Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Pon 19:50, 17 Wrz 2012   Temat postu: Linki byc może zablokowane.

Hej, Tyger!

Dobrze kombinujesz, może linka gazu lub ssania się zacięła.

Zobacz czy przepustnice się cofają.

Pozdrowienia,
Griba
tyger
PostWysłany: Pon 11:17, 17 Wrz 2012   Temat postu:

Kręcenie owyymi śrubami nic nie pomaga obroty nie spadaja. Miałem ustawione na 1300 a teraz podniosły się na 2000 tyś. Być może ze linka sie gdzies zblokował. A z tego co wyczytałem to ruszanie tych srub napewno ma znaczenie dla synchro nawet ściągnięcie i założenie baku moż mieć wpływ na rozlegulowanie gaziorów
Ikis
PostWysłany: Pon 8:45, 17 Wrz 2012   Temat postu:

Pisząc "śrubki" miałem na myśli śrubę D ze strony 143 serwisówki i śrubę regulacyjną przy manetce. Wg mnie ruszanie tychże nie ma wpływu na synchronizację gaźników. jedyne manewrowanie śrubą "a" (str 143) ma na nią wpływ. Ps u mnie broblemy z obrotami wystepowały przy zalewaniu gaźnika przez nieszczelny zawór iglicowy.
dis
PostWysłany: Nie 22:03, 16 Wrz 2012   Temat postu:

Niestety kręcąc śrubkami o których mowa powyżej można pozbyć się synchro ale tyger przecież to się szybko robi.
Jeśli to nie śruby to opisz coś więcej o tych obrotach czy nagle się pojawiły i jak silnik pracuje.
Ikis
PostWysłany: Nie 13:37, 16 Wrz 2012   Temat postu:

odkręcić śrubę do tego służącą...?
sprawdzić linkę gazu?
itd bo za mało opisałeś by coś wywnioskować
tyger
PostWysłany: Nie 8:50, 16 Wrz 2012   Temat postu: Za wysokie obroty

jak w temacie co zrobić żeby nierozpierdzielić synchro ???????

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group