Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Pon 8:39, 03 Cze 2013   Temat postu:

A używek byś nie chciał mimo wszystko? Ja myślę by zmienić u siebie zawiechę i jeżeli wyczaił bym szybko taką jakiej szukam(używkę), to swoją miałbym wolną a uszczelniacze ma ok (zmieniane były), olej do podmianki bo sprężyny bym tylko wziął (mógłbym dać stare w komplecie - charakterystyka liniowa).
jadeMotorem
PostWysłany: Pon 2:02, 03 Cze 2013   Temat postu:

Jednak nic innego mi nie zostaje jak kupno nowych rur za ponad 700 zł + uszczelki + olej i + wymiana. Zakreci sie koło tys bo za jeden lag biara 75 zl.
jadeMotorem
PostWysłany: Śro 18:56, 29 Maj 2013   Temat postu:

W sklepie sie pytałem i sam szukałem po sklepach internetowych to jedna sztuka - zamiennik to koszt 300 zł oczywiście + przesyłka, natomiast jedna oryginalna to koszt 600 zł.
Nie znalazłem nic tańszego, musze koniecznie wymienic na czasie te rury bo juz siadł mi strasznie przód, aż strach jeździć po dziurach.

A z allegro strach kupywać takie części bo na zdięciach nie widać jak to wygląda bo odbija się światło, a wiadomo jak się przedzwoni to oczywiście kazdy bedzie zachwalał swój towar.

Dis jak dyspnujesz jakimś linkiem gdzie można kupić je za 400 zł to możesz wrzucic, z góry dzięki
griba
PostWysłany: Nie 14:00, 26 Maj 2013   Temat postu: Ciężki wybór

Biorąc pod rozwagę solidność "fachowców" w tym kraju istnieje dość duża szansa, że coś spieprzą przy regeneracji. Tego nie robiłem, ale bawie się w różne naprawy i jestem chory jak coś muszę zlecić podwykonawcy - prawie zawsze jest jakiś problem i coś wychodzi nie tak jak miało być. Smile

Jak różnica w cenie mała bierz nowe.

Pozdr,
Griba
dis
PostWysłany: Nie 13:55, 26 Maj 2013   Temat postu:

Po pierwsze same rury to nie koszt 800zł tylko ok 300-400 (sprzedawane w kompletach). Używki można mieć za ok 200zł w dobrym stanie plus ewentualnie uszczelniacze jeśli by ciekły. Wybór należy tak na prawdę do Ciebie.

Jeśli chodzi o piaskowanie to nie wiem czy do takich rzeczy się nadaje gdyż powierzchnia nie zostanie idealnie gładka - piasek może porobić bardzo małe ryski których pokrycie nową warstwą chromu nie zniweluje. Piaskowanie i galwanizacja może wyjść cenowo pomiędzy używkami i nowymi albo nawet blisko cen nowych.

Temat do przemyślenia.

p.s. papier ścierny 500 to i tak sporo jak tylko na usunięcie minimalnych wżerów i też na bank odbiło się to na trwałości i szybszym pojawieniu się nowych wycieków.
jadeMotorem
PostWysłany: Sob 23:23, 25 Maj 2013   Temat postu: Przednie Lagi kupić czy naprawiać ???

Witam. W tamtym sezonie ciekły mi lagi z tego powodu, że byłu już na nich niewielkie dziurki. Przejechałem to na mokro papierem ściernym 500 i pojeździłem do końca sezonu bez wycieków. Teraz na nowo ciekną, nie opłaca mi się robić znowu tego samego. Więc zastanawiam się nad kupnem używek bo nowe rury to koszt jakiś 800 zł + olej + uszczelniacze...
Lub naprawa starych, w jakiej firmie co zajmuje sie piaskowaniem i galwanizacja.

Chciałbym się dowiedzieć co będzie lepsze wymiana na używki czy ponowna galwanizacja i czy już ktoś coś takiego robił? Shocked

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group