Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Wto 13:28, 10 Gru 2013   Temat postu:

Mam nówki nie bieżnikowane i nie leżakowane z 2013 roku starsze z marca 2013 nowsze z połowy roku.
góri
PostWysłany: Wto 11:43, 10 Gru 2013   Temat postu:

Nówki? Nie bieżnikowane i nieleżakowane?
dis
PostWysłany: Pon 16:39, 02 Gru 2013   Temat postu:

W końcu się zdecydowałem i ponieważ firma funduje to zakupiłem w sumie najlepsze możliwe w opony w granicy 800zł za komplet (dokładnie 809zł).
Wybór padł na ... Metzelery lecz nie popularne lasertec tylko roadtec z6.
Według testów wypadają bardzo dobrze na mokrym i suchym oraz co ważne nie zużywają się szybko. Tym samym myślę, że kolejne 20k km na nich przelatam (na maxxisach poszło ponad 17k km). Ciekaw jestem jak będą się prowadziły bo będę miał w końcu oponę przednią i tylną takie jakie powinny być i o właściwej nośności.
Myślałem jeszcze o continental conti road attack, które są podobno są rewelacyjne w prowadzeniu w każdych warunkach jednak przeraziło mnie opisywane tempo ich znikania a przecież za rok czy 2 lata nie chcę zmieniać opon.
góri
PostWysłany: Czw 23:49, 28 Lis 2013   Temat postu:

A ja tam dalej twierdzę, że Shinko nie sa złe. Mam przód/tył nie zjada ich szybko, nagrzewają się i dobrze piękną przez co są przyczepne. Wiadomo na mokrych pasach czy wodzie każda opona pojedzie przy złym operowaniu manetką...
dis
PostWysłany: Wto 16:48, 26 Lis 2013   Temat postu:

A jednak chyba jednak nie shinko. Poczytałem trochę opinii o tych oponach drogowych i raczej marnie wypadają. Tym samym zastanawiam się nad:
- pirelli sport demon
- avon storm 2 ultra
- metzeler roadtec z6

może jeszcze roadsmart dunlopa
Wszystkie jeśli chodzi o komplet to zakres ok. 800zł dylematy im bardziej się szuka tym większe Very Happy
W grę wchodzi tylko komplet ten sam model na przód i tył. Nie chce np. przód z6 a tył sport deamon bądź nawet 2 różnych modeli w obrębie tej samej marki.
Rury nośne zamówione za ok 2 tygodnie powinny być.

p.s. co sądzicie o battlax bt021 bo z nich też jest rozmiarówka do naszego moto i to po ok 730 za komplet!

kolejne które znalazłem w tym zakresie to continental contiroadattac

ma maxxisach jeździło mi się nawet ok choć przód chcę z parametrami jak fabryka podała i chyba tylko dlatego jest to powód zmiany modelu.

Przeszukałem shinko i opinie są o nich w większości negatywne tzn. bardzo mocno się ślizgają. Heidenau natomiast nie mają opon do klasy tourer lub sport tourer a jedynie cruiser a to jednak nie to samo, poza tym z rozmiarami ciężko.

Trzeba się na coś w końcu zdecydować tylko cholipa które wybrać?
dis
PostWysłany: Pią 23:12, 22 Lis 2013   Temat postu:

Zapewne lasertec gdyż tylko ten model metzelera ma nasze rozmiary Smile (przynajmniej na przód). - zdjęcie ma ograniczony dostęp!!!
Z przodem są większe szopki niż z tyłem gdyż tyłu to do wyboru do koloru. Ja tym razem chyba skuszę się na shinko (koncern japońsko- koreański) - cena przystępna i rozmiary dokładne są.
katoga64
PostWysłany: Pią 18:17, 22 Lis 2013   Temat postu:

Osobiscie zakupilem oponki w tym roku przed sezonem firmy Metzeler pr. Germanskiej z bierznikiem przystosowanym na deszcz. Jestem bardzo zadowolony.

https://plus.google.com/photos/104711596098245832293/albums/5948032278113980065/5948032295041574690#photos/104711596098245832293/albums/5948032278113980065/5948032295041574690?pid=5948032295041574690&oid=104711596098245832293


ps.sorrki za jakosc zdjatka.
dis
PostWysłany: Pią 15:41, 22 Lis 2013   Temat postu:

Z tego co zauważyłem to opony mają różne indeksy nośności nawet dla takiego samego wymiaru. Wiąże się to na pewno z różnicami w ich konstrukcji. Widziałem już 110/80/18 z kilkoma wartościami i będę rozpatrywał tylko te z równą bądź wyższą wartością niż te wskazane przez producenta. Ciekaw jestem jaka będzie różnica. Obecnie przeglądam Shinko (maxxis to tajwan a shinko korea)
griba
PostWysłany: Pią 14:25, 22 Lis 2013   Temat postu: WTF?

dis napisał:
Chyba jednak nie biorę. Będę szukał z właściwymi parametrami. Niby kilkanaście kg nie robi wielkiej różnicy w nośności lecz przy złożeniach i obciążeniach opony może mieć to wpływ, którego osobiście nie odczujemy.


Spoko, ale nie bardzo chwytam o co chodzi. Gdybyś jeździł z pasażerem i ważył ze 120kg to może miałoby to znaczenie.

Mi się wydaje, że w tym rozmiarze po prostu jest indeks taki, a w węższej oponie niższy. No i w związku z tym nośność jest jaka jest.

Daj znać jak wybierzesz co kupujesz i napisz czy są różnice w stosunku do Promaxx'a.
dis
PostWysłany: Pią 13:45, 22 Lis 2013   Temat postu:

Chyba jednak nie biorę. Będę szukał z właściwymi parametrami. Niby kilkanaście kg nie robi wielkiej różnicy w nośności lecz przy złożeniach i obciążeniach opony może mieć to wpływ, którego osobiście nie odczujemy.
griba
PostWysłany: Pią 12:00, 22 Lis 2013   Temat postu: Regeneracja cd.

Hej!

Tutaj post z namiarami > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-gielda,28/polecane-sklepy-sprzedawcy-i-warsztaty,2044-7.html.

Jak spolerujesz nic nie będzie z uszczelnieniem, pod warunkiem, że rysy są na tyle małe, że jeszcze chrom tam będzie widać. Nowy uszczelniacz da radę.

Szukaj firm co zajmują się naprawą siłowników hydraulicznych. trzeba dzwonić, pytać. Jak nie znajdziesz nic w okolicy to pogadaj z p. Januszem z JD HYDRO.

I jak z oponami - bierzesz 6102F i 6103R?
dis
PostWysłany: Pią 9:33, 22 Lis 2013   Temat postu:

Jak spolerujesz to średnica się zmniejszy (wiem że minimalnie) jednak zawsze może to mieć wpływ na uszczelnienie. Zastanawiam się nad zrobieniem całych tak jak ty u siebie robiłeś. Masz namiary na firmę?
griba
PostWysłany: Pią 0:49, 22 Lis 2013   Temat postu: Polerka?

A nie da rady lag dać do polerowania?
griba
PostWysłany: Pią 0:47, 22 Lis 2013   Temat postu: Info

U mnie opona ok. Sprawdź może jeszcze felgę, czy nie ma jakiegoś zadzioru, chodź to mało prawdopodobne.

Co do Promaxx zauważ, że masz dokładne oznaczenia 6102F, czyli front i 6103R - rear.

Te oznaczenia są np. w sklepie Larssona. Podawałem je też w poście o tej oponie - zamienniku na przód.

Co do indeksu to różnica 12kg nie stanowi problemu. Zwłaszcza przy mojej lub Twojej wadze. Smile
dis
PostWysłany: Czw 16:03, 21 Lis 2013   Temat postu:

A jednak znalazłem info szukając czegoś więcej o sportmaxx i znalazłem to http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Street/Promaxx-M6103-Rear.aspx

Maxxisy promaxx też są dedykowane na przód bądź tył jednak głośno poza stroną producenta nie jest to powiedziane.
Tym samym przód to 100/90 a 110/90 jest ... na tył!!!

Problem tylko w tym, że maxxisy promaxx 100/90 mają indeks nośności 56 a w naszych maszynach powinien być 58 z przodu!!!

Tylne opony mają w promaxx 3/32 cala większy bieżnik

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group