Autor Wiadomość
zyski
PostWysłany: Pon 9:59, 17 Cze 2013   Temat postu:

Witam również, Miłego latania Smile
dis
PostWysłany: Nie 17:17, 16 Cze 2013   Temat postu:

Witamy w gronie posiadaczy VXów. Co do zawieszenia to VXy mają dość miękkie - możesz zmienić olej na SAE15 co sprawi, że zawieszenie będzie troszkę lepiej pracowało. Wsunięcie lag w półki zmienia geometrię maszyny a co za tym idzie jej prowadzenie ale powiem, że jeśli wysuwasz lagi do góry to już nie ma co tyłu podnosić.
Alvar4
PostWysłany: Nie 15:12, 16 Cze 2013   Temat postu:

Witam. Stałem się posiadaczem tego wiśniowego VX-a po starszym panu. Motor faktycznie leżał na prawej stronie bo nawet kierownica był trochę podgięta (metrowa rura założona na koniec kierownicy i odrobina siły załatwiła sprawę w 5 minut). Tylna opona jest w miarę (facet kupił używaną) ale przednia jest do wymiany. Nowy akumulator. Silnik ładnie mruczy bez niepokojących dźwięków. Według wstępnych ustaleń jest to wersja 50 konna. Motor wygodny ale wkurza prowadzenie w zakrętach i zbyt miękki przedni widelec. Będziemy w wolnej chwili opuszczać przód na półkach i może podnosić nieco tył na amortyzatorach. Jak na razie jestem zadowolony Smile Motor kupiłem po ciężkich targach za 3800. Pozdrawiam.
sykuś
PostWysłany: Sob 23:26, 11 Maj 2013   Temat postu:

Panowie,
kupiłem tą TDMkę-pogoda dzisiaj mnie nie oszczędziła Sad
Dziękuje Wam bardzo za pomoc, gdyby ktoś kiedyś potrzebował jakieś pomocy lub coś tam, to pikujcie do mnie na adres rsykala@vp.pl
Do zobaczenia na szosie.
Pozdro 4 all
sykuś
PostWysłany: Czw 10:28, 09 Maj 2013   Temat postu:

hej,
dzięki MCTeusz za rady, wykorzystam je na pewno w sobotęSmile
Tylko niestety nie w związku z VXem:( TO moto tak mi się podoba, że hej... Natomiast widzę, że za mało kasy mam na to moto, żeby kupić w dobrym stanie. Pojawiło się moto na forum TDMek-dokładnie forumowa "babcia" za 3900, w którą nic nie trzeba wkładać, jedynie wsiadać i jechać. Jej historia znana (wcześniej w użytkowaniu ich adminstratora więc przekazywana z dobrych rąk do dobrych rąk), a właśnie czegoś takiego poszukiwałem. Jadę w sobotą obejrzeć i jak na miejscu będzie wszystko spoko, to wrócę już na niej do Koluszek. Trochę się nią polata, to będę wiedział czy to właśnie dla mnie motockl. A jak będzie okazja to chętnie bym się spotkał z VXem gdzieś w Łodzi, żeby wsiąść i się przypasować do tej maszyny. Cena dobra za tą TDMe i historia też więc pewnie z ewentualną odsprzedażą nie będzie większych problemów...
Dzięki jeszcze raz, dam znać jak kupię sprzęta.
RS
ivf
PostWysłany: Czw 0:14, 09 Maj 2013   Temat postu:

dis ma rację. bez tablic wszystko się uda jeśli przegląd z zagranicy jest ważny (powiedzmy choć z miesiąc). wtedy odpada koszt przeglądu i czasówki (tej specjalnie do przeglądu). takie jest prawo, jednak podejścia urzędów mogą być rozbieżne

jeśli jednak przegląd nieważny lub moto spoza unii, to obecnie nie obędzie się bez czasowej rejestracji (tylko po to, aby pojechać lub zawieźć moto na przegląd)
mcteusz
PostWysłany: Śro 13:52, 08 Maj 2013   Temat postu:

dis napisał:
Jeżeli nie masz przeglądu to można zawsze podjechać z moto na przyczepce bądź zapchnąć do najbliższej stacji kontroli i też wydadzą papierek.
Niestety jeśli nie masz tablic to już nie... Jeszcze w tamtym roku każda stacja mogła wpisywać w miejscu na numer rejestracyjny "brak tablic". Teraz ten numer nie przechodzi... Przynajmniej u nas, ale widziałem więcej takich wątków w sieci... No chyba, że przeszedłby numer z plastikową/kartonową tablicą...
dis
PostWysłany: Śro 13:40, 08 Maj 2013   Temat postu:

Mcteusz co do kosztów to nie wszystkie są konieczne tzn. czasowa rejestracja i przegląd nie są konieczne jeżeli maszyna ma ważny przegląd z zagranicy. W takim przypadku wbijają termin następnego badania rok od ostatniego badania wykonanego zagranicą. W przypadku aut tak jest to i moto powinno być tak samo. Jeżeli nie masz przeglądu to można zawsze podjechać z moto na przyczepce bądź zapchnąć do najbliższej stacji kontroli i też wydadzą papierek. Ja mam stację ok 1,5km dalej to podjechałem bardzo powoli mniej uczęszczanymi drogami na sam przegląd i prosto do domu.
Jeżeli zależy chłopakom bardzo na cenie zakupu niech odpuszczą np. kufry bo to zawsze kilka stówek a w przyszłości można przecież kupić chociażby najtańszą avine bądź droższe rozwiązania jak będzie kasa.
mcteusz
PostWysłany: Śro 12:04, 08 Maj 2013   Temat postu:

Z mojego krótkiego doświadczenia zwróciłbym uwagę na:
1. Dymienie- na zimno, ciepło, kolor, intensywność
2. Zawieszenie przód oraz tył- ewentualne wycieki z amortyzatorów
3. Możesz się pobawić wszystkimi włącznikami, kierunkami, światłami, klaksonami
4. Stan opon, tarcz hamulcowych
5. Trzeba by wyjechać i zobaczyć czy ciągnie równo w całym zakresie obrotów, czy wszystkie biegi wchodzą tak jak trzeba, bez stuków
6. W jeździe próbnej wyjdzie czy nie ciągnie w żadną stronę, czy dobrze się prowadzi
7. Stan wyposażenia dodatkowego.
8. Ramę przy kierownicy- tu mogą być chyba najlepiej widoczne ewentualne zdarzenia...

Pamiętaj, że moto sprowadzany z zagranicy jest trochę droższy w rejestracji. Ja ostatnio płaciłem tak:
1. Tłumaczenia 180PLN (po 60 od dokumentu)
2. US 70PLN (zależne od kwoty na umowie)
3. Czasowa rejestracja 40PLN (potrzebna by zrobić przegląd, gdy nie ma tablic)
4. Badania techniczne 60PLN
5. Rejestracja stała 200PLN
6. OC (to już w zależności 100-200PLN)

Rozmawiałem swego czasu ze sprzedającym przez telefon i przy dokładniejszym dopytywaniu o stan techniczny niebieskiego zaczął mnie nakierowywać bardziej na czerwonego. Koledzy na forum też zdążyli go odradzić więc bardziej skupiłbym się na tym czerwonym. Niebieskiego możesz obejrzeć dla porównania...
sykuś
PostWysłany: Śro 11:45, 08 Maj 2013   Temat postu:

mam bardzo blisko więc z podjechaniem to nie będzie problemu...
Tylko teraz tak, ja się na tym nie znam ale mogę wziąć aparat i nakręcić filmik z każdym w roli głównej. Jak Wam go podlinkuje, to wyrazicie na podstawie filmu jakąś konstruktywną opinię?
Na co mam zwrócić uwagę filmując oprócz pracy silnika? Coś z kamerować bliżej, dłużej i t.p.
Zapodajcie jakieś uwagi,porady.
Dzięki
mcteusz
PostWysłany: Śro 7:17, 08 Maj 2013   Temat postu:

Sykuś, a te 2 egzemplarze to nie w Twojej miejscowości stoją?
1. http://tablica.pl/oferta/suzuki-vx-800-CID5-ID2pPNT.html#ba9e22796b;r:;s:
2. http://tablica.pl/oferta/okazja-suzuki-vx-800-suzuki-bandit-CID5-ID2w3DT.html#ba9e22796b;r:;s:
Tego pierwszego koledzy z forum radzili odpuścić po osłuchaniu silnika na filmiku, ale drugi jaki jest nie wiadomo. Widziałeś już go? Daleko nie masz...
dis
PostWysłany: Wto 23:48, 07 Maj 2013   Temat postu:

Mi się wydaje że 12 bo on jest nieco większy od największego w komplecie czyli od 10.
wiktor
PostWysłany: Wto 22:55, 07 Maj 2013   Temat postu:

nie pamiętam dokładnie ale 12 lub 14
Czoper
PostWysłany: Wto 22:22, 07 Maj 2013   Temat postu:

a nie wiem, wydawało mi się, że 15 tam jest. Jakoś mi tak w głowie utkwiło...

To jaki tam jest? 13?
dis
PostWysłany: Wto 21:25, 07 Maj 2013   Temat postu:

Powodzenia w szukaniu.

A tak p.s. czoper do czego ci 15 imbus potrzebna przy kole - ośka jest przecież mniejsza

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group