Autor Wiadomość
kami
PostWysłany: Pon 16:11, 09 Wrz 2013   Temat postu:

jeżeli ta korozja jest na wylot to znaczy od środka to zardzewiałe będzie też zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych to nie dobrze bo kawałeczki rdzy mogą porobić rys na gładzi lagi i to jest juz duży problem przyczyna tej rdzy to pewnie woda pooglądaj te uszczelniacze czy dobrze dolegają do lagi możesz też je dzwignąć i zobaczyć co sie pod nimi dzieje czy nie ma tam drobinek rdzy
mikeiliman
PostWysłany: Czw 18:47, 05 Wrz 2013   Temat postu:

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
mcteusz
PostWysłany: Czw 9:12, 05 Wrz 2013   Temat postu:

To jest uszczelniacz przeciwpyłowy. Jego funkcja to chronienie właściwego uszczelniacza lagi. Masz go np. w tym zestawie:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIxMDA2OQ==&bid=110358
Wydaje mi się (ale niech inni ocenią), że pokazane przez Ciebie uszkodzenie nie wpływa jakoś specjalnie na jego funkcję. Jak będziesz kiedyś wymieniał olej/uszczelniacze w zawieszeniu- to będziesz musiał wymienić i ten uszczelniacz-kapturek.
Wymiana samego uszczelniacza przeciwpyłowego wiąże się z wysunięciem zawieszenia z półek.
griba
PostWysłany: Czw 9:10, 05 Wrz 2013   Temat postu: Manual

A może zajrzysz tutaj > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/wymiana-uszczelniaczy-i-oleju-w-przednim-zawieszeniu,1919.html?
mikeiliman
PostWysłany: Śro 22:18, 04 Wrz 2013   Temat postu: Lagi i sparciała guma

Hej

Nigdy nie miałem do czynienia z tematem więc z góry wybaczcie nie fachowe słownictwo. Tak więc może prosto zapytam. Co mi się zepsuło i jak to naprawić / wymienić. Ewentualnie co się z tym wiąże:

Image

Dziękuję Wink

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group