Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Pią 12:42, 04 Maj 2012   Temat postu: Świece NGK.

Dla równowagi > kilkakrotnie zalałem NGK - nigdy mi nie padła. Zawsze starczyło wyczyścić druciakiem.

Pozdrawiam,
Griba
dis
PostWysłany: Czw 20:41, 03 Maj 2012   Temat postu:

Ja też zmieniłem na denso i do NGK nie powrócę no chyba że w awaryjnej sytuacji.
Ikis
PostWysłany: Czw 20:34, 03 Maj 2012   Temat postu:

Dlatego zmieniłem na DENSO X24EPR-U9
dis
PostWysłany: Czw 19:23, 03 Maj 2012   Temat postu:

Mi padała tylka świeca głównie przy odpalaniu i wynne było ssanie które się nie wyciągało odpowiednio a przez to świeca była zalewana i padała. NGK w naszych maszynach mają to do siebie, że szybko padają jak się je zaleje. Skoryguj trochę skład mieszanki (mniej paliwa) i sprawdź czy ssanie działa prawidłowo.
tyger
PostWysłany: Czw 13:38, 03 Maj 2012   Temat postu:

Witam ja mam to samo raz łapie na przedni gar a raz nie. Z tym że u mnie jeszcze po kilku dniowym postoju raz na jakiś czas mam mokrą świecę a raz nie. Tak jak koledzy piszą napewno gaźnikdo sprawdzenia i regulacji.
Ikis
PostWysłany: Czw 13:27, 03 Maj 2012   Temat postu:

1. Działanie świecy sprawdzasz zdejmując fajkę?
2. Działnie cylindrów spradź ręcznie uchylając przepustnice ale przy samym gaźniku.

Do czego zmierzam, ja zanim doszedłem do ładu z gaźnikiem wymieniłem ze 4 świece a winny był o-ring na zaworze pływakowym. Dlatego interesuje mnie sposób diagnozowania świecy. Zamieniałeś je miejscami?
Motórzysta
PostWysłany: Czw 12:01, 03 Maj 2012   Temat postu:

silnik chodzi jak igła, dodaje gazu równomiernie, na słuch nie da się zweryfikować nieprawidłowości.
świeca jest cała czarna z izolatorem (irydem, chyba dobrze piszę ? )
Jak odpalam na ssaniu to pierwsze włącza sie tylny gar a potem drugi.

Po przeczyszczeniu świecy nie ma iskry.
Ten gaźnik to rzeczywiście może byc niedoregulowany, kolor swiec pownien byc raczej taki sam
Ikis
PostWysłany: Czw 11:45, 03 Maj 2012   Temat postu:

a silnik pracuje jak trzeba czy wolne obroty wariują? no i sprawdź czy oba gary reagują na dodanie gazu przy samym gaźniku.... coś czuję że masz to co ja czyli gaźnik do "naprawy" Smile
griba
PostWysłany: Czw 11:11, 03 Maj 2012   Temat postu: Świeca.

Hej!

Wyczyść uszkodzoną świecę szczotką drucianą i spróbuj czy będzie działać.

Czy chodzi Ci o to, że czarny jest izolator świecy, czy że jest pokryta sadzą?

Tak czy inaczej to wskazywałoby na problemy z mieszanką, czyli gaźnik do sprawdzenia i regulacji.

Pozdr,
Griba
Motórzysta
PostWysłany: Czw 10:51, 03 Maj 2012   Temat postu: Psuje się świeca

Witajcie.
Moja Suzi ma taką przypadłość, że co jakiś czas świeca traci iskrę na amen i muszę nową kupić. dzieje się to w przednim cylindrze. Tydzień temu zrobiłem na niej 450 km i było wszystko bez zarzutu. pare dni po wyprawie odpaliłem motocykl i dobrze chodził, a po południu już na jeden garnek z powodu braku iskry.
Dodam, że uszkodzona świeca jest czarna, a ta prawidłowa ma kolor czarny i przebarwia sie na kolor kawy z mlekiem.
Może to wina ssania, albo cewki, albo jakis impulsator czy coś ?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group