Autor Wiadomość
MarcinJ
PostWysłany: Pon 7:35, 23 Maj 2022   Temat postu:

Stopkę mam już zablokowaną i nic to nie dało, jeśli chodzi o kolanko to faktycznie jest obrucone ku dołowi. Jak tylko będę miał dzisiaj chwilę to ustawie tak jak piszesz i sprawdzę czy jedzie
dis
PostWysłany: Nie 23:10, 22 Maj 2022   Temat postu:

Jak podczas jazdy przy ok 5000 dławi i dusi to obróć kolanko na tylnym filtrze powietrza do tyłu i ku górze lub jeśli całkiem odcina zapłon sprawdź czy nie ma luzów na stopce bocznej. Dociągnij i zablokuj na stale stopkę boczną by czujnik był cały czas wciśnięty i wtedy sprawdź bo często czujnik jest przyczyną.
MarcinJ
PostWysłany: Nie 19:04, 22 Maj 2022   Temat postu:

Cześć, trochę od grzeję kotleta. Mam problem z odcinajacym tylnym cylindrem przy wyższych obrotach, tak powyżej 5 tyś, na wolnych chodzi naprawdę ładnie ale czuć że tylny cylinder wolniej sie rozgrzewa. Paliwo wykluczam, gazniki po pełnym serwisie, nowe fajki, przewody WN, cewki przekładane, wszystkie podciśnienia sprawdzone, nowe wężyki paliwowe, pompa paliwa sprawdzona. Obstawiam moduł zapłonowy, czy jest na forum ktoś z okolic Zielonej Góry, woj. Lubuskie. żeby przepiąć moduły na krótką przejażdżkę?
Gregor
PostWysłany: Pią 9:18, 08 Mar 2013   Temat postu:

Problem leży po stronie zapłonu, nie paliwa. Zastanawiam się nad trzema rzeczami:
1. Jak bardzo moduły są awaryjne?
2. Czy możliwe jest że kable lub cewki WN zakłucają np sygnał dochodzący z czujnika do modułu?
3. Może nie chodzi o obciążenie, tylko np drgania podczas jazdy powyżej 4,5 / 5 tys i jakiś kabel dostaje przebicia, np od stopki bocznej?
griba
PostWysłany: Czw 23:33, 07 Mar 2013   Temat postu: Paliwo

Jak pod obciążeniem nie daje rady to może coś z paliwem.

Za mała wydajność pompy = uszkodzona membrana lub słabe podciśnienie?

Pozdrawiam,
Griba
Gregor
PostWysłany: Czw 22:58, 07 Mar 2013   Temat postu:

A jest na forum ktoś z mazowieckiego??? Szkoda że nie ma jakiejś mapki, gdzie wszyscy mogliby wrzucać swoje lokalizacje Smile
Fajki i świece wydają się być ok. Dziwne jest tylko to, że dzieje się tak tylko podczas jazdy, na pusto jest ok.
griba
PostWysłany: Czw 20:06, 07 Mar 2013   Temat postu: WN

Przewody WN i fajki oraz świece są ok?

Pozdrawiam.
Griba
dis
PostWysłany: Czw 19:56, 07 Mar 2013   Temat postu:

Gregor znajdź kogoś w okolicy i pożycz sprawny moduł by sprawdzić i go ewentualnie wykluczyć. Ja ostatnio użyczałem swój Baltonie i też sprawdzaliśmy czy jest ok.
Gregor
PostWysłany: Czw 17:23, 07 Mar 2013   Temat postu:

No to odświerzam Smile VX trafił jednak do warsztatu na regulację gaźników, jednak nic to nie dało, cały czas łapie zawiechę od 4,5 - 5 tyś. pod obciążeniem.
Mechanik obstawia na moduł, że przy takiej częstotliwości impulsów coś krzaczy, ale pewności nie ma. Co myślicie?
jumadawid
PostWysłany: Nie 7:25, 06 Maj 2012   Temat postu: Foty modulu

Jak wskazuje temat pod tym linkiem kryje sie fota odmotokiko https://picasaweb.google.com/Motokiko/Vx800#5738754278368046802

Image

Jeśli link komuś nie działa to tu jest poprawny:
https://picasaweb.google.com/Motokiko/Vx800
griba
PostWysłany: Sob 12:00, 05 Maj 2012   Temat postu: Moduł.

Wyślij mi mail na priv. Podam swój - podeślesz fotkę i obczaimy co masz sprawdzić i wymienić.

Pozdrawiam,
Griba
Motokiko
PostWysłany: Pią 20:40, 04 Maj 2012   Temat postu:

Witam
Suzuki jumy stoi u mnie. Mam fotkę modułu rozebranego. Ten schemat posiadam ale nie jestem na tyle biegły żeby skumać ten moduł Evil or Very Mad
Oto fotka:
[img][/img]
(zdjęcie pojawi się tu niebawem, niestety mój net zbytnio zamula i nie mogę załadować fotki)

Wg mnie coś jest nie tak z modułem. Na włączonym zapłonie po odpięciu cewek i wpięciu tam miernika na "dobrym" baniaku nie ma napięcia, pojawia się dopiero gdy kręcę rozrusznikiem. Na "zepsutym" jest cały czas. Prosiłbym o dokładne opisanie co przelutować na module i parametry elementów które muszę kupić. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić i jak to proszę pisać.

Pozdrawiam
Motokiko
griba
PostWysłany: Śro 17:11, 02 Maj 2012   Temat postu: Tranzystor mocy.

Hej!

Jumadawid - na cewce cały czas ma być plus, a moduł daje minusy na podstawie sygnałów z czujnika przy alternatorze.

Być może walnął tranzystor, przez który moduł steruje cewką. Jeżeli moduł był regenerowany może był on już wymieniany.

Rozbierz moduł i zobacz co tam masz. Zrób zdjęcia i zapodaj. Może wystarczy wymienić ten tranzystor. Spróbuję podpowiedzieć co wstawić i jak podłączyć jak podasz co masz tam teraz.

Schemat masz tutaj > http://www.vx800.net/man_eng/07_Electrical%20system.pdf s. 7-5.

Widać tranzystory, które sterują cewkami.

Pozdrawiam,
Griba
dis
PostWysłany: Nie 21:50, 29 Kwi 2012   Temat postu:

Ja niestety jestem za daleko by to sprawdzić.
jumadawid
PostWysłany: Nie 15:43, 29 Kwi 2012   Temat postu:

No to jak Panowie wpadl komus do glowy jakis pomysl jeszcze jak ten pomysl ugrysc ?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group