Autor |
Wiadomość |
griba
 |
Wysłany:
Pon 19:50, 17 Wrz 2012 Temat postu: Linki byc może zablokowane. |
|
Hej, Tyger!
Dobrze kombinujesz, może linka gazu lub ssania się zacięła.
Zobacz czy przepustnice się cofają.
Pozdrowienia,
Griba |
|
 |
tyger
 |
Wysłany:
Pon 11:17, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Kręcenie owyymi śrubami nic nie pomaga obroty nie spadaja. Miałem ustawione na 1300 a teraz podniosły się na 2000 tyś. Być może ze linka sie gdzies zblokował. A z tego co wyczytałem to ruszanie tych srub napewno ma znaczenie dla synchro nawet ściągnięcie i założenie baku moż mieć wpływ na rozlegulowanie gaziorów |
|
 |
Ikis
 |
Wysłany:
Pon 8:45, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Pisząc "śrubki" miałem na myśli śrubę D ze strony 143 serwisówki i śrubę regulacyjną przy manetce. Wg mnie ruszanie tychże nie ma wpływu na synchronizację gaźników. jedyne manewrowanie śrubą "a" (str 143) ma na nią wpływ. Ps u mnie broblemy z obrotami wystepowały przy zalewaniu gaźnika przez nieszczelny zawór iglicowy. |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Nie 22:03, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Niestety kręcąc śrubkami o których mowa powyżej można pozbyć się synchro ale tyger przecież to się szybko robi.
Jeśli to nie śruby to opisz coś więcej o tych obrotach czy nagle się pojawiły i jak silnik pracuje. |
|
 |
Ikis
 |
Wysłany:
Nie 13:37, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
odkręcić śrubę do tego służącą...?
sprawdzić linkę gazu?
itd bo za mało opisałeś by coś wywnioskować |
|
 |
tyger
 |
Wysłany:
Nie 8:50, 16 Wrz 2012 Temat postu: Za wysokie obroty |
|
jak w temacie co zrobić żeby nierozpierdzielić synchro ??????? |
|
 |