Autor Wiadomość
MarkuS
PostWysłany: Czw 17:49, 08 Paź 2015   Temat postu:

wszystko śmiga jak należny jeszcze raz podziękował i LwG
MarkuS
PostWysłany: Pon 19:44, 28 Wrz 2015   Temat postu:

podziękował serdecznie no to tylko ponownie wyciągnąć rozkręcić ustereczkę naprawić złożyć i jazda he he pozdrawiam Very Happy
STEFAN
PostWysłany: Pon 19:33, 28 Wrz 2015   Temat postu:

MarkuS napisał:
Witam serdecznie po (krótkiej) przerwie he he intruz zagadał ale coś narozrabiałem mianowicie na biegu jałowym słychać zębatkę jak ociera zębami 1-nka wchodzi ciężko ale bez zgrzytów później 2 i 3 tez normalnie ale jak wbije 4 i 5 to tak samo zgrzyta jak na luzie mam pytanie czy ktoś posiada może szkic rys poglądowy kolejności zębatek i podkładek skrzyni biegów ?? mam przeczucie ze tam coś porypałem jak jeden nieogar podniósł mi karter ze skrzynia i wypadła zębatka i podkładka być może popierdzieliłem kolejność a może brakuje mi jeszcze jednej podkładki (brak wiedzy to porażka )pozdrawiam serdecznie Evil or Very Mad



Witam.

Tu masz całą przekładnie: http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/54.htm

oraz mechanizm sterujący przekładnią : http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/29.htm


Pozdrawiam Stefan
MarkuS
PostWysłany: Pon 16:34, 28 Wrz 2015   Temat postu:

Witam serdecznie po (krótkiej) przerwie he he intruz zagadał ale coś narozrabiałem mianowicie na biegu jałowym słychać zębatkę jak ociera zębami 1-nka wchodzi ciężko ale bez zgrzytów później 2 i 3 tez normalnie ale jak wbije 4 i 5 to tak samo zgrzyta jak na luzie mam pytanie czy ktoś posiada może szkic rys poglądowy kolejności zębatek i podkładek skrzyni biegów ?? mam przeczucie ze tam coś porypałem jak jeden nieogar podniósł mi karter ze skrzynia i wypadła zębatka i podkładka być może popierdzieliłem kolejność a może brakuje mi jeszcze jednej podkładki (brak wiedzy to porażka )pozdrawiam serdecznie Evil or Very Mad
griba
PostWysłany: Czw 18:38, 06 Lis 2014   Temat postu: Ok

Ok, fajnie.

Chodź myślę, że system serwisowy Suzuki się nie myli, to dla świętego spokoju przed założeniem sprawdź nr na wale i korbach (czy zgodne z dobranymi panewkami).

Powodzenia w montażu,
pozdrawiam,
Griba
MarkuS
PostWysłany: Czw 18:24, 06 Lis 2014   Temat postu:

hejka tak jak mówiłeś panewki w serwisie suzuki i po sprawie ( tam krótkie 2 pytania nr ramy i kolor na panewkach i już wiedza o moto prawie wszystko nawet jakiego koloru jest motocykl) maja przyjść w przyszłym tygodniu (przesyłka) tak wiec może jeszcze zdążę przed zimą polatać dziękówka za pomoc bo już miałem ze stanów zamawiać pozdrawiam serdecznie Very Happy
griba
PostWysłany: Sob 11:13, 01 Lis 2014   Temat postu: Pomoc ;)

Ok spoko, jak coś będziesz potrzebował to pytaj - postaram się pomóc.
MarkuS
PostWysłany: Czw 9:39, 30 Paź 2014   Temat postu:

ok będę działać jak nie ogarnę a na pewno tak będzie to dam znać dzięki za pomoc pozdrawiam
griba
PostWysłany: Czw 0:37, 30 Paź 2014   Temat postu: Serwis Suzuki

Panewki kupiłem w serwisie Suzuki (w moim przypadku w Gdyni).

Nie było problemu, tylko musisz ustalić jaki wymiar panewek potrzebny jest do Twojego wału i korb. Gdyby coś to opis i foto znajdziesz w moich postach.

O pomoc możesz też pytać Wieńka z forum Intrudera - podejrzewam, że on wie wszystko na temat VS 800. Wink
MarkuS
PostWysłany: Czw 0:24, 30 Paź 2014   Temat postu:

witam mam pytanie gdzie zakupiłeś te panewki korbowodu i walu ja mam podobny problem ale z silnikiem vs 800 pozdrawiam serdecznie
góri
PostWysłany: Wto 13:29, 22 Maj 2012   Temat postu:

<bijepok> Very Happy
griba
PostWysłany: Pon 13:29, 21 Maj 2012   Temat postu: Składanie silnika

Witam!

Teraz już mogę to zamieścić, bo dojechałem na zlot i wróciłem. Wink
Od montażu i uruchomienia (wtorek 15.05) zrobione 1616 km.
W porównaniu do innych na zlocie to mój VX chodzi (na razie) dość cicho.

Może komuś się przyda - składanie silnika z opisem > Wymiana panewek korbowodowych. Część 3 - składanie i montaż silnika w ramie
griba
PostWysłany: Pon 23:25, 07 Maj 2012   Temat postu: Wał, korby i panewki

Kilka fotek wału, korb i panewek z opisem sposobu identyfikacji tych części > Wymiana panewek korbowodowych. Część 2 – identyfikacja panewek na podstawie oznaczeń korb i wału
griba
PostWysłany: Śro 16:51, 02 Maj 2012   Temat postu: Dalsze dywagacje

Ok, dzięki za odpowiedzi.

Trochę zabawy z google i jestem już nieco mądrzejszy niż rano.

Nowa panewka główna wygląda tak...

Image

To co wziąłem za pęknięcie to wyłażący spod "miedzianej" warstwy zamek (łączenie).

Spróbuje w poniedziałek podjechać gdzieś na pomiary. Może jednak dadzą radę główne panewki. Wtedy zostaną "tylko" korbowodowe do wymiany.
dis
PostWysłany: Śro 16:37, 02 Maj 2012   Temat postu:

loctite też posiada kleje do połączeń gwintowanych i nawet chyba ma 3 "siły" na bank 2.
ad.1 nie pomogę bo nie zagłębiałem się w to
ad.2 uszczelki powinny być dobre gdyż nie rozdzielałeś ich i siły nacisku w nich również nie zmieniałeś
ad.3 tak jak piszesz serwisówka podaje przesunięcie zamków o 120 stopni. Ciężko jest tak na prawdę obrócić pierścień ściśnięty w cylindrze więc może przy wysuwaniu się obróciły bądź ktoś złożył nie z takim, przesunięciem. Ustawił bym przesunięcie jak w serwisówce
ad.4 w japońcach między połówkami z tego co mi wiadomo nie stosowało się silikonu gdyż obie są dobrze spasowane i dokręcone jak trzeba nie powinny ciec. Nie mniej bardzo cieniutka warstwa czarnego wysokotemperaturowego silikonu nie zaszkodzi lecz pamiętaj bardzo mało go jak kartka papieru max.
ad.5 możliwe że są kleje o 2 różnych siłach, nie mniej nie ma się chyba co szczypać i wybrać do wszystkich średni tylko by wytrzymał te 150 stopni.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group