Autor Wiadomość
MAX
PostWysłany: Wto 18:24, 28 Paź 2014   Temat postu:

na pewmo trzeba będzie zaślepić bo będzie ciągnąć lewe powietrze
dis
PostWysłany: Wto 16:50, 28 Paź 2014   Temat postu:

Te elementy w gaźnikach pewnie będziesz musiał czymś zatkać, bo z tego co kojarzę to normalnie nie ma tam żadnych przyłączy.
MAX
PostWysłany: Nie 19:38, 26 Paź 2014   Temat postu:

jutro rozbiorę wszystko i popatrze jak idą te przewody i spróbuje to całkowicie wyrzucić.

rozebrałem dzis to i te przewody nie mają styczności ani z podciśnieniem ani z zasilaniem paliwa.
http://www.gg.pl/dysk/ui-Gn_a3jLnguy-Gn_a3P7g/06.gif
przewód 7 to jest u mnie przelewowy idzie do baku i jak za duzo sie zatankuje to leci paliwo do tego kanistra
przewód 17 idzie do gazników jest rozdzielany tym 19 a do gaznika tylnego wchodzi tutaj http://www.gg.pl/dysk/P3Un3LWIxkbgPnUn3LWIdUc/DSCF0013.jpg a do przedniego tutaj http://www.gg.pl/dysk/oYzY64rmh5DgoIzY64rmNJE/DSCF0016.jpg
a przewod 8a wchodzi spowrotem do zbiornika http://www.gg.pl/dysk/2ERzR-iSnTfg2URzR-iSLjY/bak%20vx.BMP
dis
PostWysłany: Nie 18:58, 26 Paź 2014   Temat postu:

Ten element z tego co opisywane jest w necie to podobno opcja więc chyba nie trzeba się nią martwić. Jak zmienisz zbiornik nie podłączaj po prostu tego a resztę podłącz jak normalnie idzie i powinno wszystko działać jak należy.
MAX
PostWysłany: Nie 13:19, 26 Paź 2014   Temat postu:

Witam odświeżę temat, czy da sie całkowicie usunąć ten element, bo chciałem wymienić bak u mnie pod bakiem po drugiej stronie jak kranik są dwa króćce jeden od przelewu a drugi idzie do tego kanistera a w zakupionym zbiorniku jest tylko jeden od przelewu. http://www.gg.pl/dysk/2ERzR-iSnTfg2URzR-iSLjY/bak%20vx.BMP
czy po ominięciu go i podłączeniu tak jak mają wesje europejskie wszystko będzie ok.
I do czego to służy i jakie ma ono zadanie to ustrojstwo http://www.gg.pl/dysk/ui-Gn_a3jLnguy-Gn_a3P7g/06.gif
katoga64
PostWysłany: Śro 15:44, 03 Kwi 2013   Temat postu:

Panowie cale to urzadzenie jest raczej do podcisnienia bo wcale do tego nie dochodzi paliwo tak jak napisal mi Dis jest co cos w rodzaju wspomagania do wytwarzania podcisnienia w gaznikach Tak mi sie wydaje choc Specem od tego nie jestem ale zostawie to tak jak jest na schemacie.
griba
PostWysłany: Wto 13:40, 02 Kwi 2013   Temat postu: Odpowietrzenie zbiornika paliwa

Nie wpadłbym na to, że może to być jakiś dodatkowy rezerwuar paliwa.

A z ciekawości - czy ze zbiornika masz odpowietrzenie wyprowadzone?

Pozdrowienia,
Griba
katoga64
PostWysłany: Nie 18:44, 31 Mar 2013   Temat postu:

Dzieki "Dis" To ze moto jest z USA to wiedzialem ale nie mam pojecia do czego ma sluzyc ten element skoro zostal zamontowany zostawie go jak juz jest .Dzieki za schemat .
dis
PostWysłany: Sob 20:26, 30 Mar 2013   Temat postu:

Masz wersję kalifornijską moto bo tylko one miały ten element!!! http://www.alpha-sports.com/scrz/1992%20VX800/06.gif

Element ten opisany jest jako kanister i moim zdaniem nie jest on wymagany, można by zapewne tradycyjnie podłączyć zbiornik i całą resztę do pompy paliwa a ten element pominąć.

Jeśli chcesz zostawić to 1 do zbiornika paliwa, 17 do gaźnika a 8a to odpowietrzenie. Mam nadzieję, że to pomoże.
katoga64
PostWysłany: Sob 13:23, 30 Mar 2013   Temat postu:

Dzieki pokombinuje zaraz po swietach . Dzieki za rade . Jak zloze to do kupy napisze co i jak.
griba
PostWysłany: Sob 13:15, 30 Mar 2013   Temat postu: Ciekawa sprawa z tą pompą

Hm, rozebrałem ten motor na części i nie kojarzę takiego elementu.

Wygląda to na pompę paliwa - być może ktoś wymienił z innego modelu?
Czy też były jakieś egzemplarze z taką pompą? Dość ładnie wpasowany jest jak widzę w mocowania. Dziwna sprawa.

Jeżeli to pompa paliwa to podejrzewam, że podłączenie przewodu na zdjęciu idzie do gaźnika - czyli bierze podciśnienie, które wymusza ruch membraną pompującą paliwo.

Teraz dwa króćce, które zostały po drugiej stronie.
Zaworki w pompie powinny puszczać tylko w jedną stronę.
Sprawdź, czy jak dmuchniesz w jeden to drugim będzie powietrze szło.
Odwrotnie nie powinno dać się dmuchnąć.

Ten, który wypuszcza przy dmuchaniu powietrze podłącz do gaźnika, drugi do zbiornika.

Daj znać jaki rezultat.

Pozdrawiam,
Griba
katoga64
PostWysłany: Sob 13:14, 30 Mar 2013   Temat postu:

Napewno ale jak go podlaczyc ponownie bo wydarlem go na kacu i nie zapamietalem co gdzie i jak. Tylko trzy przewody a taki problem mam teraz.
góri
PostWysłany: Sob 13:04, 30 Mar 2013   Temat postu:

Może to zbiornik na podtlenek azotu Very Happy
katoga64
PostWysłany: Sob 12:33, 30 Mar 2013   Temat postu: Co to jest

Chodzi mi dokladnie o ten element.


https://plus.google.com/photos/104711596098245832293/albums/5609204246337960785/5861080318539997746?banner=pwa&authkey=CKWioteMxbDWlwE
dis
PostWysłany: Pią 22:47, 29 Mar 2013   Temat postu:

Ten cylindryczny element jak go nazywasz to zapewne pompa paliwowa. Z tych trzech przewodów jeden idzie do gaźnika tylnego z lewej strony gaźnika od dołu, drugi idzie do baku - króciec ku tyłowi zbiornika a trzeci przewód idzie jak dobrze pamiętam do przedniego gaźnika a dokładniej do króćca łączącego gaźnik z cylindrem i tam jest z boku wystający element gdzie podpinamy przewód.
Na obrazku http://www.alpha-sports.com/scrz/1992%20VX800/36.gif widać tą pompę.
Przewód widoczny idzie do gaźnika, z lewej strony króciec bodajże do zbiornika w ten od tyłu do podciśnienia przy przednim gaźniku.
Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi bo dziś piłem trochę przy rozbieraniu silnika i do końca nie jestem pewien Smile


P.s. w dziale zrób to sam w nowych tematach wstawiamy opisy jak wykonać dane czynności - instruktarze i dlatego też przeniosłem ten temat do obecnego działu

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group