Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 19:41, 15 Kwi 2012   Temat postu:

Jaroo ja rozumiem że cieknie na łączeniu karterów i pokrywy w twoich opisów. Jeśli tak jest wystarczy nowa uszczelka (drobnica jeśli chodzi o koszta) bądź zrobić uszczelkę z silikonu wysokotemperaturowego ale należy w takim wypadku pamiętać by była cieniutka warstwa silikonu bo przy dokręceniu grubszej warstwy może mocno wyłazić i o ile na zewnątrz to nie problem bo się przytnie to wewnątrz może być ogromny problem po oderwaniu się wystającego kawałka który zatka przewód olejowy. Jeśli nie jesteś pewien co do ilości nakładanego silikonu weź kup uszczelkę jak pisałem nie są to duże koszta.
góri
PostWysłany: Nie 15:24, 15 Kwi 2012   Temat postu:

Ja u siebie polerowałem pastą do polerowania alu/chromu specjalna odmiana "tempa". Możesz spróbować drobną pastą do docierana zaworów ale wtedy zostaną drobne rysy. Zabezpieczyć wszystko można bezbarwnym lakierem
jaroo_oo
PostWysłany: Nie 13:47, 15 Kwi 2012   Temat postu: wyciek

proszę o podpowiedzi jak to ugryźć.
Jeżeli nie spod dźwigni to skąd?
Proszę o podpowiedź czym zakonserwować polerowane aluminium (uchwyt pasażera), bo lakier wyblakł i są wżery a chciałbym go wypolerować na błysk. Pozdrawiam.
jaroo_oo
PostWysłany: Nie 13:42, 15 Kwi 2012   Temat postu: wyciek spod lewego dekla

Witam ponownie. Po bliższych oględzinach okazuje się, że olej wycieka spod lewego dekla (przednia część na ok 2/3 wysokości). Cieknie dość mocno (po wytarciu i odpaleniu silnika po chwili jest wyciek). Dekla jeszcze nie ściągałem więc nie wiem co jest pod spodem i skąd to leci. Shocked
dis
PostWysłany: Sob 22:09, 14 Kwi 2012   Temat postu:

Ja kupiłem simering właśnie o średnicy wewnętrzne 12mm i już po roku musiałem go zmieniać bo kolejny raz był przeciek obecnie założyłem o 1mm mniejszy (lepiej dociska wałek) czyli 11mm i zobaczymy jak będzie teraz sprawa wyglądać. Reszta wymiarów taka sama. Zresztą na simmeringu jest napisany wymiar.
Stefan podał opis bez spuszczania oleju jednak jeśli masz do wymiany olej i filtry możesz postępować tak jak Stefan pisze lecz bez kładzenia moto zamiast czego spuszczasz olej korkiem pod silnikiem. Przy wymianie oleju wyczyść też smok czyli filtr siateczkowy znajdujący sie również od spodu silnika z tym że pod pokrywką przykręcaną na 4 śruby. Na siateczce osadzają się opiłki i większe fragmenty wytartego metalu z silnika.
Ikis
PostWysłany: Sob 20:54, 14 Kwi 2012   Temat postu:

Uszczelniacz 12x22x9mm (wg katalogu) cena ok 4 zł
skorat
PostWysłany: Sob 16:12, 14 Kwi 2012   Temat postu: Cześć Jaroo

Maiłem podobny problem: miałem wyciek i też wydawało mi się, że leje spod dźwigni. Okazało się jednak, że jest to wyciek z czujnika biegu jałowego (luzu). Jeżeli jednak okaże się, że problem jest w dźwigni to kolega (posiadacz intruza) polecił mi fajną stronę. Rozpiska częśći i wszystko można zamówić. On sam zamawiał i jest bardzo zadowolony. Oto ta strona:
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego.
STEFAN
PostWysłany: Sob 15:45, 14 Kwi 2012   Temat postu: Re: wyciek spod dźwigni zmiany biegów

jaroo_oo napisał:
Witam. Kupiłem Vx w stanie trochę zaniedbanym i planuje się za niego wziąć ale że jest to mój pierwszy motocykl to z mechaniki jestem noga. Wiem że do wymiany filtry, olej, płyny. (a co później?). Na razie zauważyłem wyciek oleju z pod lewego dekla. nie jestem pewien ale chyba przepuszcza uszczelnienie dźwigni zmiany biegów. Nie wiem jak się do tego zabrać, nie znalazłem żadnych zdjęć, rysunków itp. Znalazłem na necie katlaog części(chudzik) ale jest zabezpieczony hasłem, i nie wiem co będzie potrzebne. Kolejny problem to troche dymi, ale jak powymieniam filtry to może regulacja coś pomoże. Proszę o pomoc w temacie wycieku. Pozdrawiam.



Wymiana uszczelnienia dźwigni zmiany biegów.

Skręcamy kierownicę maksymalnie w lewo.

Przechylamy moto na prawą stronę i koniec kierownicy opieramy na krześle lub jakimś taborecie.

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/29.htm

Wykręcamy śrubę nr. 42.

Zsuwamy z wałka zmiany biegów nr.27 zacisk nr.38.

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/12.htm

Odkręcamy wszystkie śruby mocujące pokrywę nr.10.

Delikatnie ściągamy odkręcona pokrywę i od strony wewnętrznej tej pokrywy wybijamy uszczelniacz pokazany na pierwszym rysunku oznaczony nr.31.

Można wymienić również uszczelkę papierową pod pokrywą oznaczoną nr. 11 i pokazaną na drugim rysunku.

Całość składamy w odwrotnej kolejności .



Pozdrawiam Stefan
jaroo_oo
PostWysłany: Sob 14:34, 14 Kwi 2012   Temat postu: wyciek spod dźwigni zmiany biegów

Witam. Kupiłem Vx w stanie trochę zaniedbanym i planuje się za niego wziąć ale że jest to mój pierwszy motocykl to z mechaniki jestem noga. Wiem że do wymiany filtry, olej, płyny. (a co później?). Na razie zauważyłem wyciek oleju z pod lewego dekla. nie jestem pewien ale chyba przepuszcza uszczelnienie dźwigni zmiany biegów. Nie wiem jak się do tego zabrać, nie znalazłem żadnych zdjęć, rysunków itp. Znalazłem na necie katlaog części(chudzik) ale jest zabezpieczony hasłem, i nie wiem co będzie potrzebne. Kolejny problem to troche dymi, ale jak powymieniam filtry to może regulacja coś pomoże. Proszę o pomoc w temacie wycieku. Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group