Autor |
Wiadomość |
wiktor
|
Wysłany:
Wto 22:16, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ja dzisiaj dopasowałem taki o-ring pod pokrywkę i kosztowało to 1 zł zobaczymy jak będzie z wytrzymałością.
Niestety nie pamiętam jaki wymiar 2,5 lub 3x80 mm |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 22:10, 19 Mar 2013 Temat postu: Cena z kosmosu! |
|
Rozumiem. Jednak muszę dodać, że cena za taką gumkę to parszywe zdzierstwo!
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
wiecho
|
Wysłany:
Wto 22:05, 19 Mar 2013 Temat postu: |
|
Koledzy postanowilem jednak kupic uszczelke pod dekiel filtra siatkowego orginal 45 zl drogo ,ale jak juz wczesniej wspomnialem mialem przygode z seatem.Gorne dekle rozumiem mozna kombinowac ,ale dol nie ma zartow spuszczanie oleju itp. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Śro 11:47, 13 Mar 2013 Temat postu: Oring cd. |
|
Najlepiej jechać do punktu z klapką na wzór.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 23:15, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
Też polecam oringi - sprawdzone na własnym przykładzie z tym, że tak jak pisze Griba trzeba dobrać odpowiednią średnicę całego oringu i jego grubość (jak weźmiemy za cienki to nie będzie dobrego uszczelnienia) |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 22:51, 12 Mar 2013 Temat postu: Oring |
|
Co do oringu to myślę, że można jednak zaryzykować zamiennik.
Trzeba tylko dobrać odpowiedni rozmiar.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
wiecho
|
Wysłany:
Wto 22:31, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
Griba dzieki za zdjecia ,doyczace tego filtra siatkwego. Ciekaw jeste czy mozna dostac ta uszczelke orginalna.Bo mam tochu mieszane uczucia odnosnie oringow .Kiedys zastosowalem w swoim seacie przy chlodnicy oleju zastemczy i okazalo sie ze, po miesiacu wycieki i to dosyc spore.Orginal kosztowal okolo 15 zl i jest super.Co do samego filtra siatkowego to jutro rozkrecam i zobaczymy ,jakie cuda sie znajda w oleju.Moje moto jest z 96 r 48ty km silnik chodzi super .Bardzo pomogly mi zdjecia,bo tak naprawde nie zastanawialem sie gdzie ten filtr sie znajduje.O postepach wymiany napisze |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 1:09, 12 Mar 2013 Temat postu: Jak nie ubrudzić się zmieniając olej i wyczyścić filtr smoka |
|
O wymianie oleju już chyba wszystko zostało napisane http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/wymiana-oleju,1362.html
Pokazuję małą optymalizację procesu przy zastosowaniu plastikowej butelki.
Ponieważ temat siatkowego filtru oleju i jego lokalizacji co jakiś czas odżywa na forum, daję też zdjęcia ukazujące jego konstrukcję i położenie.
Zdjęcia z krótkim opisem Jak nie ubrudzić się zmieniając olej i wyczyścić filtr smoka
Informacja uzupełniająca od Mańka (dzięki!) poniżej.
Maniek napisał: |
Oring uszczelniający pokrywkę filtra siatkowego ma wymiar 80x3, a miedziana podkładka pod korek spustowy średnicę 12 mm.
|
Tym, którzy jeszcze tego nie zrobili, życzę udanej wymiany oleju przed sezonem . |
|
|