybko) i powinna być zmiana jak nic.

Dawaj znaka jak zmierzysz. Wink

Pozdrawiam,
Griba
david.1606
PostWysłany: Pon 20:06, 12 Mar 2012   Temat postu:

Wiesz Griba dałeś mi ziarno nadzieji Wink jutro jak bede w pracy sprawdze Smile jesli bedzie zmiana opisze. poprzednio tył 8 przód 6.
griba
PostWysłany: Pon 13:04, 12 Mar 2012   Temat postu: Przepustnica.

David!

Praktycznie ZAWSZE pomiar wykonuje się przy otwartej przepustnicy - czy to motocykl czy samochód. Przy zamkniętej przepustnicy gaźnik (gaźniki) dławią dolot i dopływa mniej powietrza (tak to rozumiem).

Manual - Twist the throttle grip full open. - s. 3-1 Engine.

SPRAWDŹ na otwartej przepustnicy - SZKODA Twojej roboty, bo z silnikiem pewnie jest DOBRZE.

Pozdrawiam,
Griba
david.1606
PostWysłany: Pon 1:14, 12 Mar 2012   Temat postu:

hmh wiesz jeszcze nie mierzyłem w ten sposób Smile w każdym motocyklu jakim mierzyłem kręciłem bez gazu tak długo aż wskazówka zegara przestała się unosić, myślę ze jeśli odkręcił bym manete to jedynie przyspieszyło by nieco proces sprawdzania ale wyniku raczej by nie poprawiło .. mogę gdybać ze gdybym odkręcił manete to może bogatsza mieszanka uszczelniła by nieco cylek.. alr to tylko moje gdybanie.tak czy owak kompresja poniżej krytyki.mimo to motocykl odpala co mnie dziwi Very Happy.planuje wymienić pompę oleju stara była zmechacona wiórami z resztek pierścieni itp. wyczyściłem ale liczyłem się z tym ze czeka mnie jej wymiana. pierścienie tłokowe szukam może znajdę idealne czekam na odpowiedz z intercars'u o dostępności i wymiarach.oraz uszczelniacze zaworowe mam nadzieje ze znajdę coś w normalnej cenie bo 10zł za kawałek simmering'u wartości 20gr to za dużo Smile
griba
PostWysłany: Pon 0:42, 12 Mar 2012   Temat postu: Full.

Hejka!

Refleksja po czasie, głupie, ale > czy odkręciłeś na full manetkę przy pomiarze?

Pozdrawiam,
Griba
david.1606
PostWysłany: Wto 13:40, 28 Lut 2012   Temat postu:

Znajomy poradził mi wczoraj zebym zrobił test olejowy i wykluczył czy to pierscienie czy zawory,niestety dzis snieg nas zaskoczył i musiałem z buta do roboty iśc Smile
david.1606
PostWysłany: Pon 20:06, 27 Lut 2012   Temat postu:

robewa01 przyglądałem sie korbą i tłoką z bmw najbardziej podchodzą z bmw-e30 z tym ze skok 2mm wyższy znów w innym pasującym z bmw 2 niższy. jeśli możesz to napisz coś więcej ta temat tych przeróbek Smile
david.1606
PostWysłany: Nie 21:33, 26 Lut 2012   Temat postu:

Zawory tez podejrzewam,ale aż taki spadek 6 i 8 z 11-13 to za dużo. a nowe pierścienie to zawsze nowe Smile>dzięki za info zaraz oblukam temat Flinster"a
Poza tym spalanie oleju,albo pierścień olejowy albo uszczelniacz zaworu.
griba
PostWysłany: Nie 20:33, 26 Lut 2012   Temat postu: Pierścienie?

Hejka!

David, jesteś pewien że to pierścienie? A może źle dotarte zawory?
Po wlaniu oleju coś się zmienia?

Flinster znalazł źródło dorabianych pierścieni. W jego wątku jest info.

Pozdrawiam,
Griba
david.1606
PostWysłany: Nie 19:14, 26 Lut 2012   Temat postu:

Teraz jak przemyślałem ten mix z BMW zastanawiam sie jak wygląda sprawa wywarzania wału,inna masa korby i tłoka. nie czujesz jakiś dziwnych pozytywnych wibracji ? ;D

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group